Bent u tevreden over de klantvriendelijkheid?
Hoe beoordeelt u de kennis van de medewerk(st)ers?
Hoe heeft u het contact met dit bedrijf ervaren?

De Ridder

Hele goede en fijne service. Groot assortiment. Ze nemen alle tijd voor je en geven goed advies. De borrelbox is bovendien ook echt heerlijk. Wat een leuk gebaar.

Wat zijn de sterke punten van De Ruijtermeubel?

Grote keuze, nooie merken, goed en vriendelijk advies, alle tijd

Beste mevrouw de Ridder,
Bedankt voor deze prachtige beoordeling en het compliment. De borrelbox van Zyanos Bistro is inderdaad erg lekker, we gaan uw compliment aan Chef Ahmet doorgeven....
Beste mevrouw de Ridder,
Alvast veel plezier van uw nieuwe Baenks fauteuil en bank.

Fam Toering

Een een leuke middag gehad met Joyce

Humor

Beste mevrouw Toering,
Beste mevrouw Toering,
Bedankt voor deze mooie beoordeling. Wat leuk om te lezen dat u een leuke middag met onze verkoopster Joyce heeft gehad. Wij wensen u alvast veel plezier van uw nieuwe bank en stoelen.

Niels Weiland

Fijn en deskundig!

Groot gevarieerd aanbod

Beste meneer Weiland,
Bedankt voor deze mooie beoordeling. Wij wensen u alvast veel plezier van uw nieuwe eettafel.

de jong

Klantvriendelijke winkel, leuk en heel goed geholpen door Martin, goede kennis van zaken. Heeft echt de tijd genomen, en denkt met je mee. Wij zijn superblij met onze aankoop!!

klantvriendelijk

Beste mevrouw de Jong,
Bedankt voor dit mooie compliment aan Martin en uw prachtige beoordeling. Fijn om te lezen dat u ontzettend blij met de aankoop bent.
Alvast heel veel zitplezier op...
Beste mevrouw de Jong,
Alvast heel veel zitplezier op uw nieuwe hoekbank.

Cappon

Vriendelijk

Carla

Beste mevrouw Cappon,
Bedankt voor deze mooie review.

Els Buwalda

Vandaag super goed geholpen bij de Ruijtermeubelen door Jill! Enthousiast, kennis van zaken, doet alles om alle vragen te beantwoorden en geeft een eerlijk advies! Kortom dik tevreden! Iedereen bij... Vandaag super goed geholpen bij de Ruijtermeubelen door Jill! Enthousiast, kennis van zaken, doet alles om alle vragen te beantwoorden en geeft een eerlijk advies! Kortom dik tevreden! Iedereen bij de Ruitermeubelen komt erg klantvriendelijk over !! Fijne meubelzaken

Wat zijn de sterke punten van De Ruijtermeubel?

Zeer klantvriendelijk personeel ontmoet, parkeren voor de deur, ruime zaak en mooie meubels, alles goed op orde daar

Beste mevrouw Buwalda,
Bedankt voor deze prachtige beoordeling en het grote compliment over onze winkel en aan Jill. We geven dit natuurlijk aan haar door.
Alvast veel plezier van uw...
Beste mevrouw Buwalda,
Alvast veel plezier van uw nieuwe meubelen.

Karin en Ben

Wat wordt je daar fijn geholpen.
Martin geeft goede styl tips, neemt alle tijd voor je en denkt echt met je mee.
Wij zijn reuze blij met onze aankopen

Wat zijn de sterke punten van De Ruijtermeubel?

Goede professionele medewerkers en prachtige winkel

Beste Karin en Ben,
Bedankt voor jullie mooie beoordeling, daar zijn we erg blij mee. We geven jullie compliment aan Martin natuurlijk graag door.
Alvast veel plezier van jullie nieuwe...
Beste Karin en Ben,
Alvast veel plezier van jullie nieuwe meubelen.

Kampschreur bv

Prettig geholpen door Gijs, we kregen alle aandacht👍🏻

Correct, vriendelijk, mooie meubels

Beste mevrouw Kampschreur,
Bedankt voor deze prachtige beoordeling. We gaan uw compliment aan Gijs doorgeven.
Alvast veel plezier van uw nieuwe zithoek.
Met vriendelijke groet,...
Beste mevrouw Kampschreur,
Alvast veel plezier van uw nieuwe zithoek.

P.J Ros

Zeer prettige winkel, fijn geholpen door Gijs

Wat zijn de sterke punten van De Ruijtermeubel?

Je voelt je gelijk op je gemak, fijne nette en ruime winkel

Beste meneer Ros,
Bedankt voor deze mooie beoordeling.
Alvast veel plezier van uw salontafels.

F swinkels

Zeer prettige ervaring.
Verkoopster Jill heeft ons perfect geholpen bij de aanschaf van de Baenks draaifauteuils

Wat zijn de sterke punten van De Ruijtermeubel?

Baenks had een aparte afdeling
Zodat de meubels ook on de winkel aanwezig waren

Beste meneer Swinkels,
Bedankt voor deze mooie beoordeling. We geven het prachtige compliment graag door aan Jill.
Alvast veel plezier van uw nieuwe Banks draaifauteuils.
Met...
Beste meneer Swinkels,
Alvast veel plezier van uw nieuwe Banks draaifauteuils.