1951 beoordelingen

Aanmeldingprocedure
Recovery resultaat

J Brondijk

Recovery succesvol, proces eromheen frustrerend.

Succesvol mijn data kunnen herstellen.

Communicatie was slecht. Zoal kreeg ik een mail zonder inhoud, en kreeg ik een mail dat de recovery was gelukt, maar kreeg ik een foutmelding als ik mijn data probeerde in te zien. Ik belde een half uur voor sluitingstijd maar kreeg te horen dat ze al gesloten waren. Na het weekend belde ik weer en werd me verteld dat de recovery nog bezig was en de eerdere mail een fout was. Ze zouden contact opnemen als er meer informatie was, dit werd niet gedaan en ik moest er weer zelf achteraan bellen. Mijn pakket werd verstuurd zonder huisnummer op het label, en bij UPS ging er ook van alles mis.
Het was een erg frustrerend proces, en dat terwijl je er zo veel voor betaalt en al erg onzeker bent over het lot van je data. Jammer. Had meer van het bedrijf verwacht.

Reactie Data Recovery Nederland:

Beste J. Brondijk,
Onze excuses voor de onjuiste gang van zaken tijdens het herstelproces van jouw gegevens. We nemen jouw feedback serieus en zullen onze communicatie en processen verbeteren om dergelijke problemen in de toekomst te voorkomen. Ons doel is altijd om onze klanten de best mogelijke service te bieden en we betreuren het dat we in dit geval niet aan jouw verwachtingen hebben voldaan.
Dit is een klassiek voorbeeld waarbij er meerdere dingen fout gaan, die normaal gesproken in 99 van de 100 gevallen zonder problemen verlopen. Het huisnummer-probleem was bijvoorbeeld een softwarematig probleem met het inkorten van het lange adres. We zullen extra opletten om dit in de toekomst te voorkomen.
Gelukkig is al jouw data 100% hersteld en we hopen dat je ervan geniet. We bieden nogmaals onze excuses aan voor het ongemak dat je hebt ondervonden.
Team DRN

Score voor Data Recovery Nederland: 2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee