Het dagprogramma en de activiteiten
De sfeer
website
Pedagogisch medewerkers
De voorzieningen
Communicatie

De opvang is heel erg open, goed voor mijn Kinderen en ons (ouders). Wanneer er iets te besprken valt wordt dat meteen gedaan. we worden erg goed op de hoogte gehouden van eventuele veranderingen.... De opvang is heel erg open, goed voor mijn Kinderen en ons (ouders). Wanneer er iets te besprken valt wordt dat meteen gedaan. we worden erg goed op de hoogte gehouden van eventuele veranderingen. De Kinderen hebben het erg naar hun zin bij de opvang en d begeleiding. We zijn erg tevreden over het geheel.

Lekker kleinschalig dagverblijf met vaste gezichten. Kinderen hebben het prima naar hun zin.

Goed, innovatief, toekomstvisie, klant- en servicegericht.

Positief. Alle leidsters waarmee ons kind in contact is gekomen zijn erg goed voor onze zoon. Ze zijn oprecht geïnteresseerd in hoe het met hem gaat en hoe zijn ochtend is verlopen voor hij... Positief. Alle leidsters waarmee ons kind in contact is gekomen zijn erg goed voor onze zoon. Ze zijn oprecht geïnteresseerd in hoe het met hem gaat en hoe zijn ochtend is verlopen voor hij naar de Grabbelton komt zodat er goed geanticipeerd kan worden op zijn slaap en eet behoeften.

Heel tevreden, prettige leidsters.

Super tevreden, vriendelijk personeel zowel dagopvang als buitenschoolse opvang.

Een hele goede ervaring. Lieve en betrokken medewerkers en onze dochter staat elke weer te springen om naar de opvang te gaan.

De eerste indruk was warm, persoonlijk en ontzettend welkom!

Vriendelijk personeel, veelzijdige opvang waarbij ons kind binnenkort in goede handen is.