Robert

Levertijd behang liep heel erg uit. Na mailen kreeg ik meteen antwoord dat de Levering was vertraagd als gevolg van de Brexit. Voor mij acceptabel.

Beschrijf hier uw ervaring

Later nog een keer telefonisch contact gehad over een toeslag van Afterpay. Ook dit liep vlot en prettig. In het Zoffany behang zaten op één rol helaas enkele productiefoutjes(rafeltjes en... Later nog een keer telefonisch contact gehad over een toeslag van Afterpay. Ook dit liep vlot en prettig. In het Zoffany behang zaten op één rol helaas enkele productiefoutjes(rafeltjes en vouwtjes). Gezien de al lange levertijd heb ik deze niet gereclameerd, maar waar nodig dubbel geplakt. Ik had gelukkig genoeg behang hiervoor.

Extra controle op Engelse productkwaliteit.

A Ferro

Elitis behang binnen 3 dagen geleverd! Fantastisch!

Beschrijf hier uw ervaring

Elitis behang binnen 3 dagen geleverd! Fantastisch!

Daan Naberman

Behang en verf uitzoeken bij De Mooiste Muren is een belevenis! Je wordt meegenomen in een proces waarbij ze goed kijken en luisteren naar je wens, je huis, het interieur en de personen die er... Behang en verf uitzoeken bij De Mooiste Muren is een belevenis! Je wordt meegenomen in een proces waarbij ze goed kijken en luisteren naar je wens, je huis, het interieur en de personen die er wonen; het is ongelofelijk knap hoe treffend zij hier, samen met jou als klant, een prachtige combinatie van behang en verf weten uit te toveren!

Beschrijf hier uw ervaring

Zoals hierboven beschreven betoveren zij ons toekomstige huis om in een paleis, waarin alles op elkaar aansluit en de sfeer in elke ruimte klopt! Wij zijn ontzettend warm en vriendelijk geholpen, de... Zoals hierboven beschreven betoveren zij ons toekomstige huis om in een paleis, waarin alles op elkaar aansluit en de sfeer in elke ruimte klopt! Wij zijn ontzettend warm en vriendelijk geholpen, de service is fantastisch!

Ga zo door!

Rutger

Teleurstellend

Beschrijf hier uw ervaring

Pas na meerdere telefoontjes en tegenstrijdige berichten kwamen ze tot de ontdekking dat de bestelling nooit was verstuurd. Geen communicatie, geen follow-up, en pas na drie weken kregen we wat er... Pas na meerdere telefoontjes en tegenstrijdige berichten kwamen ze tot de ontdekking dat de bestelling nooit was verstuurd. Geen communicatie, geen follow-up, en pas na drie weken kregen we wat er in drie dfagen had kunnen zijn. Beter ergerns anders kopen.

Zelf beter bestelliongen nagaan. Klant beter informeren

Reactie De Mooiste Muren:

Ruther, dank voor uw respons, u heeft ons weer even op scherp gezet.
Ruther, dank voor uw respons, u heeft ons weer even op scherp gezet.
U heeft inderdaad de bestelling te laat ontvangen. Na uw telefoontje hebben we gelijk actie ondernomen en onze excuses aangeboden. We hopen dat u geniet van het behang.
Met vriendelijke groeten Team De Mooiste Muren

K. Sperling

Zeer goed!!

Beschrijf hier uw ervaring

Via pintetest uw prachtige bedrijf gevonden. Goede side, makkelijk te bestellen en supergoed verpakt, al vrienden op jullie gewezen. Ga eerst bij de Mooiste Muren kijken in het vervolg.

Nee

Laura Groot

Geweldig

Beschrijf hier uw ervaring

Ik ben zeer goed geholpen. Ik was op zoek naar een mooi behang en ze hebben hierbij goed aangevoeld wat bij mij past. Daarbij hebben ze me ook nog geholpen met het vinden van de juiste kleur verf... Ik ben zeer goed geholpen. Ik was op zoek naar een mooi behang en ze hebben hierbij goed aangevoeld wat bij mij past. Daarbij hebben ze me ook nog geholpen met het vinden van de juiste kleur verf voor de overige muren. Bij mijn tweede bezoek heb ik drie contactgegevens ontvangen van ervaren behangers. Mijn behang heb ik per mail besteld en snel reactie gekregen. Makkelijke manier van betalen.

De mooiste muren hebben mijn verwachtingen overtroffen!

Juliette a Campo

Hartstikke behulpzaam.

Beschrijf hier uw ervaring

Wilde graag enkele stalen bestellen. Dit was geen probleem super geholpen!

Geen.

Ed

Voortaan de mooiste muur in mijn woonkamer dankzij een gedurfd advies

Beschrijf hier uw ervaring

Tijdens mijn bezoek aan de winkel in Haarlem heb ik het ultieme behang gevonden voor mijn woonkamer. Nadat Veerle zich een goed beeld vormde van mijn smaak en van mijn voorkeuren kwamen niet alleen... Tijdens mijn bezoek aan de winkel in Haarlem heb ik het ultieme behang gevonden voor mijn woonkamer. Nadat Veerle zich een goed beeld vormde van mijn smaak en van mijn voorkeuren kwamen niet alleen goed passende mogelijkheden op tafel, maar ook een gedurfde optie die ik normaal niet zo snel zou kiezen. Veerle heeft me echter overtuigd, en in plaats van gewoon een mooie muur heb ik nu een blikvanger in mijn kamer. Verveelt geen moment!

Ga zo door!

I Knotters

De mooiste muren heeft prachtig behang dus kom ik er graag

Beschrijf hier uw ervaring

Ben goed geholpen met advies via email toen de winkel beperkt open kon vanwege de coronamaatregelen

De informatie over levering van de bestelling kwam niet goed door via de website, maar die kreeg ik bij navraag toen wel via e-mail. Maar daar zouden ze misschien even naar kunnen kijken

Balou Rietveld

Ik was met een beperkt budget verliefd geworden op een behang. Jullie dachten met mij mee en hebben mij uiteindelijk een korting gegeven waardoor het precies binnen het budget paste. Enorm bedankt!!

Beschrijf hier uw ervaring

Niets. Jullie reageren snel, zijn behulpzaam en hebben geweldig aanbod