Fred verhagen schilderwerken

Top bedrijf ! Ik heb inmiddels al 3 jaar een contrakt met dealerleasing en ik heb nooit problemen gehad . Afgelopen week had ik mijn auto kapot en ze hebben de auto binnen een paar dagen hersteld... Top bedrijf ! Ik heb inmiddels al 3 jaar een contrakt met dealerleasing en ik heb nooit problemen gehad . Afgelopen week had ik mijn auto kapot en ze hebben de auto binnen een paar dagen hersteld zodat ik toch mooi op vakantie kan met eigen auto !

Beschrijf hier uw ervaring

Super bedrijf en erg klantvriendelijk

Geachte heer Verhagen,
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Namens Dealerleasing wensen wij u een fijne vakantie en vele veilige kilometers toe.
Team...
Geachte heer Verhagen,

FBD

We doen als middelgrote detacheerder reeds ruim 5 jaren zaken met Dealerleasing en dit naar grote tevredenheid. De flexibiliteit is ongekend. Natuurlijk gaat er ook wel eens iets fout echter de... We doen als middelgrote detacheerder reeds ruim 5 jaren zaken met Dealerleasing en dit naar grote tevredenheid. De flexibiliteit is ongekend. Natuurlijk gaat er ook wel eens iets fout echter de voortvarendheid en manier waarop ze dit oppakken is prima. Dat maakt ons een zeer tevreden klant.

Beschrijf hier uw ervaring

Een voorbeeld op de 1e van de nieuwe maand start een nieuwe collega die de beschikking moet hebben over een auto, uiteindelijk blijkt dat op de 30e van de oude maand de collega toch niet gaat... Een voorbeeld op de 1e van de nieuwe maand start een nieuwe collega die de beschikking moet hebben over een auto, uiteindelijk blijkt dat op de 30e van de oude maand de collega toch niet gaat starten. De auto stond rij klaar contract was getekend echter Dealerleasing is dan zo flexibel dat ze het contract verscheuren zonder ook maar € 1,- kosten in rekening te brengen. Kijk daar worden we blij van!

Geachte heer,
Hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaring met Dealerleasing. Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze dienstverlening.
Met vriendelijke...
Dealerleasing B.V.

Stylish fashion

Ik ben zeer tevreden over dit bedrijf!
Goede afhandeling ze bieden ook erg mooie auto’s aan. Een echte aanrader! En een heel tevreden klant.

Beschrijf hier uw ervaring

Top een klant voor hele lange tijd erbij👍🏼

Geachte mevrouw,
Hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaring met ons bedrijf, dit wordt gewaardeerd!

Plus service

Top bedrijf! Snel alleen paar schoonheidsfoutjes bij het begin.

Service is optimaal.

Geachte heer,
Bedankt voor uw positieve review!

Ars Onderhoudsbedrijf

Mijn ervaring was zeer goed, personeel attent.

absoluut,wordt geweldig

Homely Group B.V.

Zeer goed en vriendelijk bedrijf. Alle vragen die ik had werden direct opgepakt en wel zo handig dat ik steeds met dezelfde persoon te maken had zodat je niet steeds alles hoefde uit te leggen.... Zeer goed en vriendelijk bedrijf. Alle vragen die ik had werden direct opgepakt en wel zo handig dat ik steeds met dezelfde persoon te maken had zodat je niet steeds alles hoefde uit te leggen. Bas Paymans hartelijk dank voor de goede service!

Beschrijf hier uw ervaring

De auto die ik had besteld heeft even op zich laten wachten maar ik heb een prima leen auto gehad. Zelf een prachtige bos bloemen. De auto wordt keurig afgeleverd op het adres en de leen auto weer... De auto die ik had besteld heeft even op zich laten wachten maar ik heb een prima leen auto gehad. Zelf een prachtige bos bloemen. De auto wordt keurig afgeleverd op het adres en de leen auto weer meegenomen. Geweldige service.

Geachte mevrouw,
Bedankt voor uw beoordeling, fijn om te horen dat u tevreden bent over onze dienstverlening. Ik heb uw complimenten doorgegeven aan de desbetreffende medewerker.
Met...

Bean united

Top bedrijf!
Nette auto's
Dit is het enige auto bedrijf in Nederland die niet alleen meedenkt met een ondernemer maar ook hierna handelt!
Alle andere bedrijven wurgen je met...
Top bedrijf!
Nette auto's
Alle andere bedrijven wurgen je met contracten ook als het een keer minder gaan met je bedrijf zullen ze zich niet aanpassen aan de situatie.
Bij dit bedrijf weet je precies waar je aan toe bent.
Je hoeft dus geen langdurige risico's te nemen.
Zoals het hoort!!!
Een aanrader voor elke ondernemer klein of groot!!!
Dankje dealer leasing voor jullie flexibele service en bijzondere producten.
Dat dit tegenwoordig kan in tijden waar banken en bedrijven je 2 jaar proberen vast te binden aan het kopen van een mobieletelefoon.

Directie Bean United

Top

Geachte heer,
Hartelijk dank voor het schrijven van deze mooie review, dit wordt erg gewaardeerd.

Rhijnhave Investment BV

Duidelijk en ideale leasemaatschapij voor iemand met een startende onderneming. Afspraken worden nagekomen.

Beschrijf hier uw ervaring

Om een VW Polo nieuw model gevraagd. En zoals beloofd van uit dealerleasing die ook ontvangen. Top!

Geachte mevrouw,
Bedankt voor uw positieve beoordeling, fijn om te horen dat u tevreden bent over onze dienstverlening.

DF Bandel

Eerste keer voor ons dat we voor een
Lease auto hebben gekozen voor ons bedrijf.
Alles is soepel verlopen en een hele mooie
bedrijfsauto om bij de klant te komen .
Wij zijn...
Eerste keer voor ons dat we voor een
Lease auto hebben gekozen voor ons bedrijf.
Alles is soepel verlopen en een hele mooie
bedrijfsauto om bij de klant te komen .
Wij zijn heel erg blij met de nieuwe bakwagen !!

Alles snel online geregeld
Auto is gebracht
Aanrader

Charlie's Angels

Een goede maatschappij. Goede service! En qua afhandeling ook top. Ben zeer tevreden