G.

Beschrijf hier uw ervaring

Snelle levering en een prachtig assortiment

Miriam

Prachtig behang van Morris (Bird & Pomegranate) en hele goede service van behanger Youssef

Beschrijf hier uw ervaring

Eindelijk was ons huis klaar om te behangen. Het was nog een lastig klusje ivm de patronen en het kozijn waarin ook behangen moest worden. Maar door het puzzeltalent van Youssef en zijn collega is... Eindelijk was ons huis klaar om te behangen. Het was nog een lastig klusje ivm de patronen en het kozijn waarin ook behangen moest worden. Maar door het puzzeltalent van Youssef en zijn collega is het resultaat werkelijk prachtig.

Labadie

3 rollen behang via internet gekocht

Na 10 dagen keurig geleverd

Ton Apon

We hebben prettig en deskundig advies gekregen, er werd goed naar ons geluisterd en er was geen druk op het nemen van een beslissing.

Beschrijf hier uw ervaring

Onze kamer en keuken hebben een warme sfeer gekregen door het gebruik van de voorgestelde kleuren. We zijn hier heel tevreden over.

Kan ik niet bedenken

Lianne

Erg prettig bedrijf. Goede service, ook toen er iets niet goed ging is het goed opgelost.

Tanja

Prachtige collectie verf en behang en heel goed advies.

Beschrijf hier uw ervaring

Supermooi resultaat na geweldig advies over de kleurcombinatie en behang (Elitis). Ook complimenten aan behanger Youssef. Ben heel blij met het eindresultaat!

Gerard de Vries

Prima advies en snelle levering van een top behang (Arte)

Beschrijf hier uw ervaring

We waren opzoek naar een behang voor de slaapkamer. We hebben hier in de winkel de boeken bekeken en een behang uitzocht.
Via de winkel ook contact opgenomen met Youseff om het behang te...
Via de winkel ook contact opgenomen met Youseff om het behang te plaatsen. Ik zou Youseff nog speciaal willen aanbevelen. Hij heeft dit behang werkelijk perfect geplaatst. Ik wist niet dat er zoveel kwam kijken, zoals laser lijnen, bij het plaatsen van dit soort high end behang.

Dries Vantieghem

Heel goed

Goede communicatie en service

Pieter

Experts pur sang, het hele team van de Mooiste Muren.

Beschrijf hier uw ervaring

Goed advies mbt maken van juiste keuze voor behang. En complimenten voor Youssef die de behangklus super professioneel heeft uitgevoerd. Een echte vakman!

Ga vooral zo door!

Red and Bold