van der burgt

Beschrijf hier uw ervaring

goede service snel en bekwaam geholpen

nvt

Erg tevreden klant

Heel erg fijn!

Beschrijf hier uw ervaring

Uitermate goed geholpen. Na het maken van een afspraak kreeg ik een uur de tijd met een styliste om door alle mooie boeken heen te bladeren. Het was een bijzonder fijne ervaring. Ze hebben mij... Uitermate goed geholpen. Na het maken van een afspraak kreeg ik een uur de tijd met een styliste om door alle mooie boeken heen te bladeren. Het was een bijzonder fijne ervaring. Ze hebben mij geholpen van mijn huis een thuis te maken.

Helemaal geweldig!

Marga

Prima bedrijf met heel veel keuze

Beschrijf hier uw ervaring

Behang besteld en vrij snel geleverd ondanks dat het van oververhit kwam

Prima geen verbeterpunten

Behulpzaam, vriendelijk, toegankelijk

Beschrijf hier uw ervaring

Positief, niet te openlijk commercieel ingesteld

Marlou

Heel vriendelijk geholpen, zowel voor het behang als de verf.

Top!

Kalkman

Beschrijf hier uw ervaring

Graag advies over het behangen zelf en de lijn die het beste geschikt is, dat was fijn geweest.

Wouda

Levering duurde eindeloos. Kwaliteit behang is prima

Beschrijf hier uw ervaring

Ivm de Brexit moet je het behang wel een paar maanden van tevoren bestellen. Ondertussen ander behang geplakt en deze rol maar voor iets anders bedacht.

Verpakking zou steviger kunnen. Ik begrijp dat een voorraad niet zo makkelijk is maar dit is voor de klant erg lastig. Beter melden van tevoren dat er wel 2 maanden overheen kunnen gaan misschien?

Reactie De Mooiste Muren:

De frustratie die u heeft gehad begrijpen we volkomen, sterker nog die delen we ook.
De Brexit heeft gezorgd voor verschrikkelijke vertragingen en opstoppingen bij de grens en bij de vervoerders. Helaas hebben we dit niet in de hand en was dit niet te voorkomen. Bij de bestelling hebben we vermeld dat door de Brexit leverproblemen te verwachten waren, we proberen in de communicatie duidelijk te zijn. Team de mooiste muren

Pieternel

Wij hebben verschillende kamers in ons huis omgetoverd tot prachtige plekken, met het bijzondere behang, de gordijnen en verf van De mooiste Muren.

Beschrijf hier uw ervaring

Onze ervaring was geweldig. Bij elk idee of verandering in ons huis, gaan we eerst te rade bij DMM. Eigenaresse Veerle heeft ons zo vaak ongelooflijk goed geholpen met advies en smaak en met heel... Onze ervaring was geweldig. Bij elk idee of verandering in ons huis, gaan we eerst te rade bij DMM. Eigenaresse Veerle heeft ons zo vaak ongelooflijk goed geholpen met advies en smaak en met heel veel geduld. Zij en haar collega’s kunnen fantastisch met je meedenken om tot een perfect harmonieus en smaakvol en origineel resultaat te komen. Dat gaat je in je eentje online echt niet lukken.

Geen.

Dennis van der Wal

Goede ervaring. Heeft een mooi assortiment en kan ook oudere behangsoorten naleveren.

Beschrijf hier uw ervaring

Goed en duidelijk contact. Snelle reactie op vragen.

Nee.

Peter uit Heerlen

Behang uit UK besteld, buiten schuld van Mooiste Muren vertraagd door Brexit.

Beschrijf hier uw ervaring

We werden onmiddellijk en ook gedurende het proces op de hoogte gehouden van Brexit vertraging en ontwikkeling hierin. Erg fijn!