Beau Monde Fashion Group

Een VW Golf rijden we via DealerLeasing

Beschrijf hier uw ervaring

Super fijn geholpen en zeer goed geadviseerd met de keuze :)

Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling, goed om te horen dat u tevreden bent over ons bedrijf.

AGS Schilders

Prima bedrijf

Op paar schoonheidsfoutjes na

Geachte heer/mevrouw,
Bedankt voor uw positieve review, wij doen ons best om onze service zo optimaal mogelijk te houden!

Schoonmaakbedrijf bene bene

Super bedrijf, alles snel geregeld zeker een aanrader

Beschrijf hier uw ervaring

Passen zich aan, aan de wensen van de klant

Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling, fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze dienstverlening.
Team Dealerleasing B.V.

Goede en snelle service. Ik had snel een auto nodig en dat werd prima geregeld. Auto werd keurig op tijd afgeleverd en ook weer opgehaald. Ik ben een zeer tevreden klant

Beschrijf hier uw ervaring

Goede service. In de toekomst zou ik weer van hun diensten gebruik maken indien nodig.

Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaring met ons bedrijf. Fijn om te horen dat u tevreden bent geweest over onze dienstverlening. We zien u graag terug bij Dealerleasing.

AGS Schilders

Sinds April van dut jaar doe ik zaken net dealerleasing en tot op vandaag zeer tevreden over de afgelopen maanden !

Beschrijf hier uw ervaring

Goed en komen afspraken na

Geachte heer/mevrouw,
Bedankt voor uw beoordeling!

pulinova facility services

Top bedrijf

Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling!

P Wolzak

Facturering was een ramp klopte niet.
En schade afhandeling: alles werd tot de millimeter gefotografeerd terwijl bij aflevering,
erg nonchalant gedaan word en dan weet je het al
Facturering was een ramp klopte niet.
erg nonchalant gedaan word en dan weet je het al
De borg ben je kwijt.
Want ik blijk net zoveel schade te hebben gereden als mijn borg
Ik wil graag bewijs hierover maar tot op heden heb ik die nog niet ontvangen.Er is wat tijd overheen gegaan maar
na heen en weer bellen en mailen is mijn borg teruggestort en is alles na tevredenheid afgehandeld!
Gelukkig,
eind goed al goed!

Beschrijf hier uw ervaring

Na wat geharrewar en slechte communicatie, teveel contact personen hebben zij weer contact opgenomen en alles zeer naar tevredenheid opgelost!

Gammeren

Prima geholpen

Geachte heer/mevrouw,
Bedankt voor uw positieve review, fijn om te horen dat u tevreden bent.

Pat Coaching en Consulting

Zeer snelle en professionele service. Nadat Bianca mijn wensen geinventariseerd had, werd ik doorverbonden met Lorenzo die al mijn “angsten” van kleine lettertjes wegnam.

Zeer prettige...

Zeer prettige ervaring!

Beschrijf hier uw ervaring

Zeer betrouwbare en prettige ervaring

Geachte mevrouw,
Hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaring met Dealerleasing.
Fijn om te horen dat u tevreden bent met onze dienstverlening.
Met vriendelijke...
Geachte mevrouw,
Hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaring met Dealerleasing.
Fijn om te horen dat u tevreden bent met onze dienstverlening.

Aannemersbedrijf van 't Gooi

Op 06-02-2019 ben ik begonnen met leasen bij dealerleasing.

Op 06-02-2019 ben ik begonnen met leasen bij dealerleasing.

Nu 13-08-2019 ben ik nog steeds super tevreden heb eens wat schade gehad aan me ruit en binnen 3 dagen was alles geregeld super fijn ga nooit meer weg bij dealerleasing.

Bedankt voor de vetrouwde en goeie samenwerking.

Met vriendelijke groet.

Aannemersbedrijf van 't Gooi.

Eigenaar/directeur.

Hicham Saudi.

Geachte heer Saudi,
Hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaring met Dealerleasing. Fijn om te horen dat u nog steeds tevreden bent met onze dienstverlening.
Met vriendelijke...
Geachte heer Saudi,