Dany

De Mooiste Muren kennen alle soorten behang en zijn echte kleurspecialisten. Toen ik knel zat en mijn kleurenpallet niet klopte, kwam de eigenaresse op haar vrije dag mij uit de brand helpen. Al... De Mooiste Muren kennen alle soorten behang en zijn echte kleurspecialisten. Toen ik knel zat en mijn kleurenpallet niet klopte, kwam de eigenaresse op haar vrije dag mij uit de brand helpen. Al haar adviezen zijn een schot in de roos gebleken.

Beschrijf hier uw ervaring

Verf, gordijnen en behang! Voor alle budgetten en altijd origineel en bij de klant passend. Ik ben al 7 jaar een super tevreden klant.

Niets

Geweldige collectie behang

Prima Service en advies

Goed conform de afspraken

n.v.t

Tamara

Geweldig goede en snelle service...prachtig behang gevonden wat je niet snel ergens anders vind. Heel blij mee

B.

Mooie producten

Barbara Vermeersch

Duidelijke info online en bestelling kan vlot gebeuren, ook tijdig verwittigen bij vertraging verzending

Nicoline

Niet al te best

Beschrijf hier uw ervaring

Levering later dan verwacht en incompleet

Reactie De Mooiste Muren:

Beste mevrouw Korving,
Beste mevrouw Korving,
Hartelijk dank voor uw online feedback. Uw ervaring helpt ons om onze diensten en service te optimaliseren en waar nodig te verbeteren. Tijdens de verwerking en de verzending van uw order is er helaas iets misgegaan. Dit vinden wij uiteraard vervelend voor u. Onze excuses voor het ongemak.
Voor de verzending van onze pakketten zijn wij afhankelijk van externe bezorgdiensten, zoals PostNL. Wij doen ons best om onze verzendingen tijdig af te laten leveren. Wij zullen er in de toekomst nog beter op toezien dat onze pakketten tijdig worden afgeleverd bij onze klanten.
Over backorders, naleveringen en incomplete verzendingen communiceren wij altijd naar onze klanten. Wij hebben u van tevoren gebeld dat uw pakket niet compleet geleverd kon worden en dat er sprake zou zijn van een nalevering. Het kan zijn dat ons bericht niet goed is over gekomen of wij niet duidelijk zijn geweest in onze communicatie. Ook dit is voor ons een punt van aandacht.
Wij nemen uw feedback graag serieus, omdat wij er bij gebaat zijn als onze klanten een goede ervaring met ons hebben. Wij hopen u in de toekomst graag terug te zien als klant en vertrouwen erop u een tevreden ervaring te kunnen geven
Veerle Preyde & team
De Mooiste Muren

Chris

We hebben prachtig behang gekocht bij De Mooiste Muren. Goede kwaliteit en makkelijk te verwerken.

Bij aangepaste levertijden, duidelijk vermelden op website of tijdens bestelling. Dat scheelt nabellen van klanten.

MJ Sampimon

Erg vrienddlijke jongedames, behulpzaam in het zoeken naar wat ik wil

Beschrijf hier uw ervaring

Op zoek naar een bijzonder behang. Hebben mooie voorbeelden gegeven en na mijn keuze via de mail doorgegeven wat de mogelijkheden zijn. Prima snelle service

Marieke

Eerst overlegd ivm mijn bestelling, steeds snel reactie gekregen. Daarna besteld en een prachtig product ontvangen. Klantenservice is heel goed bereikbaar.

Het enige wat ik kan bedenken is dat de verzending misschien iets sneller kon, maar er wordt op de website duidelijk aangegeven dat het een paar dagen duurt en ik heb nooit last minute ineens... Het enige wat ik kan bedenken is dat de verzending misschien iets sneller kon, maar er wordt op de website duidelijk aangegeven dat het een paar dagen duurt en ik heb nooit last minute ineens behang nodig, dus het zou weinig verschil maken voor mij.