Annie

Het bestellen ging gemakkelijk.
Heb het behang nog niet gezien omdat het naar een nederlands addres gestuurd is en ik woon in het buitenland.
Van de ontvanger niets gehoord dus het zal...
Het bestellen ging gemakkelijk.
Van de ontvanger niets gehoord dus het zal wel goed zijn.

Beschrijf hier uw ervaring

Goed gemakkelijk. Op de website heel veel keuze!!! Goede prijs!

Zou ik niet kunnen zeggen

Joke heikamp

Alleys perfect geregeld.

Niet dat ik weet

Else

Ik kwam binnen met de vraag of ik een klein stukje behang kon kopen voor het hoofdeind van een kinderbedje. Niet interessant voor een behangwinkel zou je zeggen, maar ik werd desondanks uitstekend... Ik kwam binnen met de vraag of ik een klein stukje behang kon kopen voor het hoofdeind van een kinderbedje. Niet interessant voor een behangwinkel zou je zeggen, maar ik werd desondanks uitstekend en geduldig geholpen en kreeg een prachtig stukje mee. We komen binnenkort terug als we een slaapkamer gaan behangen!

Frederique

WoW wat een mooie winkel!! Behang in alle soorten. En hele goede hulp van de dame die de winkel runt!

Beschrijf hier uw ervaring

Goed advies en kregen de gelegenheid om na overleg thuis online te bestellen

Lijm tips toevoegen

A. Handgraaf

In een woord: goed.

Beschrijf hier uw ervaring

Eigenaresse weet aan de hand van omschrijving smaak precies goede boek te pakken.

Ben in weekend geweest. Eigenaresse niet aanwezig. Miste een oudere ervaren kracht. Als dit mijn eerste kennismaking was met mooiste muren was ik niet terug gekomen.

Heerlijke winkel met enorme keus in behang en stoffen.

Beschrijf hier uw ervaring

Erg prettige service ,zoals monsters bestellen.
Bij de uiteindelijke bestelling waren er wat moeilijkheden om via de site te bestellen, maar die werden meteen heel prettig opgelost.

Hopelijk wordt al het personeel net zo bekwaam als de eigenaresse.

Wat een fantastische collectie !!!! En dan nog de uitmuntende service die wordt verleend.. superbe! Eigenaresse Veerle heeft ons een compleet kleur pallet voor gordijnen , behang en verf gegeven..

Beschrijf hier uw ervaring

Ondanks dat ik zelf een fout huisnummer had vermeld en het pakje verkeerd was bezorgd, uiterst vriendelijk geholpen en is de "verkeerd bezorgde" bestelling alsnog goed terecht gekomen en genieten we... Ondanks dat ik zelf een fout huisnummer had vermeld en het pakje verkeerd was bezorgd, uiterst vriendelijk geholpen en is de "verkeerd bezorgde" bestelling alsnog goed terecht gekomen en genieten we nu van een mooie muur dankzij de "moosite muren".

Global-C

Zeer vriendelijk en heel snel

Het nabestellen van 1 rol behang was echt binnen 5 minuten geregeld