Bent u tevreden over de klantvriendelijkheid?
Hoe beoordeelt u de kennis van de medewerk(st)ers?
Hoe heeft u het contact met dit bedrijf ervaren?

j.Evenhuis

Wat een fantastische service van Catharien In december 2022 .
Twee super mooie relaxstoelen vlot kunnen bestellen bij Catharien ( Cruquius) Het kon heel snel geleverd worden ( was nodig ) Wat een fantastische service van Catharien In december 2022 .
En ook nog eens een super de luxe verrassing mee naar huis .
Daarom heb ik in maart 2023 een bankje gekocht bij dezelfde winkel met vraag naar dezelfde verkoopster !!!
Precies het bankje wat ik wilde met dezelfde stoffering als die eerdere relax stoelen .
Al wachtende op gegevens enz werden we nog eens verwend met gebak en na koop weer zo een smaakvol pakket .
Catharien🌻voor mij ben jij de beste verkoopster die ik me kan wensen Natuurlijk ook mede omdat deze winkel de juiste spullen voor mij heeft

de

Wat zijn de sterke punten van De Ruijtermeubel?

Vriendelijke en eerlijke voorlichting en hulp bij keuze

Beste mevrouw Evenhuis,
Beste mevrouw Evenhuis,
Bedankt voor deze uitgebreidde en prachtige beoordeling. Ontzettend leuk om te lezen dat u terugkomt en dezelfde woonbeleving heeft kunnen ervaren. Bedankt dat u onze klant bent.
Alvast heel veel plezier van uw nieuwe zithoek.

Van Gool Hef en Hijstechniek

Prima ervaring, wat n mooie winkel

De verscheidenheid van meubels

Beste meneer van Gool Hef en Hijstechniek,
Bedankt voor deze mooie review.
Alvast veel plezier van uw nieuwe salontafeltjes.

Hans

We zijn prima geholpen en geadviseerd door Martin.

Wat zijn de sterke punten van De Ruijtermeubel?

Veel keuze, goed advies en prettige medewerkers bij het afleveren/monteren van de meubels.

Beste meneer Hans,
Bedankt voor deze geweldige 5-sterren. We geven uw compliment aan Martin graag door aan hem. Alvast veel plezier van uw nieuwe meubelen.
Met vriendelijke groet,...
Beste meneer Hans,

Lia de Swart

Een heel fijn gesprek en zeer goed advies gekregen van Monique!

Klantvriendelijkheid en service

Beste mevrouw de Swart,
Bedankt voor deze prachtige 4,5 sterren. We geven dit graag door aan Monique.
Alvast veel plezier van uw nieuwe kasten.
Kim van...
Beste mevrouw de Swart,
Bedankt voor deze prachtige 4,5 sterren. We geven dit graag door aan Monique.
Alvast veel plezier van uw nieuwe kasten.

Assie

Gijs is professioneel , vriendelijk, en heeft n goede uitleg gegeven over inhouse producten en hoe wij dat moeten toepassen. En na de aankoop n heerlijke borrelplank ontvangen van Gijs.

Wat zijn de sterke punten van De Ruijtermeubel?

Mooie showroom n vriendelijk personeel

Beste mevrouw Assie,
Bedankt voor deze mooie beoordeling. We gaan uw compliment doorgeven aan Gijs. Wat leuk om te lezen dat u het presentje zo waardeert.
Alvast veel plezier van uw nieuwe...
Beste mevrouw Assie,
Alvast veel plezier van uw nieuwe INHOUSE hoekbank.

Floor

Top service

Goede service, veel keuze

Beste mevrouw Floor,
Bedankt voor deze mooie 5-sterren review. Alvast veel plezier van uw nieuwe stoelen en bank.

Kamphof-Smit

Goed geholpen, erg tevreden

Wat zijn de sterke punten van De Ruijtermeubel?

Catharien heeft ons kundig geholpen bij het maken van de juiste keuze. Doordat zij ons de stoffen in het daglicht liet bekijken, zijn wij tich voor een ander kleurtje gegaan.

Beste meneer Kamphof-Smit,
Bedankt voor deze mooie review. Alvast veel plezier van uw nieuwe zithoek.

Fam. lommers

Prettige winkel met veel mooie merken en daarbinnen weer verschillende opties. Erg goed geadviseerd en geholpen door Joyce.
De borrelbox is een heel leuke en lekkere verrassing.

Deskundig personeel.

Beste mevrouw Lommers,
Bedankt voor deze mooie beoordeling. Fijn om te lezen dat we u een echte woonbeleving hebben kunnen geven. We geven uw complimenten aan Joyce en Chef Ahmet graag door....
Beste mevrouw Lommers,
Alvast veel plezier van uw nieuwe zithoek.

De Ridder

Hele goede en fijne service. Groot assortiment. Ze nemen alle tijd voor je en geven goed advies. De borrelbox is bovendien ook echt heerlijk. Wat een leuk gebaar.

Wat zijn de sterke punten van De Ruijtermeubel?

Grote keuze, nooie merken, goed en vriendelijk advies, alle tijd

Beste mevrouw de Ridder,
Bedankt voor deze prachtige beoordeling en het compliment. De borrelbox van Zyanos Bistro is inderdaad erg lekker, we gaan uw compliment aan Chef Ahmet doorgeven....
Beste mevrouw de Ridder,
Alvast veel plezier van uw nieuwe Baenks fauteuil en bank.

Fam Toering

Een een leuke middag gehad met Joyce

Humor

Beste mevrouw Toering,
Beste mevrouw Toering,
Bedankt voor deze mooie beoordeling. Wat leuk om te lezen dat u een leuke middag met onze verkoopster Joyce heeft gehad. Wij wensen u alvast veel plezier van uw nieuwe bank en stoelen.