Nicoline

Niet al te best

Beschrijf hier uw ervaring

Levering later dan verwacht en incompleet

Reactie De Mooiste Muren:

Beste mevrouw Korving,
Beste mevrouw Korving,
Hartelijk dank voor uw online feedback. Uw ervaring helpt ons om onze diensten en service te optimaliseren en waar nodig te verbeteren. Tijdens de verwerking en de verzending van uw order is er helaas iets misgegaan. Dit vinden wij uiteraard vervelend voor u. Onze excuses voor het ongemak.
Voor de verzending van onze pakketten zijn wij afhankelijk van externe bezorgdiensten, zoals PostNL. Wij doen ons best om onze verzendingen tijdig af te laten leveren. Wij zullen er in de toekomst nog beter op toezien dat onze pakketten tijdig worden afgeleverd bij onze klanten.
Over backorders, naleveringen en incomplete verzendingen communiceren wij altijd naar onze klanten. Wij hebben u van tevoren gebeld dat uw pakket niet compleet geleverd kon worden en dat er sprake zou zijn van een nalevering. Het kan zijn dat ons bericht niet goed is over gekomen of wij niet duidelijk zijn geweest in onze communicatie. Ook dit is voor ons een punt van aandacht.
Wij nemen uw feedback graag serieus, omdat wij er bij gebaat zijn als onze klanten een goede ervaring met ons hebben. Wij hopen u in de toekomst graag terug te zien als klant en vertrouwen erop u een tevreden ervaring te kunnen geven
Veerle Preyde & team
De Mooiste Muren

Chris

We hebben prachtig behang gekocht bij De Mooiste Muren. Goede kwaliteit en makkelijk te verwerken.

Bij aangepaste levertijden, duidelijk vermelden op website of tijdens bestelling. Dat scheelt nabellen van klanten.

MJ Sampimon

Erg vrienddlijke jongedames, behulpzaam in het zoeken naar wat ik wil

Beschrijf hier uw ervaring

Op zoek naar een bijzonder behang. Hebben mooie voorbeelden gegeven en na mijn keuze via de mail doorgegeven wat de mogelijkheden zijn. Prima snelle service

Marieke

Eerst overlegd ivm mijn bestelling, steeds snel reactie gekregen. Daarna besteld en een prachtig product ontvangen. Klantenservice is heel goed bereikbaar.

Het enige wat ik kan bedenken is dat de verzending misschien iets sneller kon, maar er wordt op de website duidelijk aangegeven dat het een paar dagen duurt en ik heb nooit last minute ineens... Het enige wat ik kan bedenken is dat de verzending misschien iets sneller kon, maar er wordt op de website duidelijk aangegeven dat het een paar dagen duurt en ik heb nooit last minute ineens behang nodig, dus het zou weinig verschil maken voor mij.

Zie hieronder

Beschrijf hier uw ervaring

Mooie collectie William Morris behang, overzichtelijke site en behang goed verpakt en volgens afspraak geleverd.

J Wesselink

Een uitermate prettig telefonisch contact met het bedrijf gehad. Ik woon nl in het noorden v h land. Zij hebben nadat ik de muur maten had opgegeven het aantal rollen berekend. Geweldige service dat... Een uitermate prettig telefonisch contact met het bedrijf gehad. Ik woon nl in het noorden v h land. Zij hebben nadat ik de muur maten had opgegeven het aantal rollen berekend. Geweldige service dat er bij eventualiteiten nog een gereserveerde rol klaar bleef liggen met het zelfde product nummer.

marianne Engelshove

In het verleden heb ik bij De Mooiste Muren behang gekocht . Daarbij werd ik heel prettig en goed geholpen in het maken van mijn keuze . Nu overweeg ik een andere muur te behangen en heb bij hen... In het verleden heb ik bij De Mooiste Muren behang gekocht . Daarbij werd ik heel prettig en goed geholpen in het maken van mijn keuze . Nu overweeg ik een andere muur te behangen en heb bij hen enkele stalen behang via hun website opgevraagd . Hierop werd heel snel gereageerd . Ik woon zelf in Rotterdam maar altijd als ik in Haarlem ben ga ik bij hen naar binnen . Prachtige winkel met mensen die liefde hebben voor hun produkten en kennis van zaken .

Zeer vriendelijke mensen en goede service.

Ga zo door en jullie zullen zien dat het de moeite waard is zoals jullie de klanten bedienen.

Two Butterflies

Keurig geregeld en verzorgd

Annie

Het bestellen ging gemakkelijk.
Heb het behang nog niet gezien omdat het naar een nederlands addres gestuurd is en ik woon in het buitenland.
Van de ontvanger niets gehoord dus het zal...
Het bestellen ging gemakkelijk.
Van de ontvanger niets gehoord dus het zal wel goed zijn.

Beschrijf hier uw ervaring

Goed gemakkelijk. Op de website heel veel keuze!!! Goede prijs!

Zou ik niet kunnen zeggen