G. Willems

Een fijn en betrokken contact. Er wordt goed meegedacht.

Wat kunt u vertellen over de behandelaar van uw dossier?

dhr. Kranendonk neemt de tijd voor het beantwoorden van vragen, denkt goed mee en zou ik zeker aanbevelen voor ontslagprocedures.

Caine Ruiz

Top! staan altijd klaar om te helpen met alle vragen die je hebt

Wat kunt u vertellen over de behandelaar van uw dossier?

ik ben heel goed geholpen door mnr Kranendonk, en er zijn naar alle mogelijkheden gekeken om mij zo goed mogelijk te helpen, en dit waardeer ik!

Petra

Dhr. mr. I. Kranendonk heeft mij uitstekend geholpen goed bereikbaar ook na kantoor uren en gaf mij veel rust en luistert goed na je verhaal en zoekt na juiste oplossing voor je . Alles ging ook... Dhr. mr. I. Kranendonk heeft mij uitstekend geholpen goed bereikbaar ook na kantoor uren en gaf mij veel rust en luistert goed na je verhaal en zoekt na juiste oplossing voor je . Alles ging ook keurig in overleg en hij betrok je er ook goed bij .
Ook werden er geen kosten in rekening gebracht zoals afgesproken .

E.

Ik ben ontzettend tevreden over de snelle afhandeling en geleverde prestatie(s) van Dhr. I. Kranendonk.

Wat kunt u vertellen over de behandelaar van uw dossier?

Dhr. I. Kranendonk heeft mij bijgestaan gedurende het proces en heeft mijn ontslagzaak volledig tot mijn tevredenheid afgehandeld. Ik werd oprecht ontlast en constant op de hoogte gebracht. Directe... Dhr. I. Kranendonk heeft mij bijgestaan gedurende het proces en heeft mijn ontslagzaak volledig tot mijn tevredenheid afgehandeld. Ik werd oprecht ontlast en constant op de hoogte gebracht. Directe en korte communicatielijnen, om snel te kunnen schakelen. Ik raad het iedereen aan om, indien nodig, de ontslagrechtjuristen in te schakelen.

Lida Van Oosten

Ik ben zeer tevreden over de door uw bedrijf geleverde prestaties.

Wat kunt u vertellen over de behandelaar van uw dossier?

De heer mr. I. Kranendonk heeft mijn ontslagzaak volledig tot mijn tevredenheid afgehandeld en mij gedurende deze periode op de hoogte gehouden van het verloop.

Steffany

Ik ben door de Ontslagrechtjuristen onwijs goed geholpen bij een arbeidsconflict.
Ik kon direct bij ze terecht en ik werd bijgestaan door dhr Kranendonk.
Omdat ik maar een paar dagen de...
Ik kon direct bij ze terecht en ik werd bijgestaan door dhr Kranendonk.
Omdat ik maar een paar dagen de tijd had werd er vrijwel direct actie ondernomen.
Ze hebben mij in een aantal dagen geholpen om bij mijn ontslag een vaststellingsovereenkomst te krijgen.

Wat kunt u vertellen over de behandelaar van uw dossier?

Dhr kranendonk heeft mij bijgestaan tijdens een arbeidsconflict met mijn oude werkgever. Er werd goed naar mijn wensen geluisterd, hij heeft een voorstel opgesteld met daarin duidelijk mijn wensen... Dhr kranendonk heeft mij bijgestaan tijdens een arbeidsconflict met mijn oude werkgever. Er werd goed naar mijn wensen geluisterd, hij heeft een voorstel opgesteld met daarin duidelijk mijn wensen en voorkeuren. Mijn doel was ontslag te nemen met een VSO.
Tijdens dit arbeidsconflict heeft hij het contact met mijn werkgever volledig overgenomen en de communicatie naar mij toe verliep vlekkenloos.
Hij gaat erg Deskundig en professioneel te werk en heeft er alles aan gedaan mijn vertrek bij mijn vorige werkgever zo soepel mogelijk te laten verlopen. Daar naast heeft Hr Kranendonk het doel bereikt en kreeg ik ontslag met een VSO. Waardoor er een last van mijn schouders af viel.
Zonder Hr Kranendonk dit niet gelukt zijn.
Ik zou de Ontslagjuristen aan iedereen aanraden. Nogmaals onwijs bedankt!!

Jeroen van Leeuwen

Ik ben zeer goed gegolpen en geadviseerd.

Wat kunt u vertellen over de behandelaar van uw dossier?

De heer Kranendonk heeft mij bijgestaan en ik ben zeer tevreden over zijn werkwijze. Een echte aanrader.

Nika Cimperšek Bukinac

I'm very happy with the service, everything was handled very well, all of my questions were answered and I felt that my best interests were represented. I have no complaints.

Wat kunt u vertellen over de behandelaar van uw dossier?

Mr Kranendonk was kind, polite, helpful and extremely timely in his responses - he was even available to respond on a Sunday evening and night. I am very satisfied and have no complaints.

Koen van Zuijlen

Vlug, vriendelijk, uitgebreid en persoonlijk

Wat kunt u vertellen over de behandelaar van uw dossier?

Dhr Kranendonk, vriendelijke man, reageert snel en heeft me goed bijgestaan.

Mevrouw L

Ik ben zeer tevreden over de hulp en snelle afhandeling van mijn VSO! Zou het iedereen aanraden

Wat kunt u vertellen over de behandelaar van uw dossier?

Dhr I Kranendonk is zeer deskundig en zorgt ervoor dat je belangen worden behartigt en maakt zichzelf hier hard voor! Fijn contact en zeer betrokken