Goede service, en mooi bedrijf

Selma Jansen

Een warm, betrokken bedrijf. De medewerkers zijn professioneel en geven je alle ruimte om ‘Bruid’ te zijn!

Meedenkend
Betrokken
Klantgericht

Geweldige leuke middag gehad bij de bruidshoek, ook goed geholpen en goed advies gekregen. 8 jurken gepast en het is de 7e jurk geworden. Bij het kiezen van de jurk kregen we een glas champagne en... Geweldige leuke middag gehad bij de bruidshoek, ook goed geholpen en goed advies gekregen. 8 jurken gepast en het is de 7e jurk geworden. Bij het kiezen van de jurk kregen we een glas champagne en zijn we heerlijk aan het high tea geweest.

- Goeie service
- Voor ieder wat wils
- Intresse

Marielle

Mooie winkel. Heel vriendelijk personeel. Goede sfeer.

Luisteren heel goed naar wat je zelf wilt en mooi vindt. Kijken ook goed naar je wat bij je past. Heel geduldig en vriendelijk.

Karlijn Eindhoven

Ik ben geweldig geholpen tijdens mijn zoektocht maar de perfecte jurk! Iedere keer als ok terug denk aan de ervaring word ik weer helemaal blij!

Ondanks de grootte van de winkel tich privacy door de slimme opzet
Kundig personeel dat de tijd voor je neemt
Veel keus uit prachtige jurken

Karlijn Eindhoven

Ik ben geweldig geholpen bij mijn zoektocht naar de perfecte jurk! Iedere keer als ik aan de dag dat ik de jurk kocht word ik weer helemaal blij!

Ondanks de grootte van de winkel was er toch voldoende privacy dankzij de slimme indeling
Kundig personeel dat echt de tijd voor je neemt
Veel keus

Marisha

Het was een geweldige middag bij de Bruidshoek. Ik zag er best een beetje tegenop, omdat ik geen idee had wat mij goed zou staan. Uiteindelijk hadden we vrij snel dé jurk gevonden. Kim heeft erg... Het was een geweldige middag bij de Bruidshoek. Ik zag er best een beetje tegenop, omdat ik geen idee had wat mij goed zou staan. Uiteindelijk hadden we vrij snel dé jurk gevonden. Kim heeft erg goed geholpen en wist precies wat mij goed stond. Ik ben heel blij met mijn beslissing om bij de Bruidshoek mijn jurk te gaan zoeken.

Meedenken en de enorm vriendelijke en behulpzame medewerkers.

Zeer klantvriendelijk, goed bereikbaar, echt een feestje

We werden verwelkomd met een kopje koffie en hadden toen een klein gesprek over wat ik zou willen of mooi vond. Daarna een heleboel jurken gepast. Ik heb nog over de "catwalk" kunnen lopen, dat... We werden verwelkomd met een kopje koffie en hadden toen een klein gesprek over wat ik zou willen of mooi vond. Daarna een heleboel jurken gepast. Ik heb nog over de "catwalk" kunnen lopen, dat hielp erg mee om te zien hoe je eruit ziet in je jurk. Het was een fantastische ervaring.

Niet te dwingend, opvallend goed geluisterd naar wat ik mooi vond aan de jurken en dan vervolgens aankomen met een jurk die het allemaal heeft.
Lieve en vrolijke begeleiding. Hele prettige...
Lieve en vrolijke begeleiding. Hele prettige ervaring.

Het personeel is zeer vriendelijk en deskundig. Ze nemen goed de tijd om te horen wat jij zoekt in een bruidsjurk, maar proberen ook mee te denken naar een mooie jurk voor jou vanuit hun ervaring.... Het personeel is zeer vriendelijk en deskundig. Ze nemen goed de tijd om te horen wat jij zoekt in een bruidsjurk, maar proberen ook mee te denken naar een mooie jurk voor jou vanuit hun ervaring. Ze doen dit op een prettige manier zonder jou te overtuigen van hun gelijk of jou oncomfortabel te maken. Ze stellen je op je gemak en nemen je goed mee in het proces van een jurk uitzoeken

- Zeer meedenkend
- Nemen de tijd