1961 beoordelingen

Recovery resultaat

1961 Reviews

Thijs Pompert

Super opgelost

Alle data terug gevonden, Duidelijke communicatie.

Prijzen niet zoals vermeld, veel duurder dan verwacht.

Beste Thijs,
Dank voor deze positieve beoordeling. Ook wij zijn blij dat het super is opgelost.
Beste Thijs,
Wij hebben jouw dossier bestudeerd en zien dat er niet van de offerteprijs is afgeweken. Misschien bedoel je dat de prijs afwijkt van de vanaf-prijs. Dit kan inderdaad kloppen aangezien jouw schijf te maken had met sectorschade.
Gelukkig zijn alle data terug gevonden. Veel plezier met de teruggehaalde bestanden!

LacoreBV

Alle data 100% recovered

Professionele afhandeling

Ik kreeg vrij conservatieve/pessimistische melding over te verwachten resultaat. Maar dan uiteindelijk toch 100% recovered. Een scherper realistischere verwachting zou beter zijn.

Beste klant,
Dank voor je review. We kunnen onmogelijk een scherper realistischere verwachting over het te verwachten resultaat geven, puur omdat wij niet in de toekomst kunnen kijken....
Beste klant,
Tijdens de diagnose wordt de schade vastgesteld met een inschatting op kans van slagen. Uiteraard is het resultaat altijd pas vast te stellen zodra de werkzaamheden compleet zijn uitgevoerd. Dit staat ook vermeld in onze offerte op pagina 2: “Helaas kunnen wij in deze fase nog niet aangeven of alle bestanden 100% te herstellen zijn”.
Gelukkig blijkt jouw data voor 100% gerecovered. Wij wensen je dan ook veel succes met de herstelde bestanden!

Eva K. Mathijssen

Ze hebben mijn gecrashte externe schijf grotendeels kunnen redden, en daar ben ik heel blij mee

Helder hoe het proces gaat, wat er van jou als klant verwacht wordt en welke stappen zij gaan ondernemen

Helderder uitleg over de prijsopbouw, en mogelijke extra kosten in de offerte

Beste Eva,
Beste Eva,
Ook wij zijn blij dat wij de gegevens van je gecrashte externe schijf grotendeels hebben kunnen redden. Bedankt voor het delen. Kwaliteit en betrouwbaarheid is wat jij mag verwachten van een erkend data recovery bedrijf als DRN.
Graag vernemen wij wat er niet duidelijk was over de prijsopbouw en de mogelijke extra kosten in de offerte. Wij grijpen elke kans om onze dienstverlening te optimaliseren.
Veel succes met je teruggehaald bestanden!

D. Ekkel

Goede ervaring, ze communiceren duidelijk en houden zich aan de planning. Wel behoorlijk prijzig.

Geen opmerkingen

Beste D. Ekkel,
Hartelijk dank voor je korte- maar krachtige beoordeling. Fijn dat je onze service als duidelijk en klantvriendelijk hebt ervaren.
Veel plezier met je herstelde...
Beste D. Ekkel,
Veel plezier met je herstelde bestanden!

Marco Schimmel

Fantastisch

Correct

Beste Marco,
Ook wij vinden het fantastisch en wel jouw uitmuntende beoordeling. Hartelijk dank voor het delen. Wij hopen nog veel meer klanten deze ervaring te kunnen geven.
Succes met alle...
Beste Marco,
Succes met alle herstelde bestanden!

Saenkerck bv

Goed ,helder en effectief

Geen onzin en lange verhalem.

Voor mij was het duidelijk.

Beste klant,
Dank voor deze alleraardigste review. Fijn dat wij je naar tevredenheid hebben kunnen helpen.
Veel succes met de herstelde data!

Huisartsenpraktijk Vooijs

Uitstekend

duidelijkheid en snelheid

Beste klant,
Bedankt voor je positieve recensie. Fijn dat je ervaring met ons “Uitstekend” was.
Beste klant,
Maak vanaf nu regelmatig een back up, dan beschik je te allen tijde over je digitaal opgeslagen gegevens.
Veel succes met je data!

Pedro Alexandre Maia Gonçalves

Een positieve ervaring vanaf het begin tot het eind. Ik ben enorm blij dat mijn data op de beschadigde harde schijf voor meer dan 70% is hersteld.

Informatie is duidelijk en makkelijk te vinden.

Lees boven. Misschien dit stukje aanpassen op de site.

Beste Pedro,
Beste Pedro,
Wat fijn te vernemen dat de data op je beschadigde harde schijf voor meer dan 70% is hersteld en dat wij je een positieve ervaring hebben kunnen geven. Wij doen niets liever. Bedankt voor het delen.
Bestanden kunnen in een fractie van een seconde onherroepelijk verloren gaan. Beperk daarom de schade door vanaf nu regelmatig back-ups te maken.
Voor nu een mooie dag en veel plezier met de herstelde data!

R. Penders

Zeer professionele recovery.

Start van het proces en de no cure no pay garantie.

Blijf gedurende het herstelproces je klanten informeren omtrent de status en ook na het betalen van de factuur. Nu ontstaat er onzekerheid of alles wel loopt volgens afspraak. Een wekelijkse status... Blijf gedurende het herstelproces je klanten informeren omtrent de status en ook na het betalen van de factuur. Nu ontstaat er onzekerheid of alles wel loopt volgens afspraak. Een wekelijkse status update of een inlog/portaal voorkomt dit.

Beste R. Penders,
Beste R. Penders,
Dank voor deze positieve review. Wij zijn er trots op dat je onze dienst beoordeelt als een “zeer professionele recovery”. Klanten moeten op onze expertise kunnen rekenen en vertrouwen. Sommige data wil je nou eenmaal niet missen. Wij doen er dan ook alles aan om aan deze verwachting te voldoen.
Wij zullen je feedback betreffende de status meenemen in ons verbeterproces en bekijken hoe we dit kunnen aanpassen.
Veel succes met de veiliggestelde bestanden!

Irma Stol

Duidelijke en snelle informatie. Duur, maar gezien het aantal bestanden wel de prijs waard.

Ook voor de leek, duidelijke info.

Beste Irma,
Beste Irma,
Bedankt voor het doorgeven van je ervaring met onze service, we hechten veel waarde aan de mening van onze klanten. We doen voor iedereen onze uiterste best en het is fijn terug te horen dat je te spreken was over de duidelijke en snelle informatie.
Veel plezier met je herstelde data!