Priscilla Baraket

Uitstekend dienstverlening en professionele

Wat kunt u vertellen over de behandelaar van uw dossier?

En kundig en aardig personen
Dhr Kranendonk

N.Niemarkt

Snel, kundig en klantgericht

Wat kunt u vertellen over de behandelaar van uw dossier?

De behandelaar reageerde altijd snel op vragen, kwam met kundig advies en luisterde ook goed naar wat ik wilde. Fijn dat hij heeft bemiddeld tussen mij en mijn oude werkgever. Er is uiteindelijk een... De behandelaar reageerde altijd snel op vragen, kwam met kundig advies en luisterde ook goed naar wat ik wilde. Fijn dat hij heeft bemiddeld tussen mij en mijn oude werkgever. Er is uiteindelijk een VSO gekomen waar ik tevreden mee was.

Annemiek Schuite

Snelle reactie, duidelijke communicatie, erg prettig.

Wat kunt u vertellen over de behandelaar van uw dossier?

Prettig dat in een situatie die ook snelheid vereist, dit geen probleem is. Duidelijke en vriendelijke communicatie.

Rob van gerven

Super tevreden en vlug en correct opgelost

Wat kunt u vertellen over de behandelaar van uw dossier?

keurig netjes en komt zijn afspraken na

J Attallah

Ik raad dit bedrijf aan. Ik werd meteen gebeld met duidelijk advies. Mevr. mr. Sallé heeft me goed bijgestaan. Het was voor mij een zware periode en dankzij mevrouw Sallé snel voorbij.

Lana

Erg blij met het eindresultaat. Mevr. mr. Sallé heeft een hogere ontslagvergoeding weten te regelen. Ik raad deontslagrechtjuristen.nl zeker aan

Nicky

Niet helemaal het gewenste resultaat bereikt maar dit lag zeker niet aan de jurist die mij bijgestaan heeft. Deze heeft er alles aan gedaan om tot een goede oplossing te komen met mijn werkgever.

Wat kunt u vertellen over de behandelaar van uw dossier?

Zeer goede ervaring met meneer Kranendonk. Altijd bereikbaar voor vragen en geeft goed advies.

Ingrid

MR. Kranendonk heeft mij zeer goed, snel, vakkundig en rechtvaardig geholpen. Grote dank van mijn kant.

Wat kunt u vertellen over de behandelaar van uw dossier?

MR Kranendonk is een uiterst ervaren jurist die mij vriendelijk heeft geholpen met het krijgen van m’n recht.

D. v. Hooft

Snel en deskundig antwoord en goed advies, ik ben zeer tevreden.

Wat kunt u vertellen over de behandelaar van uw dossier?

Ik ben zeer tevreden met hoe dhr Kranendonk me geholpen heeft.

G. Willems

Een fijn en betrokken contact. Er wordt goed meegedacht.

Wat kunt u vertellen over de behandelaar van uw dossier?

dhr. Kranendonk neemt de tijd voor het beantwoorden van vragen, denkt goed mee en zou ik zeker aanbevelen voor ontslagprocedures.