Karin

Onlangs via 'De mooiste Muren' Arte behang aangeschaft (Type Monsoon / Facet). Prachtig behang. Vriendelijk en goed geholpen door de Mooiste muren. Via de mooiste muren en ook door alle goede... Onlangs via 'De mooiste Muren' Arte behang aangeschaft (Type Monsoon / Facet). Prachtig behang. Vriendelijk en goed geholpen door de Mooiste muren. Via de mooiste muren en ook door alle goede reviews hebben wij de behangklus laten uitvoeren door Youssef. Het is super goed en netjes behangen door Youssef. Hij praat met passie over zijn werk. Hij is echt een vakman!

Zie boven.

Geen.

Erika

Vandaag heeft Youssef het gouden Arte behang op mijn muur "geplakt". In het kort: fantastisch. Zo netjes gedaan! En heel goed advies van hem gehad. Kleine hikup: er was een klein stukje te... Vandaag heeft Youssef het gouden Arte behang op mijn muur "geplakt". In het kort: fantastisch. Zo netjes gedaan! En heel goed advies van hem gehad. Kleine hikup: er was een klein stukje te kort...maar dat heeft hij heel goed opgelost. Het prachtige mooiste muren behang staat zoooo mooi!!! Ik ben heel erg blij. En kan beide (mooiste muren en Youssef aanraden. Dikke 10.

Zie hierboven

Geen tips. Ja...ga naar de mooiste muren. 😊

S. Dirkse

Erg tevreden over mijn aankoop bij " De Mooiste Muren". Het personeel is vriendelijk en denkt goed mee. Via hen heb ik ook een behanger ingehuurd gezien het om speciaal behang ging. Behanger Youssef... Erg tevreden over mijn aankoop bij " De Mooiste Muren". Het personeel is vriendelijk en denkt goed mee. Via hen heb ik ook een behanger ingehuurd gezien het om speciaal behang ging. Behanger Youssef is in 1 woord een vakman. Het behang is perfect aangebracht, met een scherp oog voor detail, en Youssef heeft ook creatieve oplossingen voor onverwachtse problemen. Hij is vriendelijk, betrouwbaar, professioneel en bovenal enorm klantgericht. Leuk om te zien dat iemand met zoveel passie zijn werk doet.

Geen.

Florian

Artikel niet op voorraad, ondanks aangegeven op website dat dit wel zo was.

Beschrijf hier uw ervaring

Artikel niet op voorraad, ondanks aangegeven op website dat dit wel zo was. Herstelactie vanuit bedrijf liet lang op zich wachten. Telefonisch en mail contact verliep moeizaam. Terugbetaling vanuit... Artikel niet op voorraad, ondanks aangegeven op website dat dit wel zo was. Herstelactie vanuit bedrijf liet lang op zich wachten. Telefonisch en mail contact verliep moeizaam. Terugbetaling vanuit bedrijf op artikelen duurde lang en moest achteraan gebeld worden.

Lever een tegenovergestelde ervaring met bovenstaande.

Kees

De werkkamer is prachtig geworden

Beschrijf hier uw ervaring

Als Sinterklaascadeau nieuw behang (Morris&Co / Pimpernel) mogen uitkiezen bij de winkel in de Gierstraat en dat vervolgens door een echte vakman (Youssef) op de muur laten aanbrengen vandaag. Als Sinterklaascadeau nieuw behang (Morris&Co / Pimpernel) mogen uitkiezen bij de winkel in de Gierstraat en dat vervolgens door een echte vakman (Youssef) op de muur laten aanbrengen vandaag.
Het resultaat: een prachtige nieuwe werkkamer met een warme uitstraling.
Zeer tevreden met het advies en uitleg in de winkel en met het vakwerk en de vriendelijke service van Youssef. Ik kan het iedereen aanbevelen.

Frank

Goed advies en goed behang en tevens ook advies over iemand die perfect kan behangen

Beschrijf hier uw ervaring

Yousef, de behanger die door het bedrijf werd aanbevolen heeft echt top werk geleverd. Behang alleen is mooi maar het telt pas echt als het tegen de muur aan zit. Daar moet je echt Yousef voor hebben!

Yousef inhuren voor al uw behang klussen!

Stijn

Mooi behang en nog betere service wanneer e.e.a. niet aan de verwachtingen voldoet. Men denkt mee, zelfs voorbij eigenbelang. Dat zie je niet vaak en spreekt uit dat men het de klant naar wens wil... Mooi behang en nog betere service wanneer e.e.a. niet aan de verwachtingen voldoet. Men denkt mee, zelfs voorbij eigenbelang. Dat zie je niet vaak en spreekt uit dat men het de klant naar wens wil maken.

N.v.t.

Kimberley

Youssef heeft voor ons behangen en het is werkelijk prachtig. Wij zouden hem altijd aanbevelen.

Beschrijf hier uw ervaring

Mooiste behang, perfect behangen (Youssef).

Geen verbeterpunten

Marthy Herckenrath Interieurontwerp

Heel goede service en ze hebben enorm veel behangetjes!

Beschrijf hier uw ervaring

Heel goede service en ze hebben enorm veel behangetjes!

Hebben wij niet.

Janet

Vriendelijk en hulpvaardig

Beschrijf hier uw ervaring

Er werd op vraag meegedacht over benodigde afmeting en patroon

Geen, prima service