1951 beoordelingen

Aanmeldingprocedure
Recovery resultaat

1951 Reviews

Maritiem Museum

Zwaar frustrerend maar uiteindelijk wel blij

makkelijk te oriënteren

niet jezelf vast houden aan standaard protocols

Beste klant,
Dank voor je beoordeling.
Beste klant,
Dank voor je beoordeling.
Volgens ons verliep het contact zeer prettig en was je erg opgelucht over het 100% recovery-resultaat. We zijn dan ook enorm verrast dat je ons achteraf slecht beoordeelt en ons niet aanbeveelt bij anderen. Graag willen wij begrijpen waar je opmerking over protocollen op gericht is zodat wij kunnen werken aan verbetering
Voor nu een mooie dag en veel succes met de gerecoverde data!

W.Tampung

Ze doen wat ze beloven.

De data is terug.

Ik zou wel graag een lijst willen met de verloren en hoeveelheid verloren data.

Beste W.Tampung,
Dank voor je review.
Beste W.Tampung,
Dank voor je review.
Onderaan op de filelist staat het aantal slechte bestanden/sectoren in procenten vermeld. In jouw geval was dat 0% dus hier betrof het een 100% succesvolle recovery dus ZONDER VERLOREN DATA.
Fijn dat ook jouw digitale gegevens ongedeerd zijn teruggehaald. We wensen je veel succes met alle bestanden!

Forfarmers

Goed, was allemaal makkelijk en snel geregeld.

Snel geholpen via de telefoon en duidelijke website.

Aangeven dat bijna al het contact via mail verloopt aangezien toen ik gebeld had het voor niks was.

Beste klant,
"Goed, was allemaal makkelijk en snel geregeld”; bedankt dat je deze positieve ervaring met onze dienstverlening met ons deelt.
Zowel online als telefonisch beantwoorden...
Beste klant,
Zowel online als telefonisch beantwoorden wij graag alle vragen, opmerkingen en wensen. Wij weten dat data-verlies grote paniek kan veroorzaken. Goede gerichte uitleg en informatie kan dan veel onzekerheid en angst wegnemen.
Veel succes met alle herstelde bestanden!

Gerrit Valkenburg / Cluster Farming Holding Ltd

Ik heb een meerval kwekerij in Ghana (Afrika) en de harde schijf in de laptop van mijn zoon, met wie ik het bedrijf run ging kapot. In eerste instantie hebben we geprobeerd het probleem op te lossen... Ik heb een meerval kwekerij in Ghana (Afrika) en de harde schijf in de laptop van mijn zoon, met wie ik het bedrijf run ging kapot. In eerste instantie hebben we geprobeerd het probleem op te lossen met een IT bedrijf in Ghana, maar dit liep op niets uit. Via internet research kwamen we op de website van DRN waarin alles super duidelijk werd uitgelegd. Ik moest sowieso naar Nederland en heb de kapotte schijf meegenomen en de aanmelding bij DRN gedaan. Alles werd netjes en duidelijk afgehandeld. De data - bijna 100% - is hersteld en op een externe schijf aangeleverd. Alles werkt weer perfect!

snelle en duidelijke communicatie, data bijna 100% hersteld

alles goed afgehandeld, dus ook hier top!

Beste Gerrit,
Wat een hartverwarmende terugkoppeling van je. Heel veel dank hiervoor. Wat fijn dat de data bijna 100% zijn hersteld en alles weer perfect werkt.
Maak vanaf nu regelmatig...
Beste Gerrit,
Maak vanaf nu regelmatig back-ups. Zo kunnen bedrijfsprocessen ongestoord doorlopen en ben je beter beschermd tegen data-verlies.
We wensen jou en je zoon veel succes met de data en jullie meerval kwekerij!

Fred Fleury

Data gered dankzij DRN

Klantvriendelijk en succesvolle recovery van mijn belangrijkste data.

Iets meer info gegeven over het verwerkingsproces: dat afhankelijk van het probleem en grootte HDD de recovery langer zou kunnen duren dan wenselijk is voor de klant.

Beste Fred,
Hartelijk dank voor je beoordeling. Wat fijn dat je data zijn gered.
Beste Fred,
Hartelijk dank voor je beoordeling. Wat fijn dat je data zijn gered.
In de offerte staat het verwerkingsproces omschreven. Hoe lang een recovery exact gaat duren, kunnen wij onmogelijk vooraf aangeven. Elke recovery is uniek en heeft zijn eigen tijd nodig. Wij willen klanten ook niet op het verkeerde been zetten en van onjuiste informatie voorzien. Wij zijn hier heel eerlijk in.
Ook al duurt een recovery langer dan wenselijk is voor de klant, wat voor ons wenselijk is, is om een zo goed mogelijk resultaat voor de klant te creëren. Hierin gaan wij door tot het uiterste want een goed resultaat; daar draait het uiteindelijk om.
Een fijne dag en veel succes met de herstelde bestanden!

Cogas Zuid bv

Zeer prettig en duidelijke communicatie

Dat het gelukt is met de data

nee

Beste klant,
Ook wij vonden het zeer prettig om voor jou deze recovery uit te voeren. Bedankt voor de melding, bedankt voor de opdracht maar bovenal bedankt voor het vertrouwen in onze dienstverlening. We hebben het graag voor je gedaan.
Veel succes met je herstelde data!

Vion Apeldoorn

Het was prettig zaken doen

Goed informeren van de status van het order

geen opmerkingen

Beste klant,
Bedankt voor de mooie review. Het genoegen was geheel wederzijds.
Wij wensen je veel succes met de teruggehaalde bestanden!
Laat dit je niet nog een keer overkomen. Wij...
Beste klant,
Bedankt voor de mooie review. Het genoegen was geheel wederzijds.
Wij wensen je veel succes met de teruggehaalde bestanden!
Laat dit je niet nog een keer overkomen. Wij adviseren je om vanaf nu regelmatig een back up te maken.

van Klaveren

Zeer slecht bedrijf. Heel lang ondoorzichtig proces geweest, met veel gedraai en niet nagekomen toezeggingen bij telefoongesprekken. Uiteindelijk resultaat uitermate bedroevend. Zo goed als geen... Zeer slecht bedrijf. Heel lang ondoorzichtig proces geweest, met veel gedraai en niet nagekomen toezeggingen bij telefoongesprekken. Uiteindelijk resultaat uitermate bedroevend. Zo goed als geen enkel 'gered' bestand wat nog bruikbaar is.

Reëel beeld verschaffen

Beste klant,
Bedankt voor jouw review. We zijn verrast door de inhoud van jouw recensie waarin je aangeeft dat er bijna geen bestanden zijn hersteld. Wij zijn duidelijk en eerlijk in onze communicatie zowel telefonisch als schriftelijk en zeggen nóóit iets vooraf toe, juist om geen valse verwachtingen te scheppen. We hebben alle stappen duidelijk gecommuniceerd en aan het einde van het proces de uitslag gemaild in de vorm van een filelist waarin je zelf kon zien welke bestanden zijn teruggehaald. Volgens onze analyse zijn al jouw data 100% succesvol hersteld. We benadrukken altijd het belang om, na ontvangst van de dataschijf, de herstelde bestanden direct te controleren. In dat stadium kunnen we namelijk nog steeds kijken of we een oplossing kunnen bieden indien nodig. Na ontvangst hebben we echter niets van jou vernomen.
We raden jou aan om contact op te nemen met onze medewerkers, zodat we deze kwestie opnieuw kunnen bekijken.

Jeroen

De communicatie was goed en de levering was redelijk snel.

Overzichtelijk

De tussentijdse mail meer specificeren mbt de tijd die het nog gaat duren

Beste Jeroen,
Dank voor je positieve beoordeling. Wij zijn blij te vernemen dat je tevreden bent over de communicatie en de levering.
Wij nemen je suggestie ter harte en blijven ons best...
Beste Jeroen,
Wij nemen je suggestie ter harte en blijven ons best doen om onze service nog beter te maken.
Veel (kijk) plezier met de herstelde data!

van den berk/tjonck architects

Goed, wel duurde het lang

nette afhandeling

iets meer info over de status

Beste heer van den Berk,
Beste heer van den Berk,
Dank voor je positieve feedback al begrijpen wij je opmerking “wel duurde het lang” niet helemaal. Op 27 maart gaf je ons opdracht voor een standaard recovery. Zoals aangegeven, duurt een standaard recovery ca. 4 tot 14 werkdagen. Op 4 april mailden wij een status update en op 14 april stuurde we je het eindresultaat van een 100% succesvolle recovery waarna jij je data binnen enkele dagen retour hebt ontvangen.
Wij betreuren het dat we niet aan jouw verwachting hebben kunnen voldoen maar wensen je toch heel veel succes met alle herstelde mappen!