1937 beoordelingen

Aanmeldingprocedure
Recovery resultaat

1937 Reviews

C.A. Nieuwenhuyzen

Goede communicatie, maakt verwachtingen waar

doelgericht

eventueel chat functie toevoegen

Beste C.A. Nieuwenhuyzen,
Beste C.A. Nieuwenhuyzen,
Hartelijk dank voor je positieve review. Wij zijn blij dat je tevreden bent met de communicatie en onze manier van werken. Ook bedankt voor je tip. Dit zullen we zeker meenemen.
Veel succes met de herwonnen data!

Janneke Verbaarschot

Uitstekend

Duidelijke communicatie. Reageren snel.

Nvt

Beste Janneke,
Beste Janneke,
Hartelijk dank voor je reactie. Wij zijn zeer vereerd met jouw beoordeling. Meestal zijn klanten niet erg technisch aangelegd daarom proberen wij het voor iedereen begrijpelijk te maken.
Ons complete data recovery team is superblij dat wij je hebben kunnen helpen aan alle waardevolle visuele herinneringen.
Veel (kijk)plezier met je herstelde bestanden!

Lilian

Een net bedrijf dat goed en duidelijk communiceerd. Ze zijn behulpzaam en leveren goed werk.

Klantvriendelijk
goed resultaat

Nee

Beste Lilian,
Wat een prachtige review. Hartelijk dank hiervoor. Erg fijn om te lezen dat je onze medewerkers als vriendelijk en behulpzaam hebt ervaren.
Data kan zomaar ineens verloren...
Beste Lilian,
Data kan zomaar ineens verloren gaan. Maak daarom vanaf nu regelmatig een back up van je dierbare bestanden.
Veel (kijk)plezier met de gerecoverde data!

S. Bonneveld

Mijn telefoon afgegeven in Amsterdam-West. Alles heel keurig en correct ... tot het bericht dat ze mijn telefoon niet kunnen herstellen.
Als ik mijn telfoon terug wilde, moest ik dat via een...
Als ik mijn telfoon terug wilde, moest ik dat via een reactie op die email aangeven, dat heb ik ook gedaan op 26 juni 2023. Nu meer dan een week later heb ik mijn telefoon niet terug, probeer al 2 dagen telefonisch contact te krijgen via deze 2 telefoonnummers 0413270314 en 0202376587 , een antwoordapparaat vertelt al 2 dagen, dat ze gesloten zijn en via de afdrop locatie in Amsterdam-West, Spaces Westerpark krijg ik te horen dat zij alleen een afdrop locatie zijn en verder niks voor mij kunnen betekenen. Hoop via deze weg op een reactie en oplossing, anders zal ik aangifte moeten doen van diefstal/oplichting.

*****

*****

Beste S.Bonneveld,
Beste S.Bonneveld,
Wij zijn blij dat jij je ongenoegen hebt uitgesproken. Direct na jouw review is er telefonisch contact met je geweest en is het misverstand opgehelderd. Heel fijn dat je ons daarom nu alsnog beoordeelt met een 10. Jouw klantbeleving heeft voor ons veel waarde.

a j noojer

Vele verloren gewaande foto's weer terug gehaald vanaf een kapotte externe harde schijf. wij zijn jullie dankbaar

duidelijke en heldere communicatie via mail

geen opmerkingen

Beste a j noojer,
Wat fijn dat jouw ervaring met Data Recovery Nederland zo positief is. Hartelijk dank voor deze sympathieke beoordeling. Dit waarderen wij enorm.
Veel plezier met de...
Beste a j noojer,
Veel plezier met de verloren gewaande foto's die je nu weer terug hebt!

Ronald Mertens

Gecrashde usb disk hersteld šŸ˜€

Beleefd, duidelijk.

Nvt

Reactie Data Recovery Nederland:

Bedankt voor je review Ronald. Fijn dat je tevreden bent met onze service en dat je ons dat laat weten.
We hopen dat je geniet van al je teruggevonden bestanden!
Met vriendelijke groet,...
We hopen dat je geniet van al je teruggevonden bestanden!

Maritiem Museum

Zwaar frustrerend maar uiteindelijk wel blij

makkelijk te oriƫnteren

niet jezelf vast houden aan standaard protocols

Beste klant,
Dank voor je beoordeling.
Beste klant,
Dank voor je beoordeling.
Volgens ons verliep het contact zeer prettig en was je erg opgelucht over het 100% recovery-resultaat. We zijn dan ook enorm verrast dat je ons achteraf slecht beoordeelt en ons niet aanbeveelt bij anderen. Graag willen wij begrijpenĀ waar je opmerking over protocollen op gericht is zodat wij kunnen werken aan verbetering
Voor nu een mooie dag en veel succes met de gerecoverde data!

W.Tampung

Ze doen wat ze beloven.

De data is terug.

Ik zou wel graag een lijst willen met de verloren en hoeveelheid verloren data.

Beste W.Tampung,
Dank voor je review.
Beste W.Tampung,
Dank voor je review.
Onderaan op de filelist staat het aantal slechte bestanden/sectoren in procenten vermeld. In jouw geval was dat 0% dus hier betrof het een 100% succesvolle recovery dus ZONDER VERLOREN DATA.
Fijn dat ook jouw digitale gegevens ongedeerd zijn teruggehaald. We wensen je veel succes met alle bestanden!

Forfarmers

Goed, was allemaal makkelijk en snel geregeld.

Snel geholpen via de telefoon en duidelijke website.

Aangeven dat bijna al het contact via mail verloopt aangezien toen ik gebeld had het voor niks was.

Beste klant,
"Goed, was allemaal makkelijk en snel geregeldā€; bedankt dat je deze positieve ervaring met onze dienstverlening met ons deelt.
Zowel online als telefonisch beantwoorden...
Beste klant,
Zowel online als telefonisch beantwoorden wij graag alle vragen, opmerkingen en wensen. Wij weten dat data-verlies grote paniek kan veroorzaken. Goede gerichte uitleg en informatie kan dan veel onzekerheid en angst wegnemen.
Veel succes met alle herstelde bestanden!

Gerrit Valkenburg / Cluster Farming Holding Ltd

Ik heb een meerval kwekerij in Ghana (Afrika) en de harde schijf in de laptop van mijn zoon, met wie ik het bedrijf run ging kapot. In eerste instantie hebben we geprobeerd het probleem op te lossen... Ik heb een meerval kwekerij in Ghana (Afrika) en de harde schijf in de laptop van mijn zoon, met wie ik het bedrijf run ging kapot. In eerste instantie hebben we geprobeerd het probleem op te lossen met een IT bedrijf in Ghana, maar dit liep op niets uit. Via internet research kwamen we op de website van DRN waarin alles super duidelijk werd uitgelegd. Ik moest sowieso naar Nederland en heb de kapotte schijf meegenomen en de aanmelding bij DRN gedaan. Alles werd netjes en duidelijk afgehandeld. De data - bijna 100% - is hersteld en op een externe schijf aangeleverd. Alles werkt weer perfect!

snelle en duidelijke communicatie, data bijna 100% hersteld

alles goed afgehandeld, dus ook hier top!

Beste Gerrit,
Wat een hartverwarmende terugkoppeling van je. Heel veel dank hiervoor. Wat fijn dat de data bijna 100% zijn hersteld en alles weer perfect werkt.
Maak vanaf nu regelmatig...
Beste Gerrit,
Maak vanaf nu regelmatig back-ups. Zo kunnen bedrijfsprocessen ongestoord doorlopen en ben je beter beschermd tegen data-verlies.
We wensen jou en je zoon veel succes met de data en jullie meerval kwekerij!