Z. Choua

Top! Word over alles op de hoogte gehouden en heb goed advies mee gekregen voor in de toekomst !

Wat kunt u vertellen over de behandelaar van uw dossier?

Dhr kranendonk is voor mijn tot het uiterste gegaan en heeft voor mij een goed resultaat gebracht!

R

Snel, duidelijke uitleg, jurist was meedenkend en effectief!

Wat kunt u vertellen over de behandelaar van uw dossier?

Erg goed meedenkend, beter resultaat behaald dan ik in gedachten had.

Netjes, professioneel en vlot!

Zeer professioneel.

Arne Maijoor

Professioneel, helder

Wat kunt u vertellen over de behandelaar van uw dossier?

Mr. Kranendonk is kundig en was voorbereid op het gesprek, dat gaf vertrouwen om verder te gaan. Het was niet nodig maar ik had jullie gekozen , namelijk hetzelfde bij nog 2 partijen neergelegd.

E.P.K.

Klantvriendelijk. Snel gebeld na aanvraag contact.

Wat kunt u vertellen over de behandelaar van uw dossier?

Jurist luistert goed. Jurist maakt duidelijk wat hij bedoelt ook voor mensen zonder juridische kennis. Snel gebeld na aanvraag contact.

Cliff

Vlot, professioneel en doelgericht.

Wat kunt u vertellen over de behandelaar van uw dossier?

Was erg duidelijk in de communicatie en had ook oor voor de emoties die er soms bij komen kijken. Alles wat hij beloofde kwam hij ook na.

J.Kingma

Ik heb er verstandig aan gedaan juridisch advies in te schakelen, zeer goede ondersteuning gekregen.

Wat kunt u vertellen over de behandelaar van uw dossier?

Ik ben bijgestaan door dhr. Kranendonk, mijn ervaring was zeer goed

HvW

Op een moeilijk moment is er iemand die je direct van deskundig en duidelijk advies voorziet. Perfecte communicatie en zeer blij met het eindresultaat.

Wat kunt u vertellen over de behandelaar van uw dossier?

Mr Kranendonk heeft dossier zeer voortvarend behandeld. Hij heeft steeds snel en helder gecommuniceerd en aangegeven welke opties voor mij mogelijk waren. Ook heeft hij vaak ‘s avonds nog concepten... Mr Kranendonk heeft dossier zeer voortvarend behandeld. Hij heeft steeds snel en helder gecommuniceerd en aangegeven welke opties voor mij mogelijk waren. Ook heeft hij vaak ‘s avonds nog concepten opgesteld zodat we steeds snel konden reageren.

J. Wildemann

Na het opsturen van de vaststellingsovereenkomst ben ik enorm goed bijgestaan in dit traject. Heel kundig, transparant en uitstekend advies. Ik ben ontzettend blij met het uiteindelijke resultaat en... Na het opsturen van de vaststellingsovereenkomst ben ik enorm goed bijgestaan in dit traject. Heel kundig, transparant en uitstekend advies. Ik ben ontzettend blij met het uiteindelijke resultaat en de dienstverlening was geheel kosteloos!

Ik wil de heer Kranendonk bedanken voor de belangenbehartiging in dit traject.

Wat kunt u vertellen over de behandelaar van uw dossier?

De heer Kranendonk heeft mij uitstekend bijgestaan en mijn zorgen uit handen genomen.