1961 beoordelingen

Recovery resultaat

1961 Reviews

Anneke van Olst

Zeer goed

Duidelijke informatie en ik ben goed op de hoogte gehouden van alle vervolgstappen in het proces.

Een klein puntje: na het betalen van de factuur is het handig om te weten dat het nog wel een klein tijdje kan duren voordat de gegevens daadwerkelijk worden aangeleverd; m.a.w. het is dus niet zo... Een klein puntje: na het betalen van de factuur is het handig om te weten dat het nog wel een klein tijdje kan duren voordat de gegevens daadwerkelijk worden aangeleverd; m.a.w. het is dus niet zo dat de nieuwe harde schijf dan ook meteen kan worden opgestuurd, omdat de gegevens dan pas worden overgezet, wat natuurlijk logisch is omdat eerst de factuur moet worden betaald

Beste Anneke,
Dank voor deze uitmuntende beoordeling. Fijn dat de informatie duidelijk was en dat je goed op de hoogte werd gehouden van alle vervolgstappen in het proces.
Wij zijn blij met...
Beste Anneke,
Wij zijn blij met je opbouwende kritiek. Hier kunnen wij van leren en zo nodig onze werkwijze verbeteren. Wij gaan dit bespreken om te kijken of we het anders kunnen doen. Bedankt dus voor de feedback.
Veel succes met de achterhaalde bestanden!

Hans Scholtheis

Goede service.

Communicatie is helder en duidelijk.

Geen verbeterpunten

Beste Hans,
Een dikke 10! Dat kan niet beter. Hier zijn we erg blij mee, hartelijk dank hiervoor. Maar bovenal zijn we blij te vernemen dat je te spreken was over de communicatie en jij weer kunt beschikken over je kostbare bestanden.
Veel succes met al je teruggehaalde data!

Hans van der Velden

Uitstekende service!!! wordt regelmatig tijdens het proces op de hoogte gehouden van de stappen die uitgevoerd worden.

Goed professioneel bedrijf en goede afhandeling

Op deze manier doorgaan

Beste Hans,
Het doet ons plezier dat je ons beoordeelt met het cijfer 10. Hartelijk dank hiervoor. Hierdoor weten we dat we op de goede weg zitten en zullen zeker zo doorgaan.
Een fijne dag...
Beste Hans,
Een fijne dag en veel succes met de teruggehaalde data!

Inge

Goed uitleg gekregen van het proces en kon altijd bellen met vragen.

Goede communicatie

Beste Inge,
Beste Inge,
Dank voor deze positieve review. Wij zijn blij met het cijfer 10. Goede communicatie staat bij ons op nummer 1. Het is al erg genoeg als je het slachtoffer bent van dataverlies. Het is voor ons niet meer dan vanzelfsprekend dat goede uitleg wordt gegeven en dat jij bij vragen ons altijd kunt bellen. Graag zelfs. Wij willen te allen tijde dat klanten goed op de hoogte zijn van het proces en over de benodigde stappen. Fijn dat je dit hebt weten te waarderen.
Veel plezier met de teruggevonden bestanden!

J van Dijk

Prima ervaring!

communicatie van stap tot stap, professioneel, vakkundig opgelost

Beste J van Dijk,
Hartelijk dank voor deze terugkoppeling betreffende onze dienstverlening. We zijn blij dat we jou een prima ervaring hebben kunnen geven.
Voor nu een mooie dag en veel...
Beste J van Dijk,
Voor nu een mooie dag en veel plezier met de achterhaalde data!

BeAnyware BV

Zeer goed

Goede communicatie en snelle service.

Communicatie is belangrijk en dat is uitstekend! Vasthouden dus!

Beste klant,
Bedankt dat je onze service beoordeelt als “zeer goed”. Hier doen we het voor. We zullen het niveau van onze communicatie zeker vasthouden.
Veel plezier met de teruggevonden...
Beste klant,
Veel plezier met de teruggevonden data!

M

Geen positieve ervaring. Zeer onvriendelijke medewerkers. Ze hangen op in je oor netalsof het de normaalste zaak van de wereld is.

Beter communiceren

Beste klant,
Wij hebben telefonisch al meerdere keren aangegeven dat bepaalde verzoeken onmogelijk zijn.
Beste klant,
Onze medewerkers zijn behulpzaam en geduldig geweest en hangen inderdaad op wanneer er wordt gescholden.
Wij zijn uiteraard bereid om een gesprek aan te gaan indien dit op een beschaafde manier kan plaatsvinden.

YourTravel Amstelveen

Zeer goed

snelheid en goede uitleg aan de telefoon

Beste klant,
Bedankt dat jij je ervaring met onze service hebt willen delen. Fijn te vernemen dat je tevreden was over de snelheid en de uitleg aan de telefoon. Wij willen dat onze klanten zo snel mogelijk de informatie krijgen die zij nodig hebben. Dataverlies al erg genoeg. Wij zijn blij dat je deze ervaring met een tevreden gevoel en met de beschikking over al je data kunt afsluiten.
Veel succes met alle herstelde foto’s!

De Jong - Huls

Zo blij dat onze hardeschijf van een oude laptop leeg is gehaald. De hardeschijf was niet meer te lezen en er stonden dierbare video's op. Binnen een aantal weken heeft DRN alle bestanden naar ons... Zo blij dat onze hardeschijf van een oude laptop leeg is gehaald. De hardeschijf was niet meer te lezen en er stonden dierbare video's op. Binnen een aantal weken heeft DRN alle bestanden naar ons toegestuurd op een nieuwe harde schijf.

Goed bereikbaar, deskundig.

Het was ons onduidelijk wat er na de betaling ging gebeuren en hoe lang dit nog zou duren.

Beste mevrouw de Jong,
Beste mevrouw de Jong,
Bedankt voor je uitgebreide review. Wij waarderen het zeer dat je hiervoor de tijd hebt genomen. Ook wij zijn blij dat we de harde schijf van je oude laptop leeg hebben kunnen halen en dat jij weer kunt genieten van je dierbare video's
Hoe lang het duurt voordat de herstelde data retour wordt verzonden is afhankelijk van de doorlooptijd van het uitlezen van de sectoren op de nieuwe harde schijf. Meestal duurt dit enkele dagen.
Een fijne dag en veel kijkplezier met de video’s!

Rob ter Haar

Uitstekend en klantvriendelijk

klantvriendelijkheid, bereikbaarheid, helderheid

Beste Rob,
Wij zijn supertrots met deze mooie terugkoppeling. Hartelijk dank hiervoor.
Beste Rob,
Wij zijn supertrots met deze mooie terugkoppeling. Hartelijk dank hiervoor.
Graag willen we je nog deze tip meegeven: Regelmatig een back-up maken is belangrijk. Zo voorkom je dat je digitale gegevens verloren gaan.
Veel succes met de teruggehaalde data!