1951 beoordelingen

Recovery resultaat

1951 Reviews

Andries Toth

Redelijk goed

Snelle reactie op verzoek om hulp

nvt

Beste Andries,
Hartelijk dank voor de mooie recensie. Fijn dat je te spreken was over de snelle reactie.
Veel plezier met de herstelde data!

G

Profesioneel, wel betere communicatie na betaling, duurt langer dan 2 weken

Ik heb bijna al mijn bestanden en foto's terug! Zijn echte professionals die dat doen!

Na de betaling betere communicatie, ik denk dat het handig na de bataling even een mail te sturen dat het nog paar weken duurt voordat je je bestanden terug krijgt dit voorkomt wantrouwen! En op... Na de betaling betere communicatie, ik denk dat het handig na de bataling even een mail te sturen dat het nog paar weken duurt voordat je je bestanden terug krijgt dit voorkomt wantrouwen! En op site aanpassen dat het geen 2 weken duurt, het heeft bij mij 6/8 weken geduurd! Stukken langer!!!

Beste klant,
Bedankt voor je hoge beoordeling.
Beste klant,
Bedankt voor je hoge beoordeling.
Over het algemeen duurt een recovery 14 werkdagen. Bij extreme schade stoppen wij niet als de recovery-termijn is verstreken maar blijven volhardend doorgaan wanneer wij nog kans zien in dataherstel.
Ook het overzetten van jouw herstelde data op de dataschijf was een zware klus en enorm tijdrovend.
Bij jou heeft de recovery inderdaad langer geduurd en dit hadden wij moeten communiceren. Wij zijn hierin tekort geschoten, waarvoor onze excuses.
Gelukkig is al onze moeite niet voor niets geweest en zijn bijna al je bestanden en foto’s terug.
Veel succes met alle herwonnen data!

W.Kamps/ Janssenpers/rotatiedruk

begrijpen het snel

Beste klant,
Dank voor je review. “begrijpen het snel”; Deze opmerking laat ons glimlachen. Bij DRN heeft het veiligstellen van data de hoogste prioriteit. Opleidingen, trainingen, jarenlange ervaring en bestudering van de nieuwste technologische ontwikkeling van dit vakgebied helpen ons om jou als klant te verzekeren van de beste kans op data-herstel. We zijn blij met de 10 maar vooral dat ook jouw data zijn hersteld.
Veel succes met de teruggevonden bestanden!

Chris

Zeer slechte ervaring. Geldklopperij dat riekt naar oplichting.

Normaal communiceren, normale prijzen vragen.

Beste Chris,
Op onze prijzen-pagina staat duidelijk vermeld dat de diagnose van een RAID niet kosteloos is. Hier kunnen wij verder niets aan veranderen.
Om misverstanden uit te sluiten: Wij...
Beste Chris,
Om misverstanden uit te sluiten: Wij hebben nooit een recovery voor je uitgevoerd.

Daniël Holstein

Positief. Duidelijke werkwijze. Goede dienstverlening.

Duidelijkheid m.b.t. werkwijze van het bedrijf.

Beste Daniël,
Hartelijk dank voor je positieve beoordeling. We doen voor iedereen onze uiterste best en zijn blij met jouw opsteker.
Met...
Beste Daniël,

Luxrussian

Heel blij mee!! Binnen 2 weken had ik mijn foto's allemaal weer terug! Super service, super vriendelijk dankjewel!

Super service

Alles top

Beste klant,
Nee, JIJ bedankt, en wel voor je enthousiaste beoordeling van onze service. Daar zijn WIJ heel erg blij mee. Fijn dat al je foto’s weer terug zijn.
Veel kijkplezier met de...
Beste klant,
Veel kijkplezier met de teruggevonden prentjes!

Theo Kosterink

Ik ben goed geholpen bij het weer naar boven halen van de bestanden op een kapot gevallen harddisk.

Duidelijkheid en snelheid.

zie punt hier boven. Zowel de website om het te vermelden alsook de handelwijze aan de balie.

Beste Theo,
Dank voor je constructieve mening. Wat fijn dat je goed geholpen bent bij het weer naar boven halen van de bestanden op een kapot gevallen harddisk.
Veel plezier met de...
Beste Theo,
Veel plezier met de achterhaalde data!

Carlo Rizzone

Prima resultaat van recovery. Dat mag best wat tijd kosten. Alleen iets meer op de hoogte houden van het proces zou mooi zijn.

Professionele organisatie en kwaliteit

Iets meer updates over het proces dat toch iets langer duurde dan gedacht. Mogelijk was het erg druk en mogelijk werkten de feestdagen ook niet mee maar iets beter op de hoogte houden van de status... Iets meer updates over het proces dat toch iets langer duurde dan gedacht. Mogelijk was het erg druk en mogelijk werkten de feestdagen ook niet mee maar iets beter op de hoogte houden van de status zou ik fijn vinden.

Beste Carlo,
Beste Carlo,
Dank voor het complete beeld van je ervaring met onze dienstverlening. Het kan kloppen dat er minder updates naar je zijn gestuurd. Uitgezonderd onze collega's van het lab, genoten wij tussen Kerst en Nieuwjaar van de feestdagen en was ons bedrijf verder gesloten. Dit is ook van tevoren naar je gecommuniceerd. Toch is jouw recovery binnen de gestelde termijn afgerond en gelukkig met een prima resultaat.
Succes met al je kostbare digitale gegevens!

Paul Pleijsier

Namen complete Mac in, gelukkig, want Mac demonteert geen SSD’s. Recovery 100% geslaagd, maar nam veel tijd in beslag. Bedrijf reageerde tussendoor niet op e-mails. Maar eind goed al goed.

Makkelijk inleveren in vele steden

Reageren op e-mails.

Beste Paul,
Beste Paul,
Dank voor je positieve review. Wij hebben inderdaad een e-mail van je gemist waarvoor onze excuses. Jouw verbeterpunt helpt ons om onze focus aan te scherpen qua het beantwoorden van e-mails. We blijven ons verbeteren.

Stephan Nettersheim

Goede duidelijke communicatie, kosten en werkprocedure.

Snelle en correcte afhandling

Was niet van toepassing

Beste Stephan,
Beste Stephan,
Dank voor de heldere en positieve feedback. We zijn blij dat je te spreken was over de communicatie, kosten en werkprocedure maar bovenal dat ook jouw data voor 100% zijn achterhaald.
Veel succes met alle herwonnen bestanden!