Het dagprogramma en de activiteiten
De sfeer
website
Pedagogisch medewerkers
De voorzieningen
Communicatie

Ik heb goede ervaringen met de grabbelton. Leuke, enthousiaste medewerkers waar de kinderen dol op zijn. Mijn dochter voelde zich meteen “thuis”. Het is ook een grote meerwaarde dat er veel kindjes... Ik heb goede ervaringen met de grabbelton. Leuke, enthousiaste medewerkers waar de kinderen dol op zijn. Mijn dochter voelde zich meteen “thuis”. Het is ook een grote meerwaarde dat er veel kindjes van haar school naar de BSO komen. Zo heeft ze altijd een bekende en vertrouwde omgeving om zich heen.

Erg tevreden, Er wordt goed meegedacht, veel spel aangeboden en veel aandacht voor de kinderen. Kinderen voelen zich snel thuis en er is veel tijd voor terugkoppeling. Ik had niet verwacht dat ik er... Erg tevreden, Er wordt goed meegedacht, veel spel aangeboden en veel aandacht voor de kinderen. Kinderen voelen zich snel thuis en er is veel tijd voor terugkoppeling. Ik had niet verwacht dat ik er zo'n goed gevoel bij zou hebben.. Maar achteraf hadden we de kinderen al wel eerder kunnen brengen.

Super tevreden! Fijne medewerkers en goed geregeld met de app. Ook in deze rare Corona-periode worden we netjes overal van op de hoogte gehouden.

Van wat we van onze dochter terug horen, heeft ze het erg naar haar zin op de BSO. Ze heeft wel eens terug gekoppeld 'dat één juf op haar moppert'. Dat ook teruggekoppeld aan de betreffende... Van wat we van onze dochter terug horen, heeft ze het erg naar haar zin op de BSO. Ze heeft wel eens terug gekoppeld 'dat één juf op haar moppert'. Dat ook teruggekoppeld aan de betreffende begeleidster.

Wij zijn heel positief over de Grabbelton. Onze dochter gedijt er veel beter dan bij de gastouder die we hiervoor hadden. En als onze dochter blij is, dan zijn wij dat ook!

Zeer persoonlijk, luisteren goed en denken goed mee.

Erg tevreden. Wij brengen ons meisje met een gerust hart weg!

De opvang is heel erg open, goed voor mijn Kinderen en ons (ouders). Wanneer er iets te besprken valt wordt dat meteen gedaan. we worden erg goed op de hoogte gehouden van eventuele veranderingen.... De opvang is heel erg open, goed voor mijn Kinderen en ons (ouders). Wanneer er iets te besprken valt wordt dat meteen gedaan. we worden erg goed op de hoogte gehouden van eventuele veranderingen. De Kinderen hebben het erg naar hun zin bij de opvang en d begeleiding. We zijn erg tevreden over het geheel.

Lekker kleinschalig dagverblijf met vaste gezichten. Kinderen hebben het prima naar hun zin.