Het dagprogramma en de activiteiten
De sfeer
website
Pedagogisch medewerkers
De voorzieningen
Communicatie

Goede ervaring tot nu toe. We brengen ons kind vol vertrouwen hierheen. Hij komt prima verzorgd en blij weer thuis. Er vindt dagelijks een goede overdracht plaats over de dag met de medewerkers van... Goede ervaring tot nu toe. We brengen ons kind vol vertrouwen hierheen. Hij komt prima verzorgd en blij weer thuis. Er vindt dagelijks een goede overdracht plaats over de dag met de medewerkers van de groep.

Zeer vriendelijk, behulpzaam en professioneel personeel, leuke inrichting.

Fijne locatie, qua ligging, omgeving, buitenruimtes en na de renovatie is het binnen ook geweldig met veel variërend aanbod.

Fijn! Lieve juffies en Valerie heeft het naar haar zin

Een mooie locatie, mooie leer- en speelmogelijkheden.

Netjes, schoon, vriendelijk

Ik heb een goede en positieve indruk gekregen van de Grabbelton. Ik werd hartelijk ontvangen, kan me helemaal vinden in de aanpak en visie van de kinderopvang en durf mijn kind daar over een tijdje... Ik heb een goede en positieve indruk gekregen van de Grabbelton. Ik werd hartelijk ontvangen, kan me helemaal vinden in de aanpak en visie van de kinderopvang en durf mijn kind daar over een tijdje met een gerust hart achter te laten. Fijn dat er ook voldoende aandacht is voor de ontwikkeling van het kind.

Mijn eerste indruk was heel goed. Ik heb het gevoel dat er goed over na gedacht is hoe de kinderopvang is ingericht. En de visie van hoe om te gaan met de kinderen vind ik super!

Heel erg vriendelijke ontvangst, locatie overzichtelijk en netjes mijn man en ik waren gelijk onder de indruk.

Fijn dat de BSO in de school is, zodat mijn kind kan spelen met kinderen die ze kent van school. De lijnen met de leerkracht zijn daardoor ook kort.