1961 beoordelingen

Recovery resultaat

Joel

Sterk af te raden

Niet

Is data recovery Nederland betrouwbaar? Wat mij betreft niet. Het hele bedrijf is niet ingericht op spoed, je betaald €2500 extra voor spoed dat niet te bekennen is. Werken alleen tussen 09:00/17:00 op werkdagen, zelfs met spoed. De helft van de tijd zijn ze telefonisch gesloten (ondanks tijdens werktijden). Per mail ontvang je geen reactie, doen 10+ dagen over het hele spoed proces. Uiteindelijk konden ze niet bij de bestanden wegens dat ze niet de juiste kennis hebben, bizar. Meerdere keren langs geweest, dan kunnen ze niks betekenen voor je en is de klantenservice zeer onvriendelijk. Begrijp niet hoe ze kunnen slapen met geld dat ze op zulke manieren verdienen.

Reactie Data Recovery Nederland:

Beste Joel,
Hieronder gaan we in op het aangedragen verbeterpunt in jouw review.
In de offerte die wij verstuurd hebben, staat vermeld dat de express recovery service ca. 3 - 6 werkdagen duurt.
Direct na jouw akkoord zijn we met je SSD aan de slag gegaan. Vrijdags, na slechts 2 dagen recovery, stond je al aan onze deur voor de uitslag alsmede ’s maandags direct na het weekend. Wij zaten nog ruim binnen de 3-6 werkdagen tijdsframe, we waren nog volop bezig met deze recovery en de uitslag was nog niet bekend.
Wij hebben deze recovery uiteindelijk niet af kunnen ronden omdat jij je SSD direct terug eiste. Er zijn ook geen kosten berekend hoewel wij wel de benodigde werkzaamheden hebben uitgevoerd. Wat er in de review staat is dus niet juist. We begrijpen nog steeds niet waarom wij de recovery niet hebben kunnen afmaken, Alle informatie was van tevoren bekend en wij zaten nog ruim binnen de 6 WERKdagen qua recovery.
Team DRN

Score voor Data Recovery Nederland: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee