Veenman

Mijn vaststellingsovereenkomst is snel en accuraat afgehandeld. Er is meegedacht en mij veel uit handen genomen, wat ik als zeer prettig heb ervaren.

Wat kunt u vertellen over de behandelaar van uw dossier?

Heel duidelijk, meedenken en snelle reacties.

Danny mars

Vriendelijke mensen gaan gelijk voor je aan de slag zeer goed geholpen dus

Wat kunt u vertellen over de behandelaar van uw dossier?

Dat die me zeer goed geholpen heb met het uitzoeken en de brief bedankt daar voor

M.

De dienstverlening heb ik als zeer prettig ervaren, de tijd werd genomen om naar het verhaal te luisteren en het vertrouwen gegeven op een correcte afhandeling. Op dit punt was het erg fijn om... De dienstverlening heb ik als zeer prettig ervaren, de tijd werd genomen om naar het verhaal te luisteren en het vertrouwen gegeven op een correcte afhandeling. Op dit punt was het erg fijn om iemand met juridische kennis de onderhandelingen en het contact over te laten nemen, dit gaf rust en je voelt je bijgestaan. Alles werd overlegd en in samenspraak besloten, tevens werd altijd vrijwel meteen contact opgenomen wanneer er ontwikkelingen waren. Ik zou iedereen aanraden om de stap te nemen een jurist in te schakelen op dit soort momenten. Heel erg bedankt voor alle hulp.

Wat kunt u vertellen over de behandelaar van uw dossier?

De heer Kranendonk heeft een last van mijn schouder gehaald door met zijn juridische kennis de onderhandelingen en het contact op zich te nemen. Vrijwel direct werd door hem contact met mij... De heer Kranendonk heeft een last van mijn schouder gehaald door met zijn juridische kennis de onderhandelingen en het contact op zich te nemen. Vrijwel direct werd door hem contact met mij opgenomen bij ontwikkelingen. Hij legt alles duidelijk uit en laat ook ruimte om te overleggen. Ik ben de heer Kranendonk zeer dankbaar voor zijn hulp en vriendelijkheid.

Edwin

Goed advies en erg snelle behandeling van de zaak. Zeer tevreden.

Wat kunt u vertellen over de behandelaar van uw dossier?

Deze advocaat begreep dat ik niet te lang in deze zaak wilde blijven hangen en heeft mij uiterst correct en snel geholpen

Claudia

Erg fijn contact, goede bereikbaarheid en goede support

Wat kunt u vertellen over de behandelaar van uw dossier?

Dhr. mr. I. Kranendonk. Ik vond het contact erg fijn, Dhr. Kranendonk was goed te bereiken en heeft mij goed bijgestaan. Ik ben erg tevreden over het verloop en de uitkomst

Jolanda

Contact gezocht met De ontslagrechtjuristen, vanwege hulp met het nakijken vaststellingsovereenkomst,en informatie over mijn werk situatie.
Dr.mr.I Kranendonk heeft mij netjes en prettig...
Dr.mr.I Kranendonk heeft mij netjes en prettig geholpen en ook in een korte tijd, het voor mij perfect geregeld, ben erg tevreden...en raad iedereen aan die in zo'n situatie komt om zich te laten bijstaan....dankjewel nogmaals!

Wat kunt u vertellen over de behandelaar van uw dossier?

Eerlijk,duidelijk, behulpzaam, netjes, en vakbekwaamheid...kortom een Topper!

D.E. Venetiaan- de Waij

Er werd zeer snel contact met mij opgenomen. Snel advies gegeven en duidelijk. Daarna ook alles per mail bevestigd zodat je rustig op je gemak even kan doorlezen

Wat kunt u vertellen over de behandelaar van uw dossier?

Vriendelijke man, zeer behulpzaam en weer alles duidelijk te verwoorden.

Dora Oostindien

Was heel accuraat en snel werd al na half uur gebeld en met advies bijgestaan

Wat kunt u vertellen over de behandelaar van uw dossier?

Super goed Heel professioneel en zeer discreet.

Peter Kortsmit

Het is een heel prettige samenwerking geweest in een moeilijke periode, de support was goed en erg efficiënt te noemen met een goed resultaat als resultaat, beter dan verwacht!

Wat kunt u vertellen over de behandelaar van uw dossier?

Dhr Kranendonk heeft getoond interesse te tonen voor de concrete situatie, goed overleg te voeren met mijn werkgever en solide advies te geven over mogelijke volgende stappen. Dit allemaal met zeer... Dhr Kranendonk heeft getoond interesse te tonen voor de concrete situatie, goed overleg te voeren met mijn werkgever en solide advies te geven over mogelijke volgende stappen. Dit allemaal met zeer snelle reacties, ook buiten normale werktijden.

Dénise van Zomeren

Snelle reactie en aktie. Vakkundig,

Wat kunt u vertellen over de behandelaar van uw dossier?

De heer Kranendonk, heeft mij en mijn collega uitstekend bij gestaan, in de vaststelling overeenkomst. Was verre van goed. Lang verhaal kort. Werkgever komt bij al mijn collega,s over de brug met... De heer Kranendonk, heeft mij en mijn collega uitstekend bij gestaan, in de vaststelling overeenkomst. Was verre van goed. Lang verhaal kort. Werkgever komt bij al mijn collega,s over de brug met extra maanden uitbetaling en detacheren uit de overeenkomst. Helaas voor mij trek hij de transitie vergoeding in. Maar blij dat al mijn collega,s krijgen waar ze recht op hebben.. en ik heb een andere baan. Mijn ervaring met de heer Kranendonk is in één woord, geweldig!!