Koen van Zuijlen

Vlug, vriendelijk, uitgebreid en persoonlijk

Wat kunt u vertellen over de behandelaar van uw dossier?

Dhr Kranendonk, vriendelijke man, reageert snel en heeft me goed bijgestaan.

Mevrouw L

Ik ben zeer tevreden over de hulp en snelle afhandeling van mijn VSO! Zou het iedereen aanraden

Wat kunt u vertellen over de behandelaar van uw dossier?

Dhr I Kranendonk is zeer deskundig en zorgt ervoor dat je belangen worden behartigt en maakt zichzelf hier hard voor! Fijn contact en zeer betrokken

Bart: staal

Helemaal geweldig, snel duidelijk en open.

Wat kunt u vertellen over de behandelaar van uw dossier?

De jurist mr kranendonk heeft een mooie duidelijke telefoonstem, neemt de zaak serieus, belt na een mail gestuurd te hebben. Simpelweg fantastisch, meestal contact tijdens kantooruren, maar ook wel... De jurist mr kranendonk heeft een mooie duidelijke telefoonstem, neemt de zaak serieus, belt na een mail gestuurd te hebben. Simpelweg fantastisch, meestal contact tijdens kantooruren, maar ook wel eens later. Hij onderhandelt, overlegt en leeft mee.
Bedankt ik ben zeer blij met de uitkomst.

Edwin

De dienstverlening van De Ontslagrechtjuristen is snel en vakkundig. Ze staan je bij waar ze kunnen, reageren snel en weten wat ze doen.

Wat kunt u vertellen over de behandelaar van uw dossier?

Meneer Kranendonk is een ervaren jurist die het klappen van de zweep goed kent. Een fijne rustige man die zeer ter zake kundig is.

Herman

Word goed in overleg alles behandeld.. raad het iedereen aan die in deze situatie komt

Wat kunt u vertellen over de behandelaar van uw dossier?

Erg fijne behandelaar en je krijgt snelle reactie altijd

S van Wilsem

Uitstekend, zeer proactief

Wat kunt u vertellen over de behandelaar van uw dossier?

Zeer prettige persoonlijkheid welke rekening houdt met de persoonlijke wensen en emotie van het zakelijke weet te scheiden

Nour

Professioneel

Wat kunt u vertellen over de behandelaar van uw dossier?

De heer Kranendonk heeft kennis van zaken en ik ben zeer te spreken over zijn dienst

Prettig

Wat kunt u vertellen over de behandelaar van uw dossier?

Goede communicatie en duidelijk advies

Marc Smit

Zeer goed!

Wat kunt u vertellen over de behandelaar van uw dossier?

Professioneel, betrokken. Erg fijn geholpen.

Dhr. mr. I. Kranendonk

Keurig en snel