Saskia

Ik heb hier jaren geleden ooit eens behang gekocht. Het blijft een van de fijnste verfwinkels van Haarlem en omstreken, zoniet de fijnste!! Je kan er heerlijk op je gemak rondsnuffelen tussen al het... Ik heb hier jaren geleden ooit eens behang gekocht. Het blijft een van de fijnste verfwinkels van Haarlem en omstreken, zoniet de fijnste!! Je kan er heerlijk op je gemak rondsnuffelen tussen al het moois. En je laten inspireren door Veerle zelf.

Beschrijf hier uw ervaring

Ging de winkel in met een vaag idee over de kleur die ik nodig had om onze hal 'op te halen'. In een mum van tijd wist Veerle wat nodig was, en had ze - achteraf gezien - exact de juiste kleur te... Ging de winkel in met een vaag idee over de kleur die ik nodig had om onze hal 'op te halen'. In een mum van tijd wist Veerle wat nodig was, en had ze - achteraf gezien - exact de juiste kleur te pakken. Ben zeer onder de indruk van haar kleurenkennis. Ik vroeg om een sample potje van de verf, maar dat kreeg ik niet. Ze gaf me gewoon een halve liter pot van de verf mee als tester! Geweldige kers op de taart. Dank Veerle.

Marianne

Positieve ervaring.

Beschrijf hier uw ervaring

Inspirerende winkel, vol prachtige kleurrijke stoffen, behang en verf. Persoonlijke aandacht, goed advies, dat is de kracht van Veerle van "de Mooiste Muren".

Geen verbeterpunten

Super advies. Prachtige verf en behang! Ons huidige huis met advies van Veerle geschilderd en behangen. Nu bezig met huis 2, en natuurlijk wederom op consult geweest bij de mooiste muren. Heel erg... Super advies. Prachtige verf en behang! Ons huidige huis met advies van Veerle geschilderd en behangen. Nu bezig met huis 2, en natuurlijk wederom op consult geweest bij de mooiste muren. Heel erg tevreden. Een dikke aanrader!

Marja

Accuraat en zeer attent

Beschrijf hier uw ervaring

Gedreven mensen die je graag helpen om mooiste muren te krijgen

Vooral zo doorgaan, geweldig!

Bo

Top zaak! Is net een grote snoepwinkel waar je nooit uitgekeken raakt.

C meijerink

Zeer klant vriendelijk.
Veerle Preyde geeft goed advies met duidelijke voorbeelden, zodat je kunt inzien hoe het toekomstige muurtje er uit kan gaan zien.
Muren gaan leven en worden een...
Zeer klant vriendelijk.
Muren gaan leven en worden een geheel, de kamer wordt prachtig door combinaties van kleur en het toepassen van de licht inval.
Nieuwsgierig Geworden? Gewoon langs gaan in het leukste en kleinste woonwinkel in Haarlem voor raad en daad.
C Meijerink

KOL tegels, Dick Kol

Gedreven en vol met passie voor uw muren staat veerle u te woord! Vakmanschap zoals het bedoelt is.

Top!

Thaisa

Verschillende malen stalen aangevraagd en uiteindelijk behang besteld

Beschrijf hier uw ervaring

Ongelooflijk behulpzaam en erg vriendelijk. Mijn vriend en ik zijn net verhuisd en wilden graag verschillende behang soorten. Ik heb een aantal keren stalen aangevraagd en hier werd niet moeilijk... Ongelooflijk behulpzaam en erg vriendelijk. Mijn vriend en ik zijn net verhuisd en wilden graag verschillende behang soorten. Ik heb een aantal keren stalen aangevraagd en hier werd niet moeilijk over gedaan en altijd erg snel en vriendelijk op gereageerd. Toen ik het behang had besteld en de levering vertraging had werd ik zelfs gebeld, erg netjes!! Inmiddels zijn we verhuisd en zoeken wij nog een behang voor in de woonkamer, ik ben de hele website van de mooiste muren al aan het doorspitten want voor behang ben in van af nu hier aan het goede adres! Prachtig behang en origineel, mochten mensen er naar vragen of behang nodig hebben raad ik ze zeker de mooiste muren aan!

Niet

Liliane

Zeer goede communicatie. Zeer veel hulp wordt geboden bij het zoeken naar het juiste behang, ook al staat het niet op de site.

Monique Polman en Ed van der Kerff

Geweldig geholpen en erg aardige mensen met enorm veel kennis van prachtig behang