Sonar

Super oploosing voor startende ondernemers . 1 bedrag alles geregeld, geen onverwachte uitgaven, geen autozorgen.

Beschrijf hier uw ervaring

Er is geholpen bei dit bedrijf!!

Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling.

Benner

Goedkoopste shortlease en snelle klantgerichte service. Direkt na aanvraag teruggebeld met vriendelijke hulp bij het uitzoeken van de meest geschikte auto. Het werd een gloednieuwe vol electrische... Goedkoopste shortlease en snelle klantgerichte service. Direkt na aanvraag teruggebeld met vriendelijke hulp bij het uitzoeken van de meest geschikte auto. Het werd een gloednieuwe vol electrische VW Golf. Die kon ik ook nog op zaterdag ophalen (Marc kwam speciaal daarvoor langs). Inclusief prima uitleg van de auto functies, mijn telefoon werd gekoppeld voor de hands free. Alles prima.

Geachte heer,
Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling, fijn om te horen dat u zo tevreden bent met onze dienstverlening. Ik heb uw complimenten aan onze collega doorgegeven!
Met...

Naz telecom

Rebecca is altijd bereikbaar zo niet belt ze terug goede service van haar

Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw positieve feedback, ik heb uw complimenten aan Rebecca doorgegeven.

Ingrid

Heel erg tevreden over dit bedrijf! Goede service, klantgericht en vriendelijk personeel... prima oplossing voor (startende) ondernemers.... en vooral hele mooie auto's om uit te kiezen....

Beste Ingrid,
Bedankt voor uw positieve feedback!

Fast Forward

Accuraat, vriendelijk, snel en flexibel, dat is de feedback aan de verschillende medewerkers die ik aan de telefoon heb gehad, prima service!!

Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw beoordeling.

Bon Appetit

Zeer goeden service ben snel en professionel geholpen door de medewerkers zeker een aanrader !!! Binnen een week was alles geregeld zeer blij met dealerleas!!!

Zeer snellen service

Geachte heer van der Sluijs,
Hartelijk dank voor het schrijven van deze mooie beoordeling!

LBS-Security

Goede en snelle service, zeker als je zelfstandig ondernemer bent is dit bedrijf een aanrader

Beschrijf hier uw ervaring

Goed, duidelijk, vriendelijk zeker mijn contactpersoon Henry van de Ven.

Geachte heer/mevrouw,
Bedankt voor uw feedback. Ik heb uw complimenten doorgegeven aan de desbetreffende collega.

G Marinus Grondwerken

Duidelijk, je kunt wisselen, van auto tijdens het contract.
Verder snelle service, dus een prima bedrijf om zaken mee te doen.

Geachte heer Marinus,
Hartelijk dank voor uw beoordeling.
Wij doen ons best om de service zo hoog mogelijk te houden.

Paul Bijlsma

Ik woon in Thailand en kom ongeveer eens per jaar naar Nederland om wat lezingen te geven. Dat combineer ik dan met familiebezoek. Ik heb inmiddels twee keer gebruik gemaakt van de diensten van... Ik woon in Thailand en kom ongeveer eens per jaar naar Nederland om wat lezingen te geven. Dat combineer ik dan met familiebezoek. Ik heb inmiddels twee keer gebruik gemaakt van de diensten van Dealerlease. Ik heb een paar negatieve reacties gezien op internet, maar ik herken deze ABSOLUUT niet!! Vanwege een wijziging in mijn retourvlucht leverde ik de auto eerder in dan gepland en ik kreeg de niet genoten dagen netjes gerestitueerd. Toen de bezorging van de auto door een misverstand misging werden de bezorgkosten gerestitueerd, evenals de minder genoten dag.
De eerste auto was een Peugeot 108. Vanwege het beestenweer zag de auto er bij teruggave niet uit. Ik kon hem ook niet laten wassen wamt vanwege de vorst was de plaatselijk wasstraat van mijn verblijfplaats gesloten. Voor het schoonmaken van de auto werden mij kosten in rekening gebracht en dat vond ik terecht. De tweede was een Fiat 500. Nostalgie, dacht ik, maar zeker geen aanrader. Maar dat was mijn keuze dus niet aan Dealerlease toe te rekenen. Er zijn waarschijnlijk ook mensen die het een geweldige auto vinden. Ik kies de volgende keer wel weer een Peugeootje.
Wel een tip: controleer de auto bij ontvangst nauwkeurig. Overigens vond ik geen andere beschadigingen dat die al waren aangegeven. Maar dat moet je bij iedere autoverhuurder ook doen. En, lever hem in zoals je hem kreeg: schoon.

Beschrijf hier uw ervaring

Ik ben (misschien door mijn juridische achtergrond) heel erg van afspraken. Dealerlease antwoordt altijd prompt en met een eerlijk advies.
Als er iets mis gaat, zoals bij mij de bezorging...
Als er iets mis gaat, zoals bij mij de bezorging van de tweede auto, dan wordt er meteen naar een oplossing gezocht en zonder verzoek daartoe een tegemoetkoming aangeboden voor het ongemak.
Ik heb met verschillende medewerkers en medewerksters contact gehad, zowel telefonisch als per mail. Altijd vriendelijk en behulpzaam.

Grondstraatrioolwerk w koper

De ervaring die ik met jullie heb is meer dan perfect en de heer Johan van der hooft verdient meer dan een pluim echt zo een fijne man om contact mee te hebben en dat geld ook voor de andere mensen... De ervaring die ik met jullie heb is meer dan perfect en de heer Johan van der hooft verdient meer dan een pluim echt zo een fijne man om contact mee te hebben en dat geld ook voor de andere mensen die bij jullie werken
Gr wil koper

Geachte heer,
Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling, ik heb uw complimenten aan Johan doorgegeven. Fijn om te horen dat u zo tevreden bent met onze dienstverlening.
Met vriendelijke...