Van Ginkel

Goed geholpen, duidelijk en snel.

Beschrijf hier uw ervaring

Goede voorlichting over product en levertijd

Danielle

Super advies & service!

Beschrijf hier uw ervaring

Wij zijn ontzettend goed geholpen door Liesbeth. Ze had alle tijd voor ons en kwam met verrassend behang of kleuren die perfect passen in ons huis! Daarnaast heeft deze winkel een ruim aanbod waar... Wij zijn ontzettend goed geholpen door Liesbeth. Ze had alle tijd voor ons en kwam met verrassend behang of kleuren die perfect passen in ons huis! Daarnaast heeft deze winkel een ruim aanbod waar je zeker kunt slagen.

Maak een afspraak zodat je rustig de tijd hebt!

Annemieke

Via vele omwegen, kwam ik bij De Mooiste Muren terecht. Voelde direct goed. Medewerkers die goed meedenken in mijn wens geven op basis hiervan passende (en inspirerende) adviezen. Zeer prettige en... Via vele omwegen, kwam ik bij De Mooiste Muren terecht. Voelde direct goed. Medewerkers die goed meedenken in mijn wens geven op basis hiervan passende (en inspirerende) adviezen. Zeer prettige en goed communicatie.

Beschrijf hier uw ervaring

Ik heb 1x behang (Elitis) bij De Mooiste Muren besteld. Behang is gecontroleerd op schade voordat deze aan me werd meegegeven en werd ik voorzien van tips over de beste lijm (aangezien ik zelf ging... Ik heb 1x behang (Elitis) bij De Mooiste Muren besteld. Behang is gecontroleerd op schade voordat deze aan me werd meegegeven en werd ik voorzien van tips over de beste lijm (aangezien ik zelf ging behangen). Zeer goede kwaliteit lijm en behang.
Ik heb in een latere fase een huisbezoek gehad met styling advies (nadat ik zelf moodboards had aangeleverd). Wat een openbaring van (nog meer) mogelijke ideeën! Heb nu ook verf besteld (India Yellow, Modern Emulsion). Kwalitatief goede verf (had al eerder een proefpotje besteld).

Monique

Via de mooiste muren Arte behang besteld wat behanger Yousef vervolgens super strak op onze slaapkamer heeft aangebracht. Daarnaast werkt Yousef snel en schoon en is hij ook nog eens heel aardig en... Via de mooiste muren Arte behang besteld wat behanger Yousef vervolgens super strak op onze slaapkamer heeft aangebracht. Daarnaast werkt Yousef snel en schoon en is hij ook nog eens heel aardig en een echte vakman.

Saly

Na wat gespeurd te hebben op internet ben ik bij de mooiste muren terecht gekomen. Wij wisten direct wat wij wilde en hebben 2x ons behang hier gehaald.

Beschrijf hier uw ervaring

Wij hebben gevraagd of zij eventueel ervaringen behangers kennen en zo zijn wij bij Youssef terecht gekomen. Youssef heeft 2x ons behang gedaan en kan niks anders zeggen dan perfectie. Youssef heeft... Wij hebben gevraagd of zij eventueel ervaringen behangers kennen en zo zijn wij bij Youssef terecht gekomen. Youssef heeft 2x ons behang gedaan en kan niks anders zeggen dan perfectie. Youssef heeft liefde voor zijn vak en dat uit zich ook in zijn werk. Wij krijgen niet alleen complimenten over ons behang maar ook hoe het geplaatst is.
Bij deze 100% een aanrader!

Mary Moerman

De samenwerking met de winkel was absoluut top! Er zat een productiefout in 1 van de rollen bij de erste levering. Dit constateerde de behanger. Binnen een week kreeg ik niet alleen nieuw behang,... De samenwerking met de winkel was absoluut top! Er zat een productiefout in 1 van de rollen bij de erste levering. Dit constateerde de behanger. Binnen een week kreeg ik niet alleen nieuw behang, ook de kosten van de behanger werden vergoed. Snel daarop kon een tweede afspraak gemaakt worden. Mijn slaapkamermuur met behang van Manuel Canovas behang Hazar heeft de absolute WOW factor, ik ben erg blij met het resultaat. Mijn teleurstelling is omgebogen in grote tevredenheid. Een compliment voor de uitstekende service van de Mooiste Muren.

Quirijne

Wat een ontzettend fijne winkel! Prachtig behang, veel hulp en geduld met het zoeken naar de juiste prints en kleurencombinaties. Youssef (een van de vaste behangers van de winkel) heeft het behang... Wat een ontzettend fijne winkel! Prachtig behang, veel hulp en geduld met het zoeken naar de juiste prints en kleurencombinaties. Youssef (een van de vaste behangers van de winkel) heeft het behang en de verf ook nog eens heel netjes aangebracht. Daarbij levert hij snel en is hij betrouwbaar.

Suzanne Burger

Prettig contact en adviezen, goed meegedacht, voor zowel behang als bijpassende verf

Zie boven

Online afspraak maken?

Westerink

Getipt door onze kinderen, die goede ervaring hadden met
‘De Mooiste Muren’ , hadden we bij binnenkomst direct het gevoel dat we op de goede plek waren. Wat een keuze en begeleiding

Beschrijf hier uw ervaring

Mevrouw Veerle had na het zien van foto’s van ons huis en uitvragen van onze wensen snel de juiste stijl te pakken. Schot in de roos! Het is prachtig geworden!

Elly

Prachtige collectie. Erg fijn geholpen.

Beschrijf hier uw ervaring

We zijn hier nu drie keer geweest en iedere keer zeer plezierig geholpen. Veerle P. loodste ons succesvol door alle keuzemogelijkheden heen en kwam snel met suggesties die bij ons passen. Ze snapte... We zijn hier nu drie keer geweest en iedere keer zeer plezierig geholpen. Veerle P. loodste ons succesvol door alle keuzemogelijkheden heen en kwam snel met suggesties die bij ons passen. Ze snapte ons heel goed en dat is fijn. Ook nu een kleur muurverf bij het uitgekozen behang, te donker in de ruimte bleek, nam ze alle tijd om met een goed alternatief te komen. We zijn heel blij en komen zeker snel terug voor de prachtige stoffen die we iedere keer zien liggen.