a.v.u.

Heel prettig, persoonlijk en duidelijke uitleg. Was zeer geruststellend en had een onwijs attente vrouw gesproken! Echt pak van mijn hart! Dank je wel!

Reactie DAS On Demand:

Goedemorgen, bedankt voor deze mooie woorden, top!
Goedemorgen, bedankt voor deze mooie woorden, top!
Als ik dit compliment mag delen met de desbetreffende collega dan kun je mailen naar: webcare@das.nl o.v.v. compliment en je dossiernummer.
Hartelijk dank voor het delen van je ervaring.

p.g.

De adviseur die mij heeft geholpen blonk uit in snelheid, deskundigheid, duidelijk en persoonlijk!

Reactie DAS On Demand:

Goedemiddag, wow wat een mooie complimenten zijn dat!😃 Als we deze mogen delen met de desbetreffende collega dan ontvang ik graag een mail, met daarin je dossiernummer vermeld, via webcare@das.nl... Goedemiddag, wow wat een mooie complimenten zijn dat!😃 Als we deze mogen delen met de desbetreffende collega dan ontvang ik graag een mail, met daarin je dossiernummer vermeld, via webcare@das.nl o.v.v. compliment
Dankjewel dat je even de moeite hebt genomen om jouw goede ervaring met ons te delen.
Vriendelijke groeten

b.v.d.m.

Niet alleen bovenstaande is goed tot zeer goed maar ook vriendelijkheid en vertrouwen g3ven is perfect.

Reactie DAS On Demand:

Goedmorgen, bedankt voor dit supermooie compliment en de tien!
Mocht je ons weer nodig hebben dan helpen we je graag.

s.r.

Das is zeer deskundig en persoonlijk.
Ik beveel het iedereen aan.

Reactie DAS On Demand:

Goedemiddag, bedankt voor het delen van deze mooie review. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze dienstverlening. Als ik dit compliment aan een collega in het bijzonder door mag geven... Goedemiddag, bedankt voor het delen van deze mooie review. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze dienstverlening. Als ik dit compliment aan een collega in het bijzonder door mag geven dan ontvang ik graag je dossiernummer via: webcare@das.nl onder vermelding van “compliment”.

m.d.j.

Reactie DAS On Demand:

Goedemorgen, fijn dat je tevreden bent met onze dienstverlening. Bedankt voor de 5 sterren en je aanbeveling!
Antoinette

a.g.a.

Heel goed

Reactie DAS On Demand:

Goedemorgen, wat fijn dat je zo tevreden bent met onze dienstverlening. Dank voor de 5 sterren en je aanbeveling!
Antoinette

m.h.

Het voor mij een nieuwe en buitengewoon prettige ervaring om in de gegeven stressvolle conflictsituatie een gesprek te kunnen voeren en vervolgens te ervaren dat hij mijn belang deskundig en... Het voor mij een nieuwe en buitengewoon prettige ervaring om in de gegeven stressvolle conflictsituatie een gesprek te kunnen voeren en vervolgens te ervaren dat hij mijn belang deskundig en volkomen helder steunde.
De hele kwestie en alle stress lijkt alweer heel lang geleden; wat een opluchting.

Reactie DAS On Demand:

Goedemorgen, wat een super mooie beoordeling en score geef je ons. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent. Hartelijk dank voor het delen hiervan.
Het...

n.n.

Als niet goed met elkaar communiceren,ik heb echt spijt.
Ik zal nooit meer bij das aankloppen.en mijn familie en vrienden afraden.

Reactie DAS On Demand:

Goedemiddag, wat vervelend dat je dit zo ervaren hebt. Wij willen hier graag met je over in contact komen, mocht je daarvoor openstaan stuur dan je contact gegevens naar ondemand@das.nl. o.v.v... Goedemiddag, wat vervelend dat je dit zo ervaren hebt. Wij willen hier graag met je over in contact komen, mocht je daarvoor openstaan stuur dan je contact gegevens naar ondemand@das.nl. o.v.v review.
Met vriendelijke groeten,

d.k.

Prima, altijd in goed overleg.

Reactie DAS On Demand:

Goedemorgen, ik zie allemaal tienen, top! Dankjewel voor het delen van deze mooie beoordeling.

h.b.

Geen goede ervaring. Absoluut geen proactieve aanpak. Moest alles zelf aandragen en geen enkele juridische optie ontvangen. Ervaren als snel een compromis sluiten met tegenpartij om ervan af te zijn.

Reactie DAS On Demand:

Goedemiddag, We vinden het jammer dat je de samenwerking op deze manier hebt ervaren. We waarderen de mening van onze klanten en bedanken je dus van van harte voor deze feedback.
Vriendelijke...