c.v.d.g.

Overleg is goed,alle mogelijkheden worden duidelijk besproken.

Reactie DAS On Demand:

Goedemiddag, fijn om te lezen dat er goed contact is geweest en dat alles duidelijk was. Dat is belangrijk en ook een waarde waar wij belang aan hechten.
Hartelijk dank voor het...
Hartelijk dank voor het delen.

m.d.m.

Zou meer personelijk contact nodig zijn.

Reactie DAS On Demand:

Goedemorgen, hartelijk dank voor je feedback. Wij nemen dit ter harte. Mocht je ons nog eens nodig hebben, dan staan wij graag weer voor je klaar. En wellicht is beeldbellen dan een... Goedemorgen, hartelijk dank voor je feedback. Wij nemen dit ter harte. Mocht je ons nog eens nodig hebben, dan staan wij graag weer voor je klaar. En wellicht is beeldbellen dan een optie?
Linda

s.n.

Zeer deskundig en professioneel ervaren

Reactie DAS On Demand:

Goedemiddag, dank je wel voor de mooie 5-sterren beoordeling. Hier zijn we erg blij mee!
Fijn dat we je goed hebben kunnen helpen en dat je tevreden bent over onze service.
Vriendelijke...
Joke

m.e.

Goed en naar tevredenheid geholpen.

Reactie DAS On Demand:

Goedemorgen, fijn om te lezen dat je goed bent geholpen en tevreden bent over onze service.
Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling en voor het delen hiervan.
Vriendelijke groeten,...
Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling en voor het delen hiervan.
Joke

p.v.d.

Professionele hulp. Goed overleg en samenspraak. Dan praat ik over mijn geschil met Eneco.

Verder heb ik mijn rechtsbijstand op arbeid opgezegd i.v.m. pensionering.
Echter mijn vrouw...

Verder heb ik mijn rechtsbijstand op arbeid opgezegd i.v.m. pensionering.
Echter mijn vrouw komt in de problemenop haar werk en ik kan een nieuwe verzekering op arbeid afsluiten maar krijg voor deze zaak geen vergoeding. Begrijp ik eneigzins.
Maar een beetje coulance en begrip in deze wereld zou fijn zijn.
Bedoel dan om een gedeellte van de kosten voor een jurist te vergoeden.
Na jarenlang hier van geen gebruik te hebben gemaakt.

Reactie DAS On Demand:

Goedemorgen, fijn dat er professionele hulp geboden is. Goede communicatie is altijd belangrijk.
Vervelend dat je vrouw problemen op haar werk heeft. Hiervoor kun je ook contact opnemen met onze afdeling On Demand. Vanwege het hebben van een rechtsbijstandverzekering krijgt zij daar een kleine korting. DAS On Demand is bereikbaar op telefoonnummer: 088-3279850.

m.w.

Mijn zaak moet nog voorkomen , dus ik weet momenteel nog niet of het advies goed is bevonden

Reactie DAS On Demand:

Goedemorgen, allereerst bedankt voor de reactie. Hopelijk komt er een positief resultaat uit.
Succes!

f.y.

Goed uitstekend

Reactie DAS On Demand:

Goedemorgen, bedankt voor je topbeoordeling en de mooie tien!
Daar zijn we heel blij mee.

e.b.

Zeer deskundig en met een persoonlijke benadering!

Reactie DAS On Demand:

Goedemorgen, hartelijk dank voor je mooie omschrijving van onze dienstverlening. Fijn om te zien dat je zo goed geholpen bent.

a.k.

Heel erg tevreden over DAS

Reactie DAS On Demand:

Goedemiddag, heel mooi om te lezen dat je zo tevreden bent. Hartelijk dank dat je dit met ons deelt.

l.v.

Prettig en deskundig te woord gestaan. Toen bleek dat ik niet het gehele pakket nodig had wat ik had gekocht, werden de kosten van het ongebruikte gedeelte probleemloos teruggestorneerd.

Reactie DAS On Demand:

Goedemiddag, dank voor je mooie woorden en beoordeling van onze hulp!