Bent u tevreden over de klantvriendelijkheid?
Hoe beoordeelt u de kennis van de medewerk(st)ers?
Hoe heeft u het contact met dit bedrijf ervaren?

Monique

22-01-2022 een bank gekocht, bank wordt eind mei geleverd, maar de service was geweldig! Ik ben geholpen door Lotte.
Ik ben kleurenblind en Lotte heeft mij goed geadviseerd, liep mee naar...
Ik ben kleurenblind en Lotte heeft mij goed geadviseerd, liep mee naar buiten om de kleuren te vergelijken bij daglicht! Ook had ik een tv meubel gekocht in de koopjeshoek en personeel heeft zelfs geholpen deze in de auto te doen! Waar vind je deze service nog?

Persoonlijk, klantvriendelijk

Beste mevrouw Monique,
Bedankt voor deze mooie beoordeling. Service staat bij ons erg hoog, wat fijn om te lezen dat u dit ook zo ervaren heeft.
We gaan het mooie compliment doorgeven aan...
Beste mevrouw Monique,
We gaan het mooie compliment doorgeven aan Lotte.

Agnes en Tom

Talloze meubelzaken bezochten we, voordat we hier terecht kwamen. Wat ons direct opviel was de soort van "gelijkenis" met Eijerkamp. Maar dan een stuk betaalbaarder.
Deze zaak steekt echt met...
Deze zaak steekt echt met kop en schouders uit boven andere zaken. Hier geen opdringerige verkopers. Wil je advies? Dan krijg je dat en men heeft heel goed door als je nog rustig verder wil kijken. Hier geen afbraakprijzen, maar wel goed advies voor goede meubels.

Wij hadden meerdere meubels nodig. Dit moest wel bij elkaar passen. Wat bleek? Je kunt zelfs (gratis!) gebruik maken van een interieur styliste. Prachtig, hoe zij een tekening op schaal maakte, inkleurde en alle meubels op schaal erin zette. Zo kreeg je echt een goed idee van het resultaat.
Jill hielp ons verder met een bank, stoffen en kleuren. Wat een verademing om geholpen te worden op de manier zoals zij dat deed. Ongedwongen, vol ideetjes en met flair. Ze regelde zelfs wat eten en natuurlijk koffie etc, toen we inmiddels al vele uren verder waren. Ze had helemaal geen haast; het ging erom dat wij goed werden geholpen. Nou, dat is meer dan gelukt!

In deze zaak is zelfs een kleine koffie corner voor een hapje en een drankje. Overigens van hoogstaande kwaliteit.

Al met al een meubelzaak waarvan wij dachten, waar vind je het nog... Zeldzaam fijn om hier te shoppen.

Wat zijn de sterke punten van De Ruijtermeubel?

Ongedwongen, vriendelijk, ruime keus, koffiecorner (samen doorspreken van wat je denkt te willen)

Beste mevrouw/meneer Agnes en Tom,
Beste mevrouw/meneer Agnes en Tom,
Ontzettend bedankt voor deze mooie en uitgebreide review. We willen al onze klanten van goed advies voorzien en een echte woonbeleving laten ervaren, wat fijn om te lezen dat dit ook zo overkomt.
Alvast heel veel plezier van jullie nieuwe interieur.

Tineke

Ruim de tijd gekregen om zelf te ontdekken wat voor bank en stof we wilden hebben. Zodra nodig was de verkoopster direct beschikbaar wat voor ons zeer prettig was.

Wat zijn de sterke punten van De Ruijtermeubel?

Ruime keus en kennis van de verkoopster

Beste mevrouw Tineke,
Bedankt voor deze prachtige beoordeling en de daarbij behorende sterren.

Ramon

Tv meubel gekocht. Vriendelijk, eerlijk en vakkundig geholpen.

Ruime keuze

Beste meneer Ramon,
Bedankt voor deze mooie beoordeling.
Alvast veel plezier van uw nieuwe tv-meubel.

C groen

Prima geholpen door stagiere Jens. We hebben de stoelen dans gedaan, maar uIteindelijk 4 mooie stoelen gekocht! ;)

Vriendleijk

Beste mevrouw Groen,
Bedankt voor deze geweldig review! Wat leuk om te lezen dat er een stoelendans was.
Wij gaan het mooie compliment aan Jens doorgeven.
Met vriendelijke groet,...
Beste mevrouw Groen,
Wij gaan het mooie compliment aan Jens doorgeven.

B.S

Dramatische service, al 10 weken proberen we contact te krijgen. De Ruijter verwijst elke keer naar de servicedesk en weigert zelf de verantwoordelijkheid te nemen over klanten en aankopen!

Dramatische service

Beste meneer B.S.,
Bedankt voor deze beoordeling.
Beste meneer B.S.,
Bedankt voor deze beoordeling.
Wat vervelend om te lezen u geen contact krijgt met onze serviceafdeling, dat is natuurlijk niet de bedoeling. In ons systeem kan ik uw naam niet vinden, mogelijk staat dit onder een andere naam.
Ik zou graag in contact willen komen met u. Dit om te kijken of wij nog iets voor u kunnen betekenen, maar ook horen wij graag waar wij ons in kunnen verbeteren. U kunt mij bereiken op kim@deruijtermeubel.nl.

Remco Smit

Vandaag hebben we een hoekbank gekocht bij De Ruijtermeubel. We werden heel vriendelijk geholpen door stagiaire Isabela. Ze wist onze vragen te beantwoorden en riep de hulp in van haar collega... Vandaag hebben we een hoekbank gekocht bij De Ruijtermeubel. We werden heel vriendelijk geholpen door stagiaire Isabela. Ze wist onze vragen te beantwoorden en riep de hulp in van haar collega wanneer nodig. Het was pas haar 3de stage dag, maar het leek of ze er al jaren werkte. Na het afronden van de aanbetaling kregen we een heerlijke borrelbox mee naar huis.

Beste Remco,
Bedankt voor deze geweldige review. We gaan dit prachtige compliment doorgeven aan Isabella.
Beste Remco,
We hopen dat de borrelbox van Zyanos Bistro gesmaakt heeft. Alvast veel plezier van jullie nieuwe meubelen.

Alex

Lang georiënteerd op een bankstel en uiteindelijk na drie bezoeken bij De Ruijter een mooie bank kunnen kopen. Afgezien mooie kwaliteitsproducten veel ruimte voor maatwerk en een goede service. Geen... Lang georiënteerd op een bankstel en uiteindelijk na drie bezoeken bij De Ruijter een mooie bank kunnen kopen. Afgezien mooie kwaliteitsproducten veel ruimte voor maatwerk en een goede service. Geen opdringerige verkopers, maar goed advies in een sfeervolle setting. We zijn elke keer door een andere medewerker geholpen en dat heeft geen verschil gemaakt in behandeling. Elke keer een goede kop koffie ;) . Kortom kan ik deze winkel aanraden als je lekker ongedwongen wil rondkijken en goed geadviseerd wil worden.

Wat zijn de sterke punten van De Ruijtermeubel?

Veel keuze, kwaliteit, maatwerk en goede service in een ongedwongen sfeer. Leuke horeca binnen.

Beste Alex,
Beste Alex,
Bedankt voor deze prachtige en uitgebreide beoordeling. Fijn om te lezen dat al onze adviseurs u dezelfde winkelervaring hebben kunnen bieden. En we zijn het met u eens dat Zyanos Bistro echt heerlijke koffie schenkt.

Jacqueline

Professioneel, hulpvaardig en bijzonder vriendelijk geadviseerd door Svenja Blokker. We zijn erg blij met ons nieuwe interieur!

Uitgebreid assortiment, vriendelijk personeel

Beste Jacqueline,
Bedankt voor deze mooie review. Leuk om te lezen dat jullie erg blij zijn met jullie nieuwe interieur. We gaan het prachtige compliment doorgeven aan Svenja.
Met...
Beste Jacqueline,

Patrick Kolk

Op een bijzonder prettige en ongedwongen wijze geadviseerd door Catharien over onze voorgenomen aankoop van 4 eetkamerstoelen. Alle vragen werden beantwoord wat ons heeft besluiten tot koop over te... Op een bijzonder prettige en ongedwongen wijze geadviseerd door Catharien over onze voorgenomen aankoop van 4 eetkamerstoelen. Alle vragen werden beantwoord wat ons heeft besluiten tot koop over te gaan.

Wat zijn de sterke punten van De Ruijtermeubel?

Ongedwongen sfeer, goed advies met oog voor de wensen van de klant.

Beste Patrick,
Bedankt voor deze mooie beoordeling. Uiteraard geven wij dit compliment door aan Catharien.
Alvast veel plezier van de nieuwe eetstoelen.
Met vriendelijke groet,...
Beste Patrick,
Alvast veel plezier van de nieuwe eetstoelen.