m.v.g.

Snel geholpen, goed advies waar ik wat mee kan.

Reactie DAS On Demand:

Goedemiddag, fijn dat je onze dienstverlening als snel en goed ervaren hebt. Bedankt voor het delen hiervan.
Irene

p.

Ik heb een heel prettig contact gehad met Sanne de Boer. Ze is fijn in de communicatie en ik had het gevoel dat ze goed naar mij luisterde .

Reactie DAS On Demand:

Goedemorgen, wat een mooie cijfers geef je ons! Goed om te zien dat je blij bent met onze oplossingen.
Ik geef het compliment door aan de behandelaar.
Vriendelijke groeten,...
Ik geef het compliment door aan de behandelaar.
Joke,

j.h.

Perfect

Reactie DAS On Demand:

Goedemorgen, bedankt voor het delen van je tien!
Super om te zien dat je zo tevreden bent over ons. Dit waarderen wij enorm.
Sacha

d.n.

Het was een traag ondoorzichtig proces met goede afloop

Reactie DAS On Demand:

Goedemiddag, fijn om te lezen dat we je dossier met een positief resultaat hebben kunnen afronden.
Dat je het proces traag en ondoorzichtig vindt, betreuren we. Met deze feedback gaan we aan de slag.
Bedankt voor het delen hiervan.
Joke,

p.r.

Weinig initiatief van Das jurist. Werd op een gegeven moment erg onvriendelijk en nam ook telefonisch geen contact meer op en begon elke keer weer over de gemaakte uren( dus kosten voor haar). mbt... Weinig initiatief van Das jurist. Werd op een gegeven moment erg onvriendelijk en nam ook telefonisch geen contact meer op en begon elke keer weer over de gemaakte uren( dus kosten voor haar). mbt communicatie richting tegenpartij moest ik meerdere keren verzoeken om dit te doen en men ging dan akkoord met mijn voorstel terwijl jurist dit eigenlijk niet wilde communiceren.

Reactie DAS On Demand:

Goedemiddag, bedankt voor je reactie. De On Demand afdeling zal hierover contact met je opnemen.
Irene,

h.m.

Reactie DAS On Demand:

Goedemiddag, fijn om te zien dat je zo tevreden bent over onze On-Demand afdeling.
Dankjewel voor je mooie beoordeling en dat je even de tijd hebt genomen om deze met ons te delen.
Petra

j.s.

Snel duidelijkheid. Prettige man.

Reactie DAS On Demand:

Goedemiddag, wat fijn om te lezen dat je zo snel duidelijkheid hebt gekregen en ons beloond hebt met de maximale score. Daar doen we het voor!
Als wij dit mogen delen met de specifieke collega...
Als wij dit mogen delen met de specifieke collega die jou geholpen heeft, stuur dan een mail met je dossiernummer naar webcare@das.nl o.v.v. compliment, dan zorgen wij dat het bij de juiste persoon terechtkomt.
Petra

d.b.

De man stuurde 1 op 1 alles door zonder advies

Reactie DAS On Demand:

Goedemiddag, hartelijk dank voor het delen van je review. Vervelend dat je niet tevreden bent over het contact met ons. Mocht je ons in de toekomst nog eens nodig hebben dan hoop ik dat wij je wel... Goedemiddag, hartelijk dank voor het delen van je review. Vervelend dat je niet tevreden bent over het contact met ons. Mocht je ons in de toekomst nog eens nodig hebben dan hoop ik dat wij je wel naar tevredenheid kunnen helpen.
Linda,

i.t.

Geen oplossing gericht bedenkers. Als je een onredelijke algemene voorwaarde niet weet te veranderen of geen verzoek willen indienen om te veranderen, dan heb ik toch DAS niet nodig.

Reactie DAS On Demand:

Goedemiddag, hartelijk bedankt voor je reactie. We vinden klanttevredenheid erg belangrijk en nemen de feedback dan ook ter harte. Uiteraard is het jammer dat je niet tevreden bent over de... Goedemiddag, hartelijk bedankt voor je reactie. We vinden klanttevredenheid erg belangrijk en nemen de feedback dan ook ter harte. Uiteraard is het jammer dat je niet tevreden bent over de dienstverlening van DAS. Gelukkig heb je advies gekregen om bij de juiste partij een klacht in te dienen.
Petra,

d.m.

Prima, niets op aan te merken. De aan mij toegewezen rechtskundige is erin geslaagd het gewenste resultaat voor mij te bewerkstelligen.

Reactie DAS On Demand:

Goedemorgen, goed om te lezen dat we het door jou gewenste doel hebben kunnen bereiken.
We waarderen het dat je dit met ons deelt, bedankt voor de review.
Vriendelijke...
We waarderen het dat je dit met ons deelt, bedankt voor de review.
Damita