K.C.C. van Opstal

Prima! Er is verbeterd wat verbeterd kon worden. Snel en accuraat gehandeld.

M.Pietersen

Enig tijd geleden heb ik te maken gehad met een arbeidsconflict. Ik heb het contact met de advocaat als zeer prettig ervaren. Mijn zaak is snel opgelost. Waarvoor dank!

robert lenes

Uitstekend

M.Sandbergen

Zeer snel en professioneel handelen. Juiste adviezen en een eerlijk oordeel over de zaken die voor zijn gelegd.

Annet Pasman

De dienstverlening heb ik als heel prettig ervaren. Er werd heel duidelijk zaken uitgelegd en advies gegeven. De uitvoering ervan is ook goed verlopen en geheel van mij overgenomen. Heel fijn en... De dienstverlening heb ik als heel prettig ervaren. Er werd heel duidelijk zaken uitgelegd en advies gegeven. De uitvoering ervan is ook goed verlopen en geheel van mij overgenomen. Heel fijn en met een goed resultaat.

Manon

Goed, er is snel contact opgenomen bij iedere vraag die ik heb gesteld. Ook was de mogelijkheid om in de avonden te bellen erg fijn zodat mijn werkgever niet direct alles hoort. Verder worden alle... Goed, er is snel contact opgenomen bij iedere vraag die ik heb gesteld. Ook was de mogelijkheid om in de avonden te bellen erg fijn zodat mijn werkgever niet direct alles hoort. Verder worden alle punten waarover vragen zijn goed toegelicht.

Tatijana

Het was een nare periode waarin in lang ziek thuis zat. Ik had nooit gedacht dat ik zo snel en goed geholpen zou worden. Mijn werkgever deed eerst lastig, maar uiteindelijk zijn we tot een akkoord... Het was een nare periode waarin in lang ziek thuis zat. Ik had nooit gedacht dat ik zo snel en goed geholpen zou worden. Mijn werkgever deed eerst lastig, maar uiteindelijk zijn we tot een akkoord gekomen. De heer Kranendonk heeft goed naar mij geluisterd.

Sander Slootz

De Vaststellingsovereenkomst opgestuurd en er werd binnen 30min contact opgenomen door de jurist. Heel vriendelijk en blij met het resultaat!

Tom Verhoef

Top bijgestaan door de heer Kranendonk in mijn ontslagtraject