Marleen van der Mast

Heel erg goed geholpen met het kiezen van gordijnen bij het behang dat wij via de website al hadden gevonden. Wat een keuzemogelijkheden, zowel qua behang als gordijnen, maar er wordt alle tijd... Heel erg goed geholpen met het kiezen van gordijnen bij het behang dat wij via de website al hadden gevonden. Wat een keuzemogelijkheden, zowel qua behang als gordijnen, maar er wordt alle tijd genomen en het bestellen van meerdere stalen is geen enkel probleem.
Een feest om de winkel te bezoeken!

Charley

Prachtige winkel met oneindig veel keus aan behang, verf en stoffen. Het is alleen al een feestje om een kijkje te nemen in de winkel of op de website. Ook prettig dat je nog een goed en persoonlijk... Prachtige winkel met oneindig veel keus aan behang, verf en stoffen. Het is alleen al een feestje om een kijkje te nemen in de winkel of op de website. Ook prettig dat je nog een goed en persoonlijk advies krijgt, er wordt veel tijd in gestoken om je te helpen. Super winkel!

De mooiste muren heeft een werkelijk grandioze collectie en is uitermate inspirerend. Het advies van Veerle is persoonlijk, deskundig en vriendelijk. Een ware vondst en het aanbevelen meer dan... De mooiste muren heeft een werkelijk grandioze collectie en is uitermate inspirerend. Het advies van Veerle is persoonlijk, deskundig en vriendelijk. Een ware vondst en het aanbevelen meer dan waard. Komt dat zien!

Duidelijke communicatie en snelle service

Meer plaatjes van behang (bv hoe het eruit ziet in een kamer)

martine

Erg tevreden

Beschrijf hier uw ervaring

Alles prima geregeld! Online aankoop verliep soepel, levertijd was langer dan normaal vanwege de feestdagen. De Mooiste Muren heeft er alles aan gedaan om ervoor te zorgen dat het behang binnen was... Alles prima geregeld! Online aankoop verliep soepel, levertijd was langer dan normaal vanwege de feestdagen. De Mooiste Muren heeft er alles aan gedaan om ervoor te zorgen dat het behang binnen was voordat mijn behanger kwam, en dat is gelukt!

isabelle

De Mooiste Muren is een service gericht bedrijf waarbij je heel prettig en persoonlijk wordt geholpen. Het assortiment dat zij voeren is breed en hoogwaardig. Je kunt een staaltje opgestuurd krijgen... De Mooiste Muren is een service gericht bedrijf waarbij je heel prettig en persoonlijk wordt geholpen. Het assortiment dat zij voeren is breed en hoogwaardig. Je kunt een staaltje opgestuurd krijgen of je kunt een bezoek brengen aan de inspiratievolle winkel in Haarlem centrum. In de winkel liggen vele stalen boeken en hangen rekken vol met showbanen voor gordijnen. De eigenaresse geeft op een prettige wijze goed advies.

Denise

Superservice!

Beschrijf hier uw ervaring

Ik heb gister een rol behang besteld. Normaal zou dit binnen 7 werkdagen geleverd worden. Ik had aangegeven dat ik wat haast had en gevraagd of ze de order met spoed wilden oppakken. Een paar uur... Ik heb gister een rol behang besteld. Normaal zou dit binnen 7 werkdagen geleverd worden. Ik had aangegeven dat ik wat haast had en gevraagd of ze de order met spoed wilden oppakken. Een paar uur later kreeg ik al een persoonlijk mailtje met de mededeling dat ze mijn bericht gelezen hadden en de rol al hadden verstuurd! Daar word je toch blij van!!!
Superservice!

geen verbeterpunten

Wij zijn goed geslaagd bij De Mooiste Muren in Haarlem. Een prettige winkel met veel keuze in verf, behang & mooie stoffen, wij zijn blij met het eindresultaat.

De mooiste muren is voor ons het eikpunt geweest voor de kleurstelling in ons huis. Veel inspiratie opgedaan en goede
adviezen gekregen . Erg tevreden.

Frederike

De Mooiste Muren heb ik leren kennen als een geweldige winkel met (inderdaad!) het mooiste behang, in alle stijlen, kleuren, prints die er te vinden zijn. In dit behang-walhalla is eigenaresse... De Mooiste Muren heb ik leren kennen als een geweldige winkel met (inderdaad!) het mooiste behang, in alle stijlen, kleuren, prints die er te vinden zijn. In dit behang-walhalla is eigenaresse Veerle een bron van kennis en inspiratie om tot een mooie keuze te komen, ik heb veel gehad aan haar advies. Ook nog prachtige bijpassende gordijnen en verf in de winkel gevonden, waarmee de make-over van mijn kamer en suite nu compleet is!

Vooral zo doorgaan!