1962 beoordelingen

Aanmeldingprocedure
Recovery resultaat

1962 Reviews

Demi Nieuwlaar-Forcys Computers

duidelijkheid hoe ze te werk gaan.

niets

Beste Demi,
Wat fijn om te vernemen dat je tevreden bent over onze klantenservice. Wij waarderen het dat je hier een review over schrijft.
Veel plezier met de geredde data!
Met...
Beste Demi,
Veel plezier met de geredde data!

R. van Zwieten

Professioneel en onderhoud goed contact

Professioneel en onderhoud goed contact

De tweede helft van het traject kon de communicatie iets beter. Als er wordt gemeld dat het klaar is duurt het nog twee weken voordat je iets thuis ontvangt. Hieromtrent kan de communicatie beter.

Beste R. van Zwieten,
Beste R. van Zwieten,
Dank voor deze super beoordeling. Fijn dat je tevreden was over het contact en dat je ons classificeert als “professioneel”. Jij als klant van Data Recovery Nederland moet er op kunnen vertrouwen dat je verzekerd bent van de beste service en het hoogst mogelijke resultaat. Niet voor niets zijn we uitgeroepen tot beste Data Recovery bedrijf van Nederland.
Excuses voor het wachten op je data. Omdat wij met beschadigde bestanden werken en deze gevoelig zijn, lezen wij deze één voor één uit om volledig werkende bestanden te verkrijgen.
Succes met de verworven data!

Marit

Super goede service! Al m'n bestanden zijn er weer!!

Goede communicatie, goed resultaat!

Nee

Beste Marit,
Dank voor deze super goede beoordeling. Fijn te vernemen dat je te spreken was over onze service en het resultaat.
Veel succes met al je gerecoverde bestanden!
Met...
Beste Marit,
Veel succes met al je gerecoverde bestanden!

X

Harde schijf hersteld

Beste klant,
Dank voor deze steengoede recensie. We zijn blij dat we jou als klant bij Data Recovery Nederland een fijne ervaring hebben kunnen geven.
Veel succes met de achterhaalde...
Beste klant,
Veel succes met de achterhaalde bestanden!

DATOCARNAS

UITSTEKEND!!!!!

Snelle reactie op vragen.

Zie boven

Beste klant,
Jouw hoge beoordeling doet ons enorm plezier. Hartelijk dank hiervoor. Wij zijn blij dat je te spreken was over de snelle reactie op vragen en dat je onze service bestempelt als “UITSTEKEND!!!!!”.
Een mooie dag en veel plezier met je teruggehaalde bestanden!

Linda Timmer

Uitstekend

Veel informatie over de procedure per mail

Nee

Beste Linda,
Beste Linda,
Bedankt voor deze kort- maar krachtige beoordeling. Iedere dag weer doen we onze uiterste best om de hoogst mogelijke service te verlenen. Wij zijn dan ook ontzettend trots dat wij dat terugzien in de waardering die wij krijgen van onze klanten.
Een fijne dag en veel succes met de teruggevonden data!

Frank Bouma

Mijn doel is bereikt: mijn verloren foto’s en films van de afgelopen 20 jaar weer terugkrijgen.

Zakelijkheid van de site en andere uitingen geeft vertrouwen. Kende jullie bedrijf niet maar ben gelijk met jullie in zee gegaan.

Misschien iets persoonlijker benadering.

Beste Frank,
Beste Frank,
Wat fijn te vernemen dat je doel is bereikt: jouw verloren foto’s en films van de afgelopen 20 jaar weer terugkrijgen, en dat is nou precies waarin wij op ons sterkst zijn. Bedankt voor het delen.
Veel kijkplezier met alle achterhaalde bestanden!

Henny Harders

Heel prettig en duidelijk is mijn ervaring met Data Recovery Nederland

Als het herstellen van de gegevens van een beschadigd extern geheugen als een aankoop kunnen worden gezien, dan is het sterke punt hierbij dat er waar wordt gemaakt wat er beloofd wordt en dat je... Als het herstellen van de gegevens van een beschadigd extern geheugen als een aankoop kunnen worden gezien, dan is het sterke punt hierbij dat er waar wordt gemaakt wat er beloofd wordt en dat je pas betaald bij een resultaat en niets zonder resultaat. Ook de afspraken worden duidelijk gecommuniceerd.

Ik zou zo niets kunnen bedenken

Beste Henny,
Dank voor je complimenten en de hartelijke woorden. Jij bent onze perfecte ambassadeur. We zijn blij dat wij je een prettige ervaring hebben kunnen geven.
Veel plezier met alle...
Beste Henny,
Veel plezier met alle veiliggestelde bestanden!

Apps & Webs

Goed en correct

Correcte afhandeling, goed op de hoogte gehouden.

Keuze geven in recovery harde schijf die terug komt, eventueel bij laten betalen voor meer opslag / betere schijf prestaties schijf.

Beste klant,
Dank voor het delen van je ervaring met onze dienstverlening. Mooi om te vernemen dat je tevreden was over de afhandeling en goed op de hoogte gehouden bent.
Wij zouden ook...
Beste klant,
Wij zouden ook graag meerdere schijven willen aanbieden. Het is echter lastig om per schijf een voorraad aan te houden.
Veel succes met de verworven data!

Merycakes

Goed, snelle afhandeling, offerte kreeg ik vrij snel en goed bereikbaar dat vind ik belangrijk

Informatie

Ik heb geen verbeter punten, er stonden bepaalde ict termen in die ik niet begreep maar dat is duidelijk uitgelegd.

Beste klant,
Dank voor je positieve beoordeling. Fijn dat alles duidelijk was en je tevreden bent over de afhandeling.
Veel succes met de teruggevonden data!
Met vriendelijke...
Beste klant,
Veel succes met de teruggevonden data!