De medewerkers van de mooiste muren denken mee en staan open voor feedback, ze passen dit meteen toe. Erg fijn om als klant door geholpen te worden! De klant staat centraal.

Beschrijf hier uw ervaring

We hebben Elitis behang besteld, wat behoorlijk duur was. We zijn gestart met behangen, echter de behanglijm was niet sterk genoeg. Ik heb gebeld dat ik graag wat meer begeleiding vanuit hun had... We hebben Elitis behang besteld, wat behoorlijk duur was. We zijn gestart met behangen, echter de behanglijm was niet sterk genoeg. Ik heb gebeld dat ik graag wat meer begeleiding vanuit hun had verwacht, zeker gezien de prijs ban het behang. Verpesten iwas eigenlijk geen optie. Vanaf dat punt zijn ze gaan meedenken in oplossingen. Daarnaast wil ik aangeven dat ze de bestellingen die online gedaan worden verifiëren bij de klant. Dit geeft een goed gevoel.

Bewuster zijn welk product de klant online besteld. Ken je behang. Wij hebben behang besteld van €159,- per meter. We hadden 10 meter nodig. Achteraf gezien was het behang zo samengesteld dat we met... Bewuster zijn welk product de klant online besteld. Ken je behang. Wij hebben behang besteld van €159,- per meter. We hadden 10 meter nodig. Achteraf gezien was het behang zo samengesteld dat we met 6 m afkonden. Als zij zich meer verdiept hadden in het motief hadden ze ons beter kunnen informeren. Maar zoals gezegd, super opgelost! Voelde me als klant gehoord.

Diane

Wij zijn heel erg tevreden. Ik heb een paar uur in de winkel doorgebracht op zoek naar behang voor drie kinderkamers en een ouderslaapkamer in ons nieuwe huis. Veerle liet met alle geduld vele... Wij zijn heel erg tevreden. Ik heb een paar uur in de winkel doorgebracht op zoek naar behang voor drie kinderkamers en een ouderslaapkamer in ons nieuwe huis. Veerle liet met alle geduld vele boeken zien. Ze had al snel door wat bij ons paste zodat ik gelukkig ook veel boeken niet in hoefde te kijken. Ze heeft prachtig behang in het assortiment. Naast het behang heeft Veerle ook goed advies gegeven voor verfkleuren. En zelfs over de gordijnen die ik elders kocht. Nu krijgt iedere kamer zijn eigen stijl maar hanteren we wel overal dezelfde soort kleuren zodat er een mooie eenheid ontstaat in huis. En dat is precies wat we wilden.

De winkel kan op zaterdag erg druk zijn. Kom doordeweeks dan is het rustiger.

Fam. GK

Onze vraag om een (betaald) behangstaaltje werd supersnel beantwoord met een hele vriendelijke mail. Betalen was helaas niet mogelijk. Dat heet hier nog SERVICE ! De staal moest echter uit Frankrijk... Onze vraag om een (betaald) behangstaaltje werd supersnel beantwoord met een hele vriendelijke mail. Betalen was helaas niet mogelijk. Dat heet hier nog SERVICE ! De staal moest echter uit Frankrijk komen en daar, waar we elders al 3 weken moeten wachten, ontvingen wij dit na 5 werkdagen. De mooiste muren, dankuwel voor de mooiste service !

snel, vriendelijk, accuraat.

Nee, echt niet voor wat dit contact betreft.

Lodewijk de Bruijn

Veerle en de andere dames hebben de mooiste behangzaak van Nederland. De collectie is zeer uitgebreid, de service geweldig.

Beschrijf hier uw ervaring

Over het tijdelijk meenemen van stalenboeken wordt nooit moeilijk gedaan. Geen borg of iets dergelijks, alles gebeurt op basis van vertrouwen, zo fijn!

Geen verbeterpunten, maar ik gun het deze mooie zaak van harte op op den duur door te groeien naar een groter pand zodat ze nog meer mensen blij kunnen maken met hun mooie artikelen.

Brigitte

Top

Prima. Ik heb twee keer behang besteld.

Beschrijf hier uw ervaring

Zoals ik verwacht. Ik bestelde, betaalde en ontving het bestelde.

Nee

E. Lee

De mooiste muren heeft de meest prachtige stoffen en behang. En ook mooie kleinoodjes als cadeau of kunstwerkje in huis. Eigenaresse Veerle heeft mij echt geweldig geholpen met uitzoeken van... De mooiste muren heeft de meest prachtige stoffen en behang. En ook mooie kleinoodjes als cadeau of kunstwerkje in huis. Eigenaresse Veerle heeft mij echt geweldig geholpen met uitzoeken van stoffen, behang en kleuren, passend bij mij en ons huis!

Wies Kerbusch

Ik stuurde een mail met het verzoek om een aantal stalen. Omdat ik nogal veel stalen aanvroeg en erbij vermeldde dat die niet bedoeld waren om ook echt behang uit te gaan zoeken voor een woonruimte,... Ik stuurde een mail met het verzoek om een aantal stalen. Omdat ik nogal veel stalen aanvroeg en erbij vermeldde dat die niet bedoeld waren om ook echt behang uit te gaan zoeken voor een woonruimte, bood ik aan die te betalen. Ik kreeg al snel het antwoord dat ik er niks voor hoefde te betalen en dat ze me graag de stalen zouden sturen.

Beschrijf hier uw ervaring

Twee maal kreeg ik een aantal stalen toegestuurd, steeds voorafgegaan door een persoonlijk mailtje. Heel sympathiek! Daar kan ik nog aan toevoegen dat ik nog nergens zulk mooi en bijzonder behang... Twee maal kreeg ik een aantal stalen toegestuurd, steeds voorafgegaan door een persoonlijk mailtje. Heel sympathiek! Daar kan ik nog aan toevoegen dat ik nog nergens zulk mooi en bijzonder behang gezien heb. Top!

Nee hoor.

Judith

Fantastische service. Medewerkers denken heel goed mee, en konden onze wensen goed vertalen in hun adviezen.

Jozmat

Je komt voor een kleur om een klein kastje te schilderen.
De aandacht die eraan besteedt wordt is groots.
Creativiteit, passie en meedenken zijn de sleutelwoorden van deze winkel. Je komt voor een kleur om een klein kastje te schilderen.
De aandacht die eraan besteedt wordt is groots.
Creativiteit, passie en meedenken zijn de sleutelwoorden van deze winkel.
Een aanrader voor iedereen die van een mooi interieur houdt.