1951 beoordelingen

Aanmeldingprocedure
Recovery resultaat

1951 Reviews

Vincent

Prima service en snelle reactie. We vonden alleen dat de offerte onduidelijk is over de kosten van de nieuwe externe harde schijf. We waren daardoor onaangenaam verrast door het bedrag op de factuur.

Snelle reactie

Totaalprijs noemen inclusief de nieuwe externe harde schijf

Beste Vincent,
Hartelijk dank voor je feedback! Fijn dat je te spreken was over de service en de snelle reactie.
Ook bedankt voor je tip. Wij begrijpen hieruit dat de offerte nog...
Beste Vincent,
Ook bedankt voor je tip. Wij begrijpen hieruit dat de offerte nog duidelijker moet worden opgesteld en de dataschijf beter vermeld moet worden. We nemen dit zeker mee met het oog op verbetering van onze diensten.
We zijn blij dat ook jouw data voor 100% zijn hersteld en wensen je veel plezier met al je herstelde digitale bestanden!

Anne

Positieve ervaring, erg fijn geholpen aan de lijn als ik belde

Telefonische communicatie

Het doorzetten van mails. Er was bij mij wat vertraging opgelopen met de bestanden op de externe harde schijf zetten. Dit was alleen niet met mij gecommuniceerd. Na 3 weken te hebben gewacht, heb ik... Het doorzetten van mails. Er was bij mij wat vertraging opgelopen met de bestanden op de externe harde schijf zetten. Dit was alleen niet met mij gecommuniceerd. Na 3 weken te hebben gewacht, heb ik zelf maar even gebeld en kreeg ik dit te horen.

Beste Anne,
Wat leuk te vernemen dat je erg fijn geholpen bent aan de lijn als je belde. Wij doen niets liever dan jou als klant een positieve ervaring geven. Dank voor het delen.
Het...
Beste Anne,
Het doorzetten van de mails is inderdaad niet verlopen zoals had gemoeten. We hadden je beter moeten inlichten over de vertraging en zullen er alles aan doen om in de toekomst beter te communiceren. Dank dus ook voor dit aandachtspunt.

Voor nu een fijne dag en veel succes met je hervonden bestanden!

Danielle

Goede service

Contact

Misschien de prijs iets lager

Beste Danielle,
Dank voor je positieve beoordeling. Fijn dat je wilt delen waar wij volgens jou in uitblinken en waarin wij ons kunnen verbeteren.
Leuk dat je als sterk punt “contact”...
Beste Danielle,
Leuk dat je als sterk punt “contact” aangeeft.
Wij begrijpen dat recovery prijzen als hoog kunnen worden ervaren. Er komt echter veel kijken bij het proces en het is zeer specialistisch werk. Desondanks proberen wij er alles aan te doen om de prijs zo toegankelijk mogelijk te houden.
Veel plezier met je teruggehaalde data !

Hupens

Duidelijk verhaal, goede recovery van de bestanden, beetje aan de dure kant

heldere en gedurfde presentatie; no-nonsense imago; overdrijft niet

Beste heer Hupens,
Hartelijk dank voor deze prachtige review. Wij zijn blij dat je onze manier van aanpak hebt kunnen waarderen en dat al je data hersteld zijn.
Veel succes met je...
Beste heer Hupens,
Veel succes met je veiliggestelde bestanden!

pronk

Deskundige hulp, veel van onze schijf kunnen redden

duidelijke uitleg en perfect geholpen

Beste heer Pronk,
Beste heer Pronk,
Hartelijk dank voor je positieve beoordeling. Wij zijn blij te vernemen dat je perfect geholpen bent en tevreden bent over onze uitleg maar bovenal dat veel van je schijf is gered.
Het risico op permanent gegevensverlies is groot. Wij adviseren je daarom om vanaf nu regelmatig een back up te maken.
Veel succes met de achterhaalde bestanden!

Distinct Value

Keurige communicatie en snel gehandeld

Communicatie en handelingssnelheid

De harde schijf die ik had ontvangen was corrupt. Dit had voor verzending gecontroleerd kunnen worden. Gelukkig werd meteen dezelfde dag na mijn telefoontje een nieuwe harde schijf opgestuurd.

Beste klant,
Dank voor de terugkoppeling en je hoge beoordelings-cijfer. Hier zijn we blij mee.
Beste klant,
We willen toch even graag reageren op je verbeterpunt. Voordat een data-schijf hier de deur uit gaat, wordt deze door ons uiteraard altijd intensief gecontroleerd op werkbaarheid. Toch kan het in enkele gevallen gebeuren dat er tijdens het vervoer iets mis gaat. Dat is ook de reden waarom wij klanten vragen, direct na aankomst van de schijf, deze te checken. Juist voor dergelijke zaken bewaren wij de bestanden nog voor 5 dagen. Mocht er onverhoopt iets gebeuren met de data dan hebben wij nog altijd een back-up en kunnen wij snel handelen om de klant alsnog van zijn data te voorzien. Klanten moeten kunnen rekenen op de expertise van Data Recovery Nederland.
Veel succes met de gerecoverde data!

HTMAP

Zeer goed

Eenvoudige en snelle verzending (afleveren bij ophaalpunt, in mijn geval Utrecht) en in de loop van de middag al bevestiging van ontvangst in Uden

Duidelijk zijn over doorlooptijd. Express service 1-4 werkdagen volgens website, werd 3-6 in offerte en uiteindelijk 7 werkdagen (maar zat wel paasweekend in)

Beste klant,
De opgegeven tijdsduur voor een express recovery is slechts een indicatie. We weten namelijk nooit van te voren wanneer een recovery is afgerond. Hoelang een recovery duurt, is sterk afhankelijk van de staat van de datadrager en hoe snel deze uitleest. Wij proberen wel te allen tijden onze indicatie-doorlooptijd te halen. Het is uiteraard niet zo dat als de express recovery-tijdsduur verstreken is, wij het zomaar opgeven en er mee stoppen. En gelukkig maar want dankzij onze volharding is ook jouw recovery 100% succesvol afgerond.
We wensen je dan ook veel succes met je herstelde bestanden!

Annemieke van Dongen

Dure recovery van data

recovery van data

Meer transparant maken waarom het zo duur is om de data terug te krijgen. Nu krijg je een beetje het gevoel dat DRN alles kan vragen, omdat je zelf het niet voor elkaar krijgt en er geen verstand... Meer transparant maken waarom het zo duur is om de data terug te krijgen. Nu krijg je een beetje het gevoel dat DRN alles kan vragen, omdat je zelf het niet voor elkaar krijgt en er geen verstand van hebt.

Beste Annemieke,
Beste Annemieke,
Dank voor je review. Wij betreuren het dat je ons achteraf slecht beoordeelt en ons niet aanbeveelt enkel vanwege de prijs want ook jouw data zijn ruim binnen de gestelde termijn succesvol hersteld. In de offerte staat beschreven hoe wij tot de recovery-prijs zijn gekomen. en de offerte is ook geheel vrijblijvend.
Wij bieden geen goedkope data recovery maar wel gedegen, betrouwbare recovery met de beste kans op slagen. Professioneel dataherstel is nu eenmaal een kostbare zaak door de jarenlange investering in research, scholing, top-specialisten, vakkennis, ervaring en de juiste faciliteiten zoals een ISO gecertificeerde (class 100) cleanroom lab, kostbare apparatuur en geavanceerde hulpmiddelen.
Zoals zo vaak zegt de prijs ook iets over de kwaliteit. Als je data je lief is dan kun je deze arbeidsintensieve en specialistisch klus toch altijd beter overlaten aan een gespecialiseerd bedrijf met de juiste kennis van zaken en de hoogste slagingskans.
Laat dit je niet nog eens overkomen. De goedkoopste oplossing is nog altijd om regelmatig een back up te maken als je dierbare digitaal opgeslagen gegevens je lief zijn.
Veel kijkplezier met de achterhaalde bestanden!

J Brondijk

Recovery succesvol, proces eromheen frustrerend.

Succesvol mijn data kunnen herstellen.

Communicatie was slecht. Zoal kreeg ik een mail zonder inhoud, en kreeg ik een mail dat de recovery was gelukt, maar kreeg ik een foutmelding als ik mijn data probeerde in te zien. Ik belde een half... Communicatie was slecht. Zoal kreeg ik een mail zonder inhoud, en kreeg ik een mail dat de recovery was gelukt, maar kreeg ik een foutmelding als ik mijn data probeerde in te zien. Ik belde een half uur voor sluitingstijd maar kreeg te horen dat ze al gesloten waren. Na het weekend belde ik weer en werd me verteld dat de recovery nog bezig was en de eerdere mail een fout was. Ze zouden contact opnemen als er meer informatie was, dit werd niet gedaan en ik moest er weer zelf achteraan bellen. Mijn pakket werd verstuurd zonder huisnummer op het label, en bij UPS ging er ook van alles mis.
Het was een erg frustrerend proces, en dat terwijl je er zo veel voor betaalt en al erg onzeker bent over het lot van je data. Jammer. Had meer van het bedrijf verwacht.

Beste J. Brondijk,
Beste J. Brondijk,
Onze excuses voor de onjuiste gang van zaken tijdens het herstelproces van jouw gegevens. We nemen jouw feedback serieus en zullen onze communicatie en processen verbeteren om dergelijke problemen in de toekomst te voorkomen. Ons doel is altijd om onze klanten de best mogelijke service te bieden en we betreuren het dat we in dit geval niet aan jouw verwachtingen hebben voldaan.
Dit is een klassiek voorbeeld waarbij er meerdere dingen fout gaan, die normaal gesproken in 99 van de 100 gevallen zonder problemen verlopen. Het huisnummer-probleem was bijvoorbeeld een softwarematig probleem met het inkorten van het lange adres. We zullen extra opletten om dit in de toekomst te voorkomen.
Gelukkig is al jouw data 100% hersteld en we hopen dat je ervan geniet. We bieden nogmaals onze excuses aan voor het ongemak dat je hebt ondervonden.

fransien

Zeer goed

prima bedrijf

Beste Francien,
Beste Francien,
Bedankt dat je de moeite hebt genomen om je positieve ervaring met ons bedrijf te delen. Dit heeft voor ons veel waarde. Wij zijn heel blij te vernemen dat onze dienstverlening op prijs is gesteld.
Het risico op permanent gegevensverlies is erg groot. Zorg daarom vanaf nu voor een goed herstelplan en maak regelmatig back-ups.
Veel succes met de teruggehaalde bestanden!