Vila 1894

Wij zijn buitengewoon enthousiast over het gesprek en de kleuradviezen van Veerle. Stijlvol en passend in onze inrichting, complimenten!

Hetty

Ontzettend mooie en uitgebreide collectie en heel kundig en vriendelijk personeel dat met zeer goede adviezen komt.

Beschrijf hier uw ervaring

Ik werd steeds snel en vriendelijk geholpen.

Frank

Snelle levering . Rol behang besteld alleen ging er wat fout door de leverancier waar de mooiste muren niets aan kon doen maar snel een nieuwe rol gekregen . Dus goeie service

Diana en Henk

De aangevraagde staal van Cole & Son hebben we snel ontvangen en hebben daarna het behang besteld. De rollen behang werden snel geleverd en we konden aan de slag.

Beschrijf hier uw ervaring

Helaas bleek het resultaat niet aan onze verwachtingen te voldoen, maar na contact met Veerle heeft zij ons vakkundig advies gegeven en hebben we samen gezocht naar een oplossing. We zijn erg... Helaas bleek het resultaat niet aan onze verwachtingen te voldoen, maar na contact met Veerle heeft zij ons vakkundig advies gegeven en hebben we samen gezocht naar een oplossing. We zijn erg tevreden over het klantvriendelijke contact en het uiteindelijke resultaat. Dat maakt je niet vaak meer mee, top!

Geen!

Goede service

Perfecte communicatie

Makkink

Vandaag super geholpen door Sandy. Goed advies in zeer ruim assortiment. Als je mooi behang wilt hebben moet je hier wezen! Echt de moeite waard

Charlotte

Prachtige en bijzondere behangetjes te koop. Wordt goed en vakkundig geholpen, zowel in de winkel in Haarlem als online.

Beschrijf hier uw ervaring

Fijne hulp met kleur kiezen bij onze vloer. Verkeerde behang werd geleverd, snel hersteld.

Berber

Top bedrijf met goede service!

Beschrijf hier uw ervaring

Veel keus, altijd goed en klantvriendelijk

Nico vink

Ik hoop wel dat het bathnummern klopt
Ben op de helft ?

Uitstekend!

Beschrijf hier uw ervaring

Op het scherm zijn kleuren anders dan in het echt maar ik kon zonder kosten drie samples aanvragen. In alle rust thuis beslissen welke het best passend zou zijn en daarna behang besteld. Ook fijn... Op het scherm zijn kleuren anders dan in het echt maar ik kon zonder kosten drie samples aanvragen. In alle rust thuis beslissen welke het best passend zou zijn en daarna behang besteld. Ook fijn dat er een rekentool is om het aantal rollen behang te bepalen. Een week later (vanuit Ierland) behangrollen in huis, zonder verzendkosten. Uitstekende service!