1951 beoordelingen

Aanmeldingprocedure
Recovery resultaat

1951 Reviews

Nathalie Zwager

Een hele fijne service. Goed bereikbaar en mijn foto’s en filmpjes waren allemaal herstelt l.

Betrouwbaar

Heb ik niet

Beste Nathalie,
Dank voor je positieve inbreng. Wat fijn dat al je foto’s en filmpjes zijn hersteld. Sommige momenten uit het verleden wil je natuurlijk blijven koesteren.
Veel kijkplezier...
Beste Nathalie,
Veel kijkplezier met alle digitale herinneringen!

DJ Concepts

Duidelijk, netjes en goede service

Duidelijk

Ups kwam niet opdagen, wellicht contact met ups verbeteren

Beste klant,
Dank voor je review. We zijn dankbaar voor het cijfer 10.
Beste klant,
Dank voor je review. We zijn dankbaar voor het cijfer 10.
Vervelend dat de koerier niet kwam opdagen. Gelukkig hebben we dit voor je op kunnen lossen en beschik jij nu weer over al je bestanden.
Succes met de verworven data!

Anita Steenbekkers

Snelle service.

Snelheid eerste diagnose

Nvt

Beste Anita,
Fijn dat je tevreden was over de snelle service, dit doet ons deugd om te vernemen. Bedankt voor het delen.
Nog een mooie dag en veel (kijk)plezier met alle opgespoorde...
Beste Anita,
Nog een mooie dag en veel (kijk)plezier met alle opgespoorde bestanden!

Gert Bos

Data van een defecte harde schijf terug gekregen

Communicatie. Duidelijk stappen in het proces en als klant wist ik precies waar ik aan toe was

Wellicht dat klanten meer keuzemogelijkheid geboden kan worden op welke (type) datadrager ze de informatie terug willen ontvangen. Het zelf bijvoorbeeld graag een SSD schijf gezien...

Hallo Gert,
Hallo Gert,
Leuk om deze terugkoppeling te ontvangen. Hartelijk dank hiervoor. Om de totaalkosten zo laag mogelijk te houden, worden de dataschijven bij ons in bulk ingekocht. Hierbij is het lastig om per schijf een voorraad aan te houden.
Een mooie dag en veel succes met de teruggevonden data!

JvB Legal & Letsel te Tilburg

Handelt conform afspraken

goede service

Beste klant,
Wij zijn blij met je 10, hartelijk dank hiervoor. Voor ons is het niet meer dan normaal te handelen conform afspraken. Fijn dat alles naar wens was.
Veel succes met de...
Beste klant,
Veel succes met de teruggevonden data!

Joel

Sterk af te raden

Niet

Is data recovery Nederland betrouwbaar? Wat mij betreft niet. Het hele bedrijf is niet ingericht op spoed, je betaald €2500 extra voor spoed dat niet te bekennen is. Werken alleen tussen 09:00/17:00... Is data recovery Nederland betrouwbaar? Wat mij betreft niet. Het hele bedrijf is niet ingericht op spoed, je betaald €2500 extra voor spoed dat niet te bekennen is. Werken alleen tussen 09:00/17:00 op werkdagen, zelfs met spoed. De helft van de tijd zijn ze telefonisch gesloten (ondanks tijdens werktijden). Per mail ontvang je geen reactie, doen 10+ dagen over het hele spoed proces. Uiteindelijk konden ze niet bij de bestanden wegens dat ze niet de juiste kennis hebben, bizar. Meerdere keren langs geweest, dan kunnen ze niks betekenen voor je en is de klantenservice zeer onvriendelijk. Begrijp niet hoe ze kunnen slapen met geld dat ze op zulke manieren verdienen.

Beste Joel,
Hieronder gaan we in op het aangedragen verbeterpunt in jouw review.
Beste Joel,
Hieronder gaan we in op het aangedragen verbeterpunt in jouw review.
In de offerte die wij verstuurd hebben, staat vermeld dat de express recovery service ca. 3 - 6 werkdagen duurt.
Direct na jouw akkoord zijn we met je SSD aan de slag gegaan. Vrijdags, na slechts 2 dagen recovery, stond je al aan onze deur voor de uitslag alsmede ’s maandags direct na het weekend. Wij zaten nog ruim binnen de 3-6 werkdagen tijdsframe, we waren nog volop bezig met deze recovery en de uitslag was nog niet bekend.
Wij hebben deze recovery uiteindelijk niet af kunnen ronden omdat jij je SSD direct terug eiste. Er zijn ook geen kosten berekend hoewel wij wel de benodigde werkzaamheden hebben uitgevoerd. Wat er in de review staat is dus niet juist. We begrijpen nog steeds niet waarom wij de recovery niet hebben kunnen afmaken, Alle informatie was van tevoren bekend en wij zaten nog ruim binnen de 6 WERKdagen qua recovery.

Motorsport Consulting

Goed! Ik heb mijn data weer terug! Zeker de moeite waard!

Duidelijkheid over wat u krijgt voor de service die geboden word. No cure no pay ook fantastisch.

Retour van de harde schijf. Hoewel er 14 werkdagen stond voor de reparatie, heeft het hele proces toch wat lange geduurd. Met name na de financiële afhandeling duurde het nog een tijdje.

Beste klant,
Fijn dat je al je data weer terug hebt. Het is in de meeste gevallen zeker de moeite waard om hiervoor aan te kloppen bij Data Recovery Nederland. Bedankt voor het delen.
Het...
Beste klant,
Het proces heeft inderdaad wat vertraging opgelopen. Dit had te maken met de doorlooptijd van het overzetten van jouw herstelde data op een nieuwe externe harde schijf. Onze excuses voor het ongemak.
Een mooie dag en veel plezier met de herwonnen data!

mark van hall

Correct, klantgericht en goed advies

degelijk, correct, komt afspraken na

geen idee

Beste Mark,
Beste Mark,
Bedankt voor je vertrouwen en voor het delen van je ervaring met onze service. Wij zijn altijd blij met berichten zoals deze! Jij legt jouw meest belangrijke bestanden in onze handen. Daar gaan we zeer zorgvuldig mee om. Dataverlies is al erg genoeg.
Succes met de herstelde bestanden!

Monique

Vriendelijk, reageert snel op de mail, goede service

Goede communicatie

Heb ik niet

Beste Monique,
Dank voor je 5-sterren beoordeling. Het is na een recovery-opdracht altijd fijn om te horen dat wij klanten een positieve beleving hebben kunnen geven.
Veel plezier met alle...
Beste Monique,
Veel plezier met alle teruggevonden data!

Demi Nieuwlaar-Forcys Computers

duidelijkheid hoe ze te werk gaan.

niets

Beste Demi,
Wat fijn om te vernemen dat je tevreden bent over onze klantenservice. Wij waarderen het dat je hier een review over schrijft.
Veel plezier met de geredde data!
Met...
Beste Demi,
Veel plezier met de geredde data!