Jan

Heel blij met het resultaat!

Wat kunt u vertellen over de behandelaar van uw dossier?

Dhr. Kranendonk is zeer vriendelijk, kundig en betrouwbaar.

Esther Wolfs

Super fijn!

Wat kunt u vertellen over de behandelaar van uw dossier?

Zeer goed communicatie, erg vriendelijke, goed meedenkend en ondersteunend, vertrouwelijk

HSvS

Kwaliteitsvolle service, snel, direct

Hr Kranendonk heeft mij prima geholpen, Top

Siham Sahdi

Ik ben erg tevreden over hoe ik ben bijgestaan . Ik had eerst een jurist via mijn lidmaatschap van de fnv maar na het vergelijken kan ik er achter dat ik voor de ontslagrecht jurist moest kiezen.... Ik ben erg tevreden over hoe ik ben bijgestaan . Ik had eerst een jurist via mijn lidmaatschap van de fnv maar na het vergelijken kan ik er achter dat ik voor de ontslagrecht jurist moest kiezen. Dit was boven verwachting goed .

Wat kunt u vertellen over de behandelaar van uw dossier?

Een erg fijne warme betrokken jurist . Hij werkt nog eens door buiten kantoor uren en is een vriendelijke , geduldige man en ik zal dan ook mr Kranendonk iedereen aanraden.

Dennis

Top kwaliteit! Zeer blij met het resultaat.

Wat kunt u vertellen over de behandelaar van uw dossier?

De heer Kranendonk is een betrouwbare ervaren en zeer vriendelijke jurist! Zonder hem had ik geen goede regeling bereikt. Ook heb ik op een veilige manier aanspraak gemaakt op een WW-uitkering bij... De heer Kranendonk is een betrouwbare ervaren en zeer vriendelijke jurist! Zonder hem had ik geen goede regeling bereikt. Ook heb ik op een veilige manier aanspraak gemaakt op een WW-uitkering bij het UWV.

Jerry Brouwer

Professioneel, volgens afspraak en naar verwachting. Ook richting tegenpartij komt de werkwijze van de Ontslagjuristen zo over en bevordert een goede onderhandeling, voor beide partijen.

Wat kunt u vertellen over de behandelaar van uw dossier?

Goede, vriendelijke en professionele ondersteuning gekregen van Mr.Kranendonk. In mijn zaak was er waarschijnlijk nog meer te verkrijgen qua transitievergoeding maar heb ik uiteindelijk zelf de... Goede, vriendelijke en professionele ondersteuning gekregen van Mr.Kranendonk. In mijn zaak was er waarschijnlijk nog meer te verkrijgen qua transitievergoeding maar heb ik uiteindelijk zelf de beslissing genomen om akkoord te gaan met het 3e aanbod van de werkgever. Was zeer blij met de kennis en ervaring die Mr.Kranendonk met mij en in mijn zaak kon delen.

Tim

Great service.

Wat kunt u vertellen over de behandelaar van uw dossier?

Very professional with deep expertise. Quick to reply

Sell

Ik ben erg te spreken over de dienstverlening van de ontslagjuristen. Goede en volledige informatie ontvangen en sterk bijgestaan in mijn ontslagprocedure. Alles wordt helder en professioneel... Ik ben erg te spreken over de dienstverlening van de ontslagjuristen. Goede en volledige informatie ontvangen en sterk bijgestaan in mijn ontslagprocedure. Alles wordt helder en professioneel opgepakt, daarnaast goed bereikbaar voor vragen en aanvullingen.

Wat kunt u vertellen over de behandelaar van uw dossier?

Dhr. Kranendonk is een betrouwbare en eerlijke jurist. Het contact heb ik als zeer prettig ervaren en ben dankbaar dat hij de tijd neemt om zaken goed uit te leggen.

Yvonne Tros

Kreeg snel feedback .. heel vriendelijk meedenkend en vertrouwen gevend voor t uiteindelijke resultaat

Wat kunt u vertellen over de behandelaar van uw dossier?

Mw dr J.C. Ndoye-Boeddhoe was heel meedenkend vriendelijk en accuraat en door haar hulp en vertrouwen in een goede afloop heeft ze ook een groot deel van de stres weg genomen

Z. Choua

Top! Word over alles op de hoogte gehouden en heb goed advies mee gekregen voor in de toekomst !

Wat kunt u vertellen over de behandelaar van uw dossier?

Dhr kranendonk is voor mijn tot het uiterste gegaan en heeft voor mij een goed resultaat gebracht!