Clarian

Zowel in ons eerste huis, als nu na verhuizing naar een opvolgend huis, hebben we prachtig behang gekocht via De Mooiste Muren en zijn we daarbij heel goed geadviseerd.

Beschrijf hier uw ervaring

Onze behanger Youssef, die we via De Mooiste Muren aanbevolen kregen, heeft fantastisch werk afgeleverd: behangen op lastige muren uit 1600 is niet eenvoudig. Hij was snel beschikbaar, heeft het... Onze behanger Youssef, die we via De Mooiste Muren aanbevolen kregen, heeft fantastisch werk afgeleverd: behangen op lastige muren uit 1600 is niet eenvoudig. Hij was snel beschikbaar, heeft het behang heel zorgvuldig en precies weten aan te brengen en dat alles in korte tijd. Wij raden hem aan iedereen aan! En hij gaat op ons verzoek ook nog een extra strookje aanbrengen :).

Geen, wij zijn volstrekt tevreden.

Ellen

Fijne winkel, heel goed geholpen, blij met adviezen én met het resultaat.

Beschrijf hier uw ervaring

Fijn dat ze niet alleen meedenken over het behang maar ook over de kleuren voor op de muren en de gordijnen. Behanger Youseff heeft het behang prachtig aangebracht.

nee

Pum

Ik was op zoek naar een bedrijf dat mij kon helpen bij de inrichting van mijn huis. Creatief gezien snapte waar ik naar op zoek was en ook een beetje mijn persoonlijkheid in het interieur kom... Ik was op zoek naar een bedrijf dat mij kon helpen bij de inrichting van mijn huis. Creatief gezien snapte waar ik naar op zoek was en ook een beetje mijn persoonlijkheid in het interieur kom verwerken.

Beschrijf hier uw ervaring

Super blij met mijn nieuwe mooie woonkamer. Onwijs goed (herhaaldelijk) geadviseerd door de dames van de mooiste muren mbt materialen en kleuren en via hen in contact gekomen door de aller beste... Super blij met mijn nieuwe mooie woonkamer. Onwijs goed (herhaaldelijk) geadviseerd door de dames van de mooiste muren mbt materialen en kleuren en via hen in contact gekomen door de aller beste behanger en schilder ever, Yoesef! 🙌🏻🙌🏻🙌🏻

Tanja Kaandorp

Mooie behangen, goed advies,

Beschrijf hier uw ervaring

Hoge muur superstrak behangen door de meesterbehangers.

Fleur

Goed advies in de winkel, en snelle en uitstekende service en nazorg via mail!

Beschrijf hier uw ervaring

Goed advies en snelle service

Romee

Door mijn eigen vergissing met een artikelnummer had ik de verkeerde kleur behang ontvangen. Dit is door het team van De mooiste muren erg snel en professioneel opgelost. Ik kan de goede service en... Door mijn eigen vergissing met een artikelnummer had ik de verkeerde kleur behang ontvangen. Dit is door het team van De mooiste muren erg snel en professioneel opgelost. Ik kan de goede service en deskundigheid iedereen aanbevelen.

Jolanda

Uitstekend!

Beschrijf hier uw ervaring

Prachtige collectie! Snelle levering in goede staat. Product voldoet aan omschrijving, kleurstelling en kwaliteit. Zorgvuldig verpakt. Kortom, zeer tevreden.

Tatjana

Onlangs heb ik een ingewikkeld zolderkamertje met veel schuine hoekjes laten behangen door Youssef. Het prachtige behang heb ik uitgezocht bij de mooiste muren, waar ik heel fijn geholpen ben.

Beschrijf hier uw ervaring

De behang kunst van Youssef is echt geweldig. Zo zorgvuldig en netjes, bovendien is hij nog een zeer vriendelijk en behulpzaam persoon ook! Kortom ik ben heel blij met het resultaat.

Heb ik niet

Quirijne

Fantastisch!

Beschrijf hier uw ervaring

Zoveel geduld met uitzoeken, tot alles helemaal goed voelt! Youssef schildert en behangt alles prachtig! Bovendien is hij ontzettend behulpzaam, klantgericht en prettig in de omgang.

Irene

Op zoek naar behang om woonkamer ‘af’ te maken.

Beschrijf hier uw ervaring

Prachtige zaak met super deskundige en aardige vakspecialisten. Heel fijn geholpen met alle geduld en aandacht. Keuze is reuze en door juiste vraagstelling de mooiste opties te zien gekregen. Ook de... Prachtige zaak met super deskundige en aardige vakspecialisten. Heel fijn geholpen met alle geduld en aandacht. Keuze is reuze en door juiste vraagstelling de mooiste opties te zien gekregen. Ook de door hen aangeraden behanger Youssef is een echte vakman met passie voor zijn vak. Youssef heeft het behang zeer kundig en met zorg aangebracht. Vriendelijk en zéér kundig. Kortom beide zijn een absolute aanrader.

Geen.