Huiting

Vlotte bezorging. Ook vlot met het reageren op mail.

Uitstekend.

Zo door gaan ?

van Esveld

Uitstekende service

Beschrijf hier uw ervaring

Wij kwamen een rol behang tekort, maar er zaten inmiddels een paar maanden tussen. Liesbeth heeft haar best gedaan om nog een rol met hetzelfde batch nummer te bemachtigen en dat is gelukt.

Fabian

Alles prima, de levering naar de Slowakije werkte zonder problemen

Beschrijf hier uw ervaring

ik heb behang bestelt, de kwaliteit van het product vervuld mijn verwachtingen en de levering was redelijk snel

niets te noemen

Arina

De dames, Veerle, combineren smaak, inzicht op een gezellige en deskundige manier. Snelle service en altijd een warm welkom in de sfeervolle shop in Haarlem!

Beschrijf hier uw ervaring

Het was gewoon een feestje om samen met Veerle behang uit te zoeken voor het HELE huis! Prachtig op elkaar afgestemd met mooi en stijlvol behang! Het advies, vakmanschap en enthousiasme van Veerle... Het was gewoon een feestje om samen met Veerle behang uit te zoeken voor het HELE huis! Prachtig op elkaar afgestemd met mooi en stijlvol behang! Het advies, vakmanschap en enthousiasme van Veerle is oprecht en kundig! Snelle service met de bezorging van het behang en ook de nalevering!!!

Ga zo door!!!

Olga

Prima service, mooie site, heel veel keuze.

Beschrijf hier uw ervaring

Snel en volgens de afspraak bezorgd

ARNOLD

Snelle levering, vriendelijk personeel

Monique

Supermooi behang

Beschrijf hier uw ervaring

Vandaag tussen het vele aanbod maar dankzij de fantastische service en het meedenken van Veerle een mooi behang kunnen uitkiezen voor onze slaapkamer.
Superblij mee!!

Mijn bestelling had 1 rol tekort. Na contact met De Mooiste Muren werd er meteen een rol verzonden.

Beschrijf hier uw ervaring

Heel snelle reactie op e-mailberichten. Zonder poespas wordt er gehandeld.

Zo verder gaan.

Sandra

Woonkamer kundig en op maat in precies de juiste sfeer gebracht

Beschrijf hier uw ervaring

Babette heeft ons buitengewoon goed geadviseerd om meer 'warmte' aan onze woonkamer toe te voegen, met de sfeer en stijl van de rest van de woning als uitgangspunt. Prachtig behang, passende... Babette heeft ons buitengewoon goed geadviseerd om meer 'warmte' aan onze woonkamer toe te voegen, met de sfeer en stijl van de rest van de woning als uitgangspunt. Prachtig behang, passende verftinten en stijlvolle, nonchalante gordijnen en bijpassende tussenhoezen hebben de kamer tot een warm geheel gemaakt. Daarbij nog eens de oprechte betrokkenheid van Babette (en Liesbeth) maken het project nog eens extra bijzonder. We zijn enorm blij met de service, resultaat EN van het advies van deze vakvrouw(en) en gaan heerlijk genieten van onze hernieuwde huiskamer.