Fiona

Voor behang, verf, interieuradvies etc gaan wij altijd naar De Mooiste Muren!

Beschrijf hier uw ervaring

De Mooiste Muren in Haarlem is voor ons echt de specialist in verf, behang en interieuradvies! Wij kunnen er uren inspiratie opdoen en met behulp van de eigenaresse hebben wij al meerdere kamers in... De Mooiste Muren in Haarlem is voor ons echt de specialist in verf, behang en interieuradvies! Wij kunnen er uren inspiratie opdoen en met behulp van de eigenaresse hebben wij al meerdere kamers in ons huis een make-over gegeven. Prachtige verf, bijzonder behang, stoffen, wat je ook zoekt kan je hier vinden!

Geen verbeterpunten of tips, wij zijn erg tevreden en kunnen het iedereen aanraden!

Van Roey Wendy

Vlotte bestelling, communicatie en levering! Ik zou er absoluut opnieuw bestellen.

Marieke Ariens

Via Pinterest zag ik een wel heel mooi stukje behang. Na wat onderzoek bleek dat De Mooiste Muren in Haarlem de winkel was waar ik moest zijn. In een gezellige en bijzondere winkelstraat, midden in... Via Pinterest zag ik een wel heel mooi stukje behang. Na wat onderzoek bleek dat De Mooiste Muren in Haarlem de winkel was waar ik moest zijn. In een gezellige en bijzondere winkelstraat, midden in Haarlem trof ik de winkel en de warme eigenaresse Veerle aan. Ik werd ontvangen met thee en binnen enkele momenten had ik mijn behang (prachtig!!) voor me liggen. Maar omdat de winkel vol staat, hangt en ligt met de meest prachtige 'muursnoepjes' was ik direct afgeleid en heb ik ook de rest van de winkel bekeken die intiem is en een zeer uitgebreid aanbod heeft. Ik hoefde maar wat te zeggen of Veerle en haar assistenten wisten direct wat ik bedoelde en lieten me zien wat er nodig was. De winkel heeft alles wat je wilt als je opzoek gaat naar een mooi behang of muurbekleding; een enorm aanbod, een zeer vriendelijke eigenaresse met passie voor haar vak en een warme gezellige omgeving waar je je op je gemak voelt zodat je een goede en belangrijke keuze kunt maken!

Nee hoor!

De heren

Een enorme keus aan behangstalen maar ook prachtige stoffen en verf. Prettig en eerlijk advies van Veerle.

Beschrijf hier uw ervaring

Het is een drukbezochte winkel dus als je niet zo brutaal bent alle boeken open te gooien dan moet je bereid zijn te wachten op een adviesgesprek met bij voorkeur met Veerle. Heb je dat geduld dan... Het is een drukbezochte winkel dus als je niet zo brutaal bent alle boeken open te gooien dan moet je bereid zijn te wachten op een adviesgesprek met bij voorkeur met Veerle. Heb je dat geduld dan wordt je beloond met een passie voor het vak en een keur aan mogelijkheden die worden gepresenteerd. Wij hebben de winkel een aantal malen bezocht omdat wij het lastig vonden een keus te maken. Veerle had niet altijd genoeg tijd alle klanten te spreken. Wij zijn dan minder op ons gemak.

Niet elk bezoek was er voldoende tijd om ons te voorzien van advies. Een actief aanbod een afspraak in te plannen zou welkom zijn geweest. Bij de aanwezige jonge (stagiairas?) winkelhulp(en)... Niet elk bezoek was er voldoende tijd om ons te voorzien van advies. Een actief aanbod een afspraak in te plannen zou welkom zijn geweest. Bij de aanwezige jonge (stagiairas?) winkelhulp(en) ontbreekt het aan een actieve klantgerichte houding. Ze heten je niet welkom, kijken je niet aan en moeten alles aan Veerle vragen. Bovendien kijken zij zwijgzaam hoe jij een behangstalenboek doorworsteld. Erg ongemakkelijk. Dan wachten wij liever op Veerle of de entausiate oudere stagiaire.

Aimée

Door de goede tips, adviezen en het meedenken van Veerle kon ik toch dat in mijn huis realiseren wat ik voor ogen had en onmogelijk leek! Dankjewel!

Leo de Zeeuw

Een beetje lang moeten wachten op de levering.

Beschrijf hier uw ervaring

Levering heeft wat problemen opgelopen.
De rollen bleken ( na een week ) niet besteld te zijn in Engeland.
Levering heeft wat problemen opgelopen.
De rollen bleken ( na een week ) niet besteld te zijn in Engeland.
Na enkele dagen kreeg ik een mail dat ze nu naar een verkeerde klant gestuurd waren.
Deze zou ze doorsturen naar mij.
Werd vriendelijk door medewerker te woord gestaan ( met excuses) maar logistiek was het niet top!
Maar, eindgoed al goed!

De logistiek wat beter onder controle krijgen waardoor e.e.a. vlotter verloopt!
(Misschien heb ik pech en loopt het normaal wel vlotjes)

Reactie De Mooiste Muren:

Meneer heeft helemaal gelijk, er is een fout gemaakt en die hebben we zo snel als we konden hersteld. De rollen waren wel op tijd besteld maar omdat ze naar een andere klant verstuurd waren konden... Meneer heeft helemaal gelijk, er is een fout gemaakt en die hebben we zo snel als we konden hersteld. De rollen waren wel op tijd besteld maar omdat ze naar een andere klant verstuurd waren konden we ze niet zo snel vinden in ons systeem. Meneer heeft inderdaad pech gehad en normaal loopt het op rolletjes. Door deze beoordeling gaan we nog scherper opletten en kijken hoe we in de toekomst dit kunnen voorkomen

Henriëtte Schuinder

Toen ik op google keek naar winkels met behang kwam ik de website van de mooiste muren tegen.
De website is overzichtelijke met een enorme keus aan behang en mooie voorbeeldfoto's.
Toen...
Toen ik belde kreeg ik Veerle aan de lijn. Zonder de indruk direct bij haar te moeten kopen, gaf ze mij zeer vriendelijk vrijblijvend advies.
Dit advies was zo treffend dat ik naar Haarlem ben afgereisd. Eenmaal binnen ben ik fantastisch geholpen en geadviseerd.
Helemaal verrukt over het resultaat ben ik weer naar huis gegaan.

Beschrijf hier uw ervaring

Veerle luistert en observeert goed en weet meteen de goede snaar te raken wat smaak betreft.

Trudy Hoek

Mooie collectie, snelle en vriendelijke service. Aangevraagde stalen kosteloos opgestuurd.

Een berichtje per mail als de bestelling verzonden is zou handig zijn.

valerie regout

Geweldig inspirerende winkel met uitzonderlijk mooi behang maar ook originele kadootjes én zeer klantgericht!