Pisas zorgbegeleiding

Top service ! Ben heel goed geholpen door Bianca. Ze dacht heel goed mee en kwam met mooie opties. Op naar een lange samenwerking !

Beschrijf hier uw ervaring

Ik voelde me gehoord bij het geduld en de expertise van Bianca.

Bedankt voor uw review!
Ontzettend veel rijplezier in uw Fiat 500 Sport.

Rocherschoonmaak

Rocherschoonmaak

Top bedrijf ,goed communicatie tussen de klant ,houden zo toppers

Beste Rocherschoonmaak,
Bedankt voor uw review! Dit waarderen wij natuurlijk enorm.
Veel veilige kilometers gewenst.

Holly sloopwerken en asbestsanering

Dealerleasing

Beschrijf hier uw ervaring

Ik had zaterdag een negatieve review geplaatst,Ik stond afgelopen zaterdagavond met een lekke band en had de hulp centrale van dealerleasing gebeld,en ben er met de dame in kwestie niet uit... Ik had zaterdag een negatieve review geplaatst,Ik stond afgelopen zaterdagavond met een lekke band en had de hulp centrale van dealerleasing gebeld,en ben er met de dame in kwestie niet uit gekomen,Maar heb maandag contact gehad met Lorenzo en Henry en het probleem voor gelegd en na goed contact en goed werk van Lorenzo en Henry is het probleem keurig opgelost kreeg de kosten netjes vergoedt,ik wil Lorenzo en Henry allebei erg bedanken voor hun inzet en werk en dit is de service die ik gewend ben van dealerleasing,doe al een tijd goeie zaken met deze leasemaatschappij,en zal ook zeker zo blijven met vriendelijke groet Thom

Beste Thom,
Wij zijn ontzettend blij dat het is opgelost. Laten we er met elkaar voor zorgen dat we nog een lange periode het goede contact hebben.
En weet dat u altijd bij uw adviseur...
Beste Thom,
En weet dat u altijd bij uw adviseur terecht kan.

Fatima

Fijne ervaring

Beschrijf hier uw ervaring

Snelle duidelijke service, binnen paar dagen was alles rond en de auto is tegen een niet al te grote prijs netjes tot voor de deur geleverd.

Beste Fatima,
Hartstikke bedankt voor uw review!
Erg veel rijplezier gewenst.

Jacky Zorgt

Erg prettige ervaring, op zeer korte termijn een goede service. Een prettig en zeker gevoel bij het in ontvangst nemen van de auto.

Snelle, goede service
Prettig gevoel.

Beste Jacky Zorgt,
Bedankt voor de reactie, dit waarderen wij enorm.
Wellicht tot in de toekomst.

Vaardigwerk Arbodienst

Prettig bedrijf om mee samen te werken. Direct meedenkt en oplossend gericht. Je weet waar je aan toe bent. Fijne mensen

Beschrijf hier uw ervaring

prettig bedrijf om mee samen te werken. Direct meedenkt en oplossend gericht. Je weet waar je aan toe bent. Fijne mensen

Beste mevrouw Klein,
Bedankt voor de reactie! Wij proberen altijd helder en transparant te zijn in onze communicatie.
Dat maakt het voor iedereen wat makkelijker toch.
Team...
Beste mevrouw Klein,
Dat maakt het voor iedereen wat makkelijker toch.

VRT Media B.V

Prettige en solide partner om mee samen te werken.

Beschrijf hier uw ervaring

Korte lijnen, snelle response op vraagstukken en afspraak is afspraak.

Beste VRT Media,
Bedankt voor de review! Afspraken worden gemaakt om na te komen.

Quadrant

Rebecca en collga s denken mee met ons als klant. Komen met oplossigen. Ik ervaar dealerleasing als een echte zakenpartner. Veilige autos en goed onderhouden autos. Heldere administratie na 5 jaar... Rebecca en collga s denken mee met ons als klant. Komen met oplossigen. Ik ervaar dealerleasing als een echte zakenpartner. Veilige autos en goed onderhouden autos. Heldere administratie na 5 jaar samenwerken zijn wij tevreden.

Heel erg positief.

Beste Quadrant Zorgt Thuis,
Laten we daar nog vele jaren aan vastplakken. Bedankt voor jullie review!

Babette

Hele goede service.

Beschrijf hier uw ervaring

We werden snel en goed geholpen door Bianca van de Kracht. Dank!

Beste Babette,
Wij hebben het direct voor u doorgegeven aan Bianca, dit vond zij erg leuk om te horen!
Bedankt voor uw positieve review en wij wensen u veel veilige kilometers.
Team...
Beste Babette,
Bedankt voor uw positieve review en wij wensen u veel veilige kilometers.

Soe Ontzorgt

Ik ben zeer tevreden, kon op korte termijn gelijk auto ophalen, bejegening was prettig.

Zeer tevreden

Beste Soe Ontzorgt,
Bedankt voor uw review. Flexibiliteit en snelheid proberen wij overal in onze processen terug te laten komen. Wij wensen u veel veilige kilometers.