1951 beoordelingen

Beste heer/mevrouw Van den Akker,
Dank voor je review.
Beste heer/mevrouw Van den Akker,
Dank voor je review.
Je hebt een goeie tip, echter de info die wij bij de aanmelding nodig hebben, is dermate belangrijk dat dit telefonisch zeer foutgevoelig zou zijn en je zou ook een heleboel informatie missen die wij je zeker niet willen onthouden. Daarom vragen we klanten altijd om de benodigde gegevens zelf in te vullen.
Een mooie dag en veel plezier met de teruggehaalde data!

John van Dijk

Perfecte service

communicatie met de klant

nvt

Beste John,
Bedankt voor je fantastische beoordeling. Hier zijn we blij mee.
Beste John,
Bedankt voor je fantastische beoordeling. Hier zijn we blij mee.
Zorg vanaf nu voor een herstelplan en maak regelmatig back-ups want voorkomen is uiteraard altijd beter dan genezen.
Nog veel plezier met je herstelde data!

W. Treur-van Veen

Zeer negatief.
Zeer negatief.
Het pakketje zou van huis opgehaald worden, alle papieren waren ingevuld en datum afgesproken, ervoor thuis gebleven (zelfs nog 2 dagen erna) maar helaas niemand geweest. Op e-mailbericht is niet gereageerd.

Duidelijk

Reageren op een mail zou wel prettig zijn.

Beste W. Treur-van Veen,
Beste W. Treur-van Veen,
Dank voor het delen van je ervaring. We betreuren het ten zeerste dat je pakket niet is opgehaald. Hoewel we ons uiterste best doen, kan het voorkomen dat er bij het ophalen van pakketten iets misgaat omdat we afhankelijk zijn van onze samenwerkende transporteurs. Dit gebeurt gelukkig zelden maar is in dit geval erg vervelend. We hebben direct gereageerd op jouw e-mail maar om onbekende redenen lijkt deze niet bij jou te zijn afgeleverd. We onderzoeken waar het probleem precies lag.
Eén van onze collega’s neemt zo spoedig mogelijk telefonisch contact met je op om bovenstaande te bespreken. We hopen dat we je alsnog onze gebruikelijke service kunnen bieden. Nogmaals onze oprechte excuses.

Robbert

Prima service, duidelijke communicatie

Duidelijke informatie voor aanvang

Korte update van processtatus is welkom

Beste Robbert,
Hartelijk dank voor je reactie. We zijn erg blij met je positieve beoordeling.
Beste Robbert,
Hartelijk dank voor je reactie. We zijn erg blij met je positieve beoordeling.
Wij begrijpen dat een korte update welkom is. Blijkbaar is jouw update niet bij je aangekomen. Bedankt dus ook voor deze melding, dit is reeds intern opgepakt.
Voor nu een mooie dag en veel succes met de teruggehaalde data.

Arie Hoek

Zeer positief

duidelijke communicatie

Beste Arie,
Wat leuk te lezen dat wij je een zeer positieve ervaring hebben kunnen geven. Dank voor de melding. Dit is wat wij het liefste doen; klanten de best mogelijke service bieden.
Wij...
Beste Arie,
Wij wensen je veel succes met de achterhaalde data.

Richard Bijl

Goed.

Overzichtelijke website

Prijs kan altijd beter😀

Beste Richard,
Dank voor je feedback.
We zijn het eens met je tip. We blijven bekijken hoe het goedkoper kan, uiteraard met behoud van kwaliteit en kwantiteit.
Veel plezier met de...
Beste Richard,
Dank voor je feedback.
Veel plezier met de herstelde bestanden.

Pedro

Redelijk

Informatie

NVT

Beste Pedro,
Dank voor je feedback, al begrijpen we niet waar deze lage beoordeling vandaan komt omdat jouw data voor 100% zijn hersteld en wel binnen de gestelde termijn.
Al met al wensen...
Beste Pedro,
Al met al wensen we je een mooie dag en veel succes met je gerecoverde data!

Folkert Faber

Erg fijn maar mijn reparatie was erg prijzig

Duidelijke communicatie

Ik had betaald en toen hoorde ik best lang een tijd niks, waarop ik ook dacht eh waar blijft mijn harde schijf. Dus wellicht iets meer updates geven

Beste Folkert,
Dank voor de feedback. We zijn blij met de hoge beoordeling.
Beste Folkert,
Dank voor de feedback. We zijn blij met de hoge beoordeling.
Je geeft aan dat meer updates handig zou zijn. Wij vinden het belangrijk dat jij als klant weet waar je aan toe bent, bedankt dus ook voor je opbouwende kritiek. Momenteel ontwikkelen we al een methode waarbij we klanten meer op de hoogte houden.
Een fijne dag en veel succes met je data!

H2O Systems Holland BV

Dit bedrijf werkt uitermate secuur, accuraat en zorgvuldig

stapsgewijze validatie, ontsluiting en recovery
Nauwkeurige omvang met data van de klant
Perfecte beveiliging van de opgezonden data schijf

Ik zou niet weten waar het beter kan

Beste klant,
Beste klant,
“Dit bedrijf werkt uitermate secuur, accuraat en zorgvuldig”; Hartelijk dank voor deze sympathieke terugkoppeling. Dit wordt door ons enorm gewaardeerd. Gegevensherstel kan zeer complex zijn en dient altijd met beleid te gebeuren. De focus ligt op kostbare digitale gegevens terug halen en hierin zijn wij op ons best.
Veel plezier met alle teruggehaalde bestanden!

C van Oord

Heel erg goed

Communicatie en de eenvoud daarvan

Nvt

Beste C van Oord,
Dank voor de complimenten. Dit vinden we nou echt mooi om te horen. Waar het bij ons om gaat is dat jij je als klant goed geholpen voelt.
Zorg vanaf nu voor een goede back...
Beste C van Oord,
Zorg vanaf nu voor een goede back up. Zo voorkom je dat je straks weer voor een vervelende verrassing komt te staan.
Veel succes met de achterhaalde bestanden!