Geertsen dienstverlening

Klachten zijn goed opgelost naar tevredenheid van beide partijen ?

Beschrijf hier uw ervaring

Na een klacht heeft Lorenzo dit netjes opgelost voor mijn bedrijf
En kunnen we 2021 beginnen met een splinternieuwe bus.

Beste Geertsen Dienstverlenging.
Wij zijn blij om te horen dat alles is verholpen.
Wij wensen u ontzettend veel rijplezier en een fijn 2021 in uw nieuwe bus!

APS Personeelservices B.V.

Een bedrijf met goede en heldere communicatie. Een prettig bedrijf om mee samen te mogen werken.

Beschrijf hier uw ervaring

Wij hebben Hulpkrachten mogen voorzien van een tijdelijke baan binnen Dealer Leasing.

Beste APS Personeelservices,
Wij danken jullie enorm voor het vertrouwen en de positieve reactie.
Op nog vele jaren.

Vaardigwerk/A. Klein

Zeer goede service en doen wat ze zeggen.

Beschrijf hier uw ervaring

Snelle service, zeer vriendelijk.

Beste mevrouw Klein,
Bedankt voor uw review. Wij wensen u veel veilige kilometers.

Bosch Car Service Garage Kralingen

Wij werken al geruime tijd samen met Dealerleasing en de communicatie verloopt zonder meer uitstekend. Chris Karsmakers is een uiterst flexibele medewerker die erop gebrand is dat alles op rolletjes... Wij werken al geruime tijd samen met Dealerleasing en de communicatie verloopt zonder meer uitstekend. Chris Karsmakers is een uiterst flexibele medewerker die erop gebrand is dat alles op rolletjes loopt. Wij doen ons best om ook alles zo glad mogelijk te laten verlopen. Kortom een prima samenwerking waar we erg blij mee zijn.

Beschrijf hier uw ervaring

De berijders van het wagenpark komen hun afspraken goed na en dat is voor ons erg belangrijk.

Hi Martijn,
Natuurlijk is dit wederzijds, wij hopen nog vele jaren met jullie te mogen werken!
Hartstikke bedankt voor deze reactie.

I. Lahrach

Vriendelijke en snelle service!

Goed!

Zakelijk Garant

Super goed en snel geholpen

Beschrijf hier uw ervaring

Henry van de Ven heeft me ontzettend snel en top geholpen, kan dit oprecht iedereen aanraden. Henry was persoonlijk en dacht mee, toppers

Beste meneer Dekkers,
Bedankt voor de reactie! We hebben het direct gedeeld met Henry en hij vond het contact met u ook erg gemakkelijk. Veel veilige kilometers.

Suzanne

Altijd goede service en vriendelijke behulpzame mensen.

Beschrijf hier uw ervaring

Wordt altijd vriendelijk en vlot te woord gestaan met alle vragen.

Beste Suzanne,
Bedankt voor uw reactie, dit waarderen wij enorm. Wij proberen onze bereikbaarheid optimaal te houden om u altijd van antwoorden te voorzien.
Team Dealerleasing

Automobielbedrijf Richard Sluijter B.V.

Een fijn bedrijf korte lijnen word goed geluisterd ook voor de leveranciers een verademing!

Beschrijf hier uw ervaring

doen al enkele jaren zaken met elkaar en hebben eigenlijk nooit problemen hebben vaak een half woord nodig om dingen te begrijpen Super fijn !

Beste meneer Sluijter,
Hartstikke bedankt voor uw review! Op nog vele jaren.

Zwanenburg Timmerwerken

Heel goed!!

Beschrijf hier uw ervaring

Afgelopen dinsdag ontvingen wij onze 2e bedrijfsauto via dealerleasing! Gezien ons eerste contract nog niet afgelopen was kwam Dave met een mooi aanbod. Helaas hadden wij onze vorige auto net laten... Afgelopen dinsdag ontvingen wij onze 2e bedrijfsauto via dealerleasing! Gezien ons eerste contract nog niet afgelopen was kwam Dave met een mooi aanbod. Helaas hadden wij onze vorige auto net laten bestickeren dus leek deze aanbieding voor ons niet handig! Toen ik dat melde aan dave ging hij aan het werk en na een half uur belde hij op dat als wij toch akkoord gaan dan regelt hij de nieuwe bestickering op de nieuwe bus! Afgelopen dinsdag kwam de bus, De bestickering is precies zoals wij het wilde!!

Dave heeft ons fantastisch geholpen en heeft ons goed op de hoogte gehouden van de ontwikkelingen!!

Beste Sylvana,
We zijn erg blij dat we u hebben kunnen helpen. Zo hebben wij uw review dan ook gelijk doorgegeven aan Dave. Veel rijplezier!
Team Dealerleasing...
Beste Sylvana,