1951 beoordelingen

Recovery resultaat

1951 Reviews

All4Control

Erg prettig en transparant

Duidelijk advies op voorhand scheppen een eerlijk verwachtingspatroon

eigenlijk niet

Beste klant,
Vriendelijk bedankt voor deze hartverwarmende feedback. Ook wij hebben deze samenwerking als “erg prettig” ervaren.
Helaas kan dataverlies iedereen zomaar overkomen. Maak daarom...
Beste klant,
Helaas kan dataverlies iedereen zomaar overkomen. Maak daarom vanaf nu regelmatig een back up. Hiermee zijn je kostbare gegevens beter beschermd.
Veel succes met de herstelde bestanden!

M De Ruiter

Zeer goed

Goede uitleg

Ik vond de prijs wel erg hoog. Het lijkt alsof jullie een beetje misbruik maken van jullie positie.

Beste M De Ruiter,
Dank voor je feedback. Wat fijn dat je ons beoordeelt als "Zeer goed" en tevreden bent qua recovery-resultaat want ook jouw data zijn voor 100% teruggehaald.
Wij...
Beste M De Ruiter,
Wij geven toe dat data recovery niet goedkoop is. Dat komt door het zeer intensieve specialistisch werk wat nodig is voor de beste kans op data-herstel. Hier kunnen ook wij niet omheen. Wij beseffen maar al te goed hoe belangrijk en waardevol data kunnen zijn. Daarom benutten wij alle kennis en vaardigheden om deze kostbare data boven water te halen.
Veel succes met de herkregen bestanden!

EemsmondSport

Prima ervaring gehad.. Doen wat ze beloven en beloven niet wat ze niet kunnen waarmaken....

Goeie service, duidelijke uitleg over mogelijkheden

Zijn er eigenlijk niet

Beste klant,
Dank je wel voor het delen van je positieve ervaring. Fijn te vernemen dat onze manier van werken op prijs is gesteld.
Veel succes met de teruggehaalde bestanden!
Beste klant,
Veel succes met de teruggehaalde bestanden!

De meerenburgh

Duidelijke communicatie en eerlijk verhaal. Ik heb alle data ruim 300 gigabite terug gekregen. Ik ben super blij. Scheelt heel veel werk.

Open en eerlijke communicatie en no cure no pay

Nee

Beste klant,
Dank voor je positieve beoordeling. Wij zijn blij te vernemen dat je tevreden bent over de communicatie en het resultaat.
Veel plezier met de herkregen data!
Beste klant,
Veel plezier met de herkregen data!

Santusha Mohan

Hele goede ervaring! Heb bijna alle diebare bestanden teruggekregen!

Goede communicatie en neemt klant mee in het voortgangsprocecs.

Geen opmerkeringen

Beste Santusha,
Dank voor je positieve reactie. Het is fijn om te horen dat je zo positief bent over jouw ervaring met Data Recovery Nederland.
Veel succes met de verworven data!
Beste Santusha,
Veel succes met de verworven data!

Jeroen Keijzer

Het voelt als een gijzeling

Niks

Communicatie is echt niet bestaand. Ik heb steeds weer moeten mailen over hoe het ermee stond.

Volgens de website zou een standaard diagnose 2 dagen duren. Dit werd echter meer dan 4 weken...... Dat is nogal een verschil. Laten ze weten dat het langer duurt? Nee! Moet je zelf overal achteraan? Ja!

Absolute leugenaars dus. Ik voelde me gegijzeld door het bedrijf. Er stond ontzettend veel belangrijke bedrijfsdata op. Als je dan door eigen toedoen (we hadden zelf geen goede backup gemaakt) even moet wachten, dan is dat onze eigen risico, maar als je 4 weken later voor de zoveelste keer moet vragen hoe het ermee staat, dan ben je als Data Recovery Nederland enorm incompetent.

Grappig trouwens dat jullie op jullie website refereren naar deze website in plaats van trustpilot. Bij trustpilot staat namelijk de waarheid. Hier staan voornamelijk slechte recensies. Waar ik me heel goed in kan vinden.

Na 6!!!!! weken had ik eindelijk een diagnose. De schijf was niet te repareren. Dat reken ik ze niet aan, maar dat ik hier 6 weken!!!!!!!! op heb moeten wachten is ronduit gênant. Incompetente partij die alleen leugens verkoopt, meer kan ik er niet van maken.

Trap er niet in!!!!

Owjah, de opgegeven kosten kwamen ook niet overeen met het beeld dat in eerste instantie geschetst werd. Walgelijk!

Beste Jeroen,
Beste Jeroen,
We vinden het vervelend dat je het proces als zodanig hebt ervaren. Wij hebben hier sterk het vermoeden dat de diagnose- en recoverytermijn door elkaar zijn gehaald. Wat betreft de recovery: Hoewel we altijd proberen om het onmogelijke mogelijk te maken en verder te gaan dan andere bedrijven, zijn er helaas gevallen waarbij er niets meer kan worden gedaan. Helaas was dit ook het geval bij jou. We hebben van 05-01-2023 tot 17-01-2023 dagelijks met verschillende experts en specifieke apparatuur aan jouw schijf gewerkt om de recovery mogelijk te maken. We hebben hierbij gebruik gemaakt van onze uitgebreide kennis, man-uren, machine-uren etc. maar helaas bleek het niet mogelijk om jouw data te herstellen. We hebben dit niet gedaan om jou te gijzelen, maar juist om de beste service mogelijk te leveren.
Voor jou zijn er geen kosten aan verbonden en we nemen dit risico als extra service voor onze klanten.
We begrijpen dat je teleurgesteld bent dat je bedrijfsgegevens verloren zijn gegaan door de slechte staat van je harde schijf en het ontbreken van een back-up. We hebben ons uiterste best gedaan om je te helpen en we betreuren het dat we niet meer voor je konden doen.

Bart Besems

Data recovery prima, communicatie kan toch beter.

De data wordt inderdaad geheel terug geleverd op een nieuwe Hardidsk

Tijdens de recovery procedure meer informatie terugkoppelen naar de klanten.

Beste Bart,
Hartelijk dank voor je reactie. Wij stellen jouw beoordeling zeer op prijs.
Beste Bart,
Hartelijk dank voor je reactie. Wij stellen jouw beoordeling zeer op prijs.
Bedankt dat je met ons mee wilt denken. Deze recovery is binnen de gestelde termijn afgerond en tussentijds hebben we een status update verzonden. Blijkbaar is dit niet voor iedereen voldoende. Het geadviseerde verbeterpunt nemen wij dan ook zeker ter harte en zal door ons worden opgepakt.
Heel veel plezier met de achterhaalde bestanden!

Marianne

Goed.Gedegen onderzoek en herstel van de schijf. Het duurde wel lang nadat ik betaald had en zending harde schijf.
Wel duur maar het geld waard

Gedetailleerde informatie welke files beschadigd zijn

Betere communicatie

Beste Marianne,
Dank voor de positieve feedback. Fijn te vernemen dat je te spreken was over de informatie betreffende de filelist.
Na betaling zetten we de herstelde data vanaf de server...
Beste Marianne,
Na betaling zetten we de herstelde data vanaf de server op een externe dataschijf. Dit dient zorgvuldig en met beleid te gebeuren zodat jij verzekerd bent van werkende data. Deskundigheid en kwaliteit is waar jij als klant van Data Recovery Nederland op mag rekenen.
Veel succes met de achterhaalde bestanden!

Kim van Stiphout

Goed, professioneel

Duidelijke uitleg

Erg prijzig

Beste Kim,
Dank voor je positieve reactie! Fijn om te vernemen dat onze uitleg is waardeerd.
Beste Kim,
Als verbetering geef je de prijs aan. Continue besturen we de mogelijkheden hoe de prijzen kunnen worden verlaagd met behoud van kwaliteit en succespercentage.
Veel plezier met de teruggevonden data!

Studio

Good and professional

Rigorous, careful, secure

It took several weeks

Dear Customer,
Thank you for your review. We are glad that you are satisfied with our service. Your recovery took longer than planned. This was due to the extent of the damage.
Good luck...
Dear Customer,
Good luck with your recovered data!
Yours sincerely,