Suzanne Kooijens

Wegens een reorganisatie kwam mijn functie te vervallen en kreeg ik een vaststellingsovereenkomst van mijn werkgever. Ik heb mijn vaststellingsovereenkomst direct doorgestuurd naar De... Wegens een reorganisatie kwam mijn functie te vervallen en kreeg ik een vaststellingsovereenkomst van mijn werkgever. Ik heb mijn vaststellingsovereenkomst direct doorgestuurd naar De Ontslagrechtjuristen. Alles werd perfect opgepakt en ik kreeg een uitgebreide juridische beoordeling. Het was de jurist zelfs gelukt om een betere regeling uit te onderhandelen dan het sociaal plan.
Ik kan iedereen in deze situatie dit bedrijf aanraden!

Johan

Vaststellingsovereenkomst gekregen van mijn werkgever vanwege verschil van inzicht. Op en top geholpen!

Van Der sidi

Ik waardeer de kwaliteit van je werk echt

Johan Werenga

De heer Kranendonk heeft mij bijgestaan tijdens mijn ontslag. Ontzettend fijn contact zowel per e-mail als telefonisch met de jurist van De Ontslagrechtjuristen! Zeer professioneel en kundig van... De heer Kranendonk heeft mij bijgestaan tijdens mijn ontslag. Ontzettend fijn contact zowel per e-mail als telefonisch met de jurist van De Ontslagrechtjuristen! Zeer professioneel en kundig van hoog niveau. Er wordt echt naar je geluisterd.

Tobias Brouwer

Nadat ik een vaststellingsovereenkomst aangeboden kreeg van mijn werkgever wilde ik weten waar ik aan toe was.
Vanwege goede ervaringen van mijn collega met De Ontslagrechtjuristen stuurde ook ik mijn vaststellingsovereenkomst door naar De Ontslagrechtjuristen en kreeg al snel daarna contact met jurist de heer Kranendonk.

Vanaf dat moment voelde ik dat mijn belangen werden behartigd door iemand die er verstand van had. Gedurende het traject werd ik super bijgestaan en ik heb uiteindelijk het maximale uit mijn ontslag gehaald. Voor mij was de dienstverlening geheel kosteloos zoals ook op de site werd aangegeven.

Super tevreden!

Fleur

Na een lange ziekteperiode ben ik goed geholpen door de ontslagrechtjuristen. Een goed gesprek en ze stond echt achter mij. Zij deed wat ik graag wilde en asviseerde mij goed over de gevolgen.

Zayenne

Thank you for the great service. I am very happy with the results.

Rachele Soriente

Great service